Kira85 Skrevet 2. september 2016 #1 Skrevet 2. september 2016 (endret) Ser det skjer mye i Stavanger til høsten. Hadde vært kjekt å bli kjent med likesinnede som er på jakt etter noen å dele opplevelser med, finne på nye ting. Litt om meg: Liker å reise, gå i teater, kaffebesøk, pilates, eller se en fotballkamp. Er ikke vanskelig å få med på nye ting. Send meg gjerne en melding Endret 4. september 2016 av Kira85
snowcrystal Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Den 02.09.2016 at 20.40, Kira85 skrev: Ser det skjer mye i Stavanger til høsten. Hadde vært kjekt å bli kjent med likesinnede som er på jakt etter noen å dele opplevelser med, finne på nye ting. Litt om meg: Liker å reise, gå i teater, kaffebesøk, pilates, eller se en fotballkamp. Er ikke vanskelig å få med på nye ting. Send meg gjerne en melding Hei Jeg er også på let etter nye bekjentskap / venner i Stavanger, finne på ting med osv. Gi gjerne beskjed eller send meg en pm, så kan jeg fortelle mer om meg selv
Marie_81 Skrevet 3. oktober 2016 #3 Skrevet 3. oktober 2016 Hei! Jeg bor også i Stavanger Send gjerne en PM!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå