AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #1 Skrevet 2. september 2016 Er det noen her på forumet, som har prøvd å surfe på Deep Web? Hva søker / leser dere i så fall om, når dere er der? Anonymkode: c8af7...622
Minlillesky Skrevet 2. september 2016 #2 Skrevet 2. september 2016 Jeg pleier å bruke youtube for å se alt mulig fra "deep web". Får også forslag til nettsteder osv ved å kikke på alle de spesielle videoene. Følger denne tråden, så får jeg og kanskje mer inspirasjon
Gjest Ajax Skrevet 2. september 2016 #3 Skrevet 2. september 2016 Jeg brukte det til Silk Road noen ganger. Bortsett fra det har jeg aldri brukt det 😄
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #4 Skrevet 2. september 2016 29 minutter siden, Minlillesky skrev: Jeg pleier å bruke youtube for å se alt mulig fra "deep web". Får også forslag til nettsteder osv ved å kikke på alle de spesielle videoene. Følger denne tråden, så får jeg og kanskje mer inspirasjon Henger du på freak.no også? Er ofte litt snakk om slike ting der. Anonymkode: c8af7...622
Minlillesky Skrevet 2. september 2016 #5 Skrevet 2. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Henger du på freak.no også? Er ofte litt snakk om slike ting der. Anonymkode: c8af7...622 Nei, det gjør jeg ikke. Men må inn å sjekke nå
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #6 Skrevet 2. september 2016 Det eneste "snåle" jeg er inne på er flashback forumene, en gang i ny og ne. Anonymkode: b28a5...ad7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #7 Skrevet 2. september 2016 Nja, eneste praktiske bruken for oss nordmenn er vel at man kan kjøpe dop og rusmidler relativt anonymt, slik Cyrus nevner. Ellers så er det et fint nett til bruk i autoritære stater etc, for å få informasjon inn og ut på et internett som forøvrig er 100% overvåket og tildels avsperret for innbyggerne. Snakker man om ulovlige perversiteter så er nok det mye mer tilgjengelig utenfor TOR-nettverket/deep-web, da gjennom lukkede fora etc. Anonymkode: f8a8d...8f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå