AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #1 Skrevet 2. september 2016 Lurer litt på hva dere ville gjort i denne situasjonen. Jeg har en bror som snart har bursdag. Normalt sett pleier jeg ikke å gi bursdagspresang til ham, men i år kom jeg til å plumpe ut med at jeg alt hadde kjøpt presang til vår søster, sist gang vi alle møttes. Nå har det seg slik at jeg og min søster møtes relativt ofte, og vi bor så og si i samme by. Vår bror bror på den andre kanten av landet. Han har jeg alltid hatt en enveis-relasjon med. Det er jeg som må holde samtaler gående, og jeg som må kontakte han generelt sett. Bortsett fra akkurat nå i det siste når vi begge har fått oss snapchat. Min søster og jeg har alltid hatt ett tett bånd, vi kan snakke om ALT mulig, og hun er en dedikert tante til mitt barn. Min bror har vist svært liten interesse til å bruke tid på onkelungen sin, og en gang han var på besøk hos oss la min bror seg bare rett ned på en sklie da vi var på tur til en lekepark. Vi har likevel en felles interesse, ved at mitt yrke er mye i samme gata som ene hobbyen hans. Nå har det seg slik at jeg har kjøpt inn en gave til ham til jul som består av to ting. Jeg er sikker på at han kommer til å elske gaven. Spørsmålet er bare om jeg kanskje skal dele julegaven i to, også sende ham den ene tingen (som fint kan brukes uavhengig av den andre) i posten til bursdagen hans? Han har nylig flyttet ut fra våre foreldre til en ny by, og jeg vet ikke om han har rukket å få noen nye venner der. Så jeg tenkte i kombinasjon av å glede ham på dagen + det at jeg plumpet ut med at jeg har gitt en gave til vår søsters bursdag. Men hva hadde dere gjort? Anonymkode: 2c131...69d
atropos Skrevet 3. september 2016 #2 Skrevet 3. september 2016 Er du i tvil, så send gave. Det blir uansett ikke feil. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå