Gå til innhold

Fæle drømmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømmer ofte at barna mine dør. Det hender at jeg våkner helt gråtkvalt og nesten ikke tør å gå inn på rommene deres for å se, i frykt av hva som venter meg. Det er slik ca 2-3 ganger i uka. Er jeg gal?

Anonymkode: 2c8c4...76f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

I denne situasjonen vil jeg kanskje oppsøke helsesøster eller lege slik at de kan fortelle deg hva du kan gjøre.

Drømmer er noe vi ikke kan styre, og mange ganger kan det bli nok av dem. 

Ønsker deg lykke til og håper det ordner seg.

Anonymkode: 16728...aa2

Skrevet

Vet av noen andre som opplever det du beskriver, ei av dem har mistet faren sin og får nå i etterkant helt plutselige panikk anfall for at det skal skje med de andre rundt henne også. Kanskje det egentlig jobbes med en annen frykt inni deg,  -og at den kommer til utrykk gjennom det aller kjæreste?  Tenk litt på hvilke andre ting som har foregått i livet dott den siste tiden,  eller kanskje noe skjedde  rundt den tiden det startet?  

Det kan hjelpe deg å meditere over dete.  Sett deg ned å la tankene og bildene gå sin gang mens du konsenteerer deg om å puste rolig ut og inn. Hvis du drømmer det samme om og om igjen så er du på repeat,  og kjedet stopper ikke før du aksepterer at drømmen og innholdet dens,  innse at det er en form for delusion som du selv skaper,  og la drømmene gli forbi og ut av hodet ditt. Et godt råd kan også være å sitte litt ved barna etter at de har sovnet,  eller sove i samme seng som dem et par netter sp lenge det ikke blir en uvane. 

ksepterer 

Anonymkode: 6d061...b84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...