Gå til innhold

Den store AliExpress-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vet det er endel brukere her inne som flittig bruker ebay, det være seg. Og da tenkte jeg det kunne vært litt artig å se hva dere sist kjøpte på ebay for å få litt inspirasjon. Skriv gjerne pris.

Jeg kan jo begynne. Sist (i dag) kjøpte jeg:

Miradisplay TV Dongle 2.4GHz WiFi -  $9.49

Travel Sewing Kits Box -  $2.18

Oral Dental Flosser (25stk) -  $0.34

LG G3 mobile Phone 3G RAM 32G Rom Android Quad Core 2.5ghz Snapdragon -  $159.00

Regler for tråden:

1) Tråden skal primært handle om AliExpress-kjøp. Dvs at vi linker opp våre AliExpress-kjøp til inspirasjon.

2) Spørsmål rundt kjøp er greit, så lenge det ikke blir for mye skravling.

3) Spørsmål rundt AliExpress generelt, praktisk hjelp osv bør være lov, men igjen, ikke for mye utenomsnakk.

4) Ønsker man å snikk-snakke kan man bruke eget forum til dette.

Anonymkode: 735a8...d2c

Endret av lillesky
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dental flossers 25 stk til 2.8,- NKR inkl. frakt til Norge. Og folk lurer på hvorfor frakten er helvetes dyr innelands i Norge :sprettoy:

Anonymkode: 74a4a...568

• Liker 1
Skrevet

Tråden er endret iht KGs regler.

Sitat

* Reklame og annonsering for varer og tjenester. Du kan heller ikke spre affiliatelenker eller lignende.

/lillesky (mod)

Skrevet
Den 2. september 2016 at 20.33, AnonymBruker skrev:

Dental flossers 25 stk til 2.8,- NKR inkl. frakt til Norge. Og folk lurer på hvorfor frakten er helvetes dyr innelands i Norge :sprettoy:

Anonymkode: 74a4a...568

Fordi Kina regnes som et u-land. U-land sender post gratis og mottakerlandet betaler frakten. Aka staten, derfor må vi vel ha dyrere og dyrere priser innenlands :P

Anonymkode: 37893...db4

• Liker 1
Skrevet

Vet hva ebay er da jeg ofte handler dee. Men hva menes med AliExpress? :klo:

Anonymkode: 18a92...6b7

Skrevet

Er ikkE AliExpress bare scam? Masse fake merker etc.? Jeg kjøpte barberblad der en gang, det var i alle fall bare tull.

Anonymkode: 9dacc...901

• Liker 1
Skrevet

Den som bruker 5 sekunder til å se på lenkene i HI vil se at dette er ren affiliate.

Fatter ikke at tråden får lov til å stå.

Anonymkode: bc4e4...cff

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi Kina regnes som et u-land. U-land sender post gratis og mottakerlandet betaler frakten. Aka staten, derfor må vi vel ha dyrere og dyrere priser innenlands :P

Kilde? 

Anonymkode: b8338...96e

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette gjelder så vidt jeg forstår ikke bare uland. Landet som sender betaler frakt TIL mottagerlandet, og resten betaler mottagerlandet. I Kina subsidierer staten frakten ut, så det er svinbillig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...