Gå til innhold

Apple TV eller Chromecast?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en student som har lånt en gammel flatskjerm av mor og far. Jeg har brukt den til Xbox spilling, men jeg kunne tenkt å bruke den til ting some YouTube og Netlix. Jeg har erfaring med Chromecast fra før og det er en gangske rimelig liten dinks, men jeg har også hørt om Apple TV som er litt dyrere, men som kan gjøre mer. 

Er Apple TV verdt det? Eller holder det med en Chromecast? Hva apperhar Apple TV som blir brukt mye?  

Anonymkode: 66d6a...4eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en student som har lånt en gammel flatskjerm av mor og far. Jeg har brukt den til Xbox spilling, men jeg kunne tenkt å bruke den til ting some YouTube og Netlix. Jeg har erfaring med Chromecast fra før og det er en gangske rimelig liten dinks, men jeg har også hørt om Apple TV som er litt dyrere, men som kan gjøre mer. 

Er Apple TV verdt det? Eller holder det med en Chromecast? Hva apperhar Apple TV som blir brukt mye?  

Det spørs da om du har iPhone eller Android. 

Anonymkode: 953ca...34a

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det spørs da om du har iPhone eller Android. 

Anonymkode: 953ca...34a

Jeg har iphone. Mener du at hvis man har iphone så er Apple TV det bedre alternativet? :) 

Skrevet

Iphone fungerer fint med chromecast. Det er verre andre veien. Ville si det holder med chromecast. Fungerer bra med netflix og youtube :) 

Anonymkode: 0b570...772

Skrevet

Vi bruker vår appletv til alt. Her har vi alle de ulike streametjeneste vi bruker (netflix, viaplay, hbo, sumo, nrk), radio, youtube, tilgang til itunes og filmleie, trailere og spill. Eneste jeg egentlig savner av apper er spotify, men det funker fint å spille av gjennom mobilen. Absolutt å anbefale.

Anonymkode: 30271...3e7

• Liker 1
Skrevet

Jeg har Chromecast, fungerer ypperlig med iPhone. Bruker den kun til YouTube og Netflix.

• Liker 2
Skrevet

Vi har to chromecast hjemme hos foreldrene mine, så jeg er vant til å bruke det. :)  

Samtidig er jeg nyskjerrig på Apple TV og lurer på om jeg ville likt det bedre. 

Skrevet

Har chromecast og bruker plex, enklere og skrive på tlf enn apple tv med en fjernkontroll

Anonymkode: ab5d4...919

Skrevet

Jeg synes chromecast er knall. Har folk i familien med appletv og synes det er mye knot med det i forhold til chromecasten. 

Skrevet

Hadde chromecast og var strålende fornøyd. Skaffet meg Apple-TV og fatter ikke at jeg syns chromecast var bra :ler:  Jeg elsker Apple-TV :hjerte: 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Elsker min Apple-TV. Bruker egentlig bare den med TVen. Skal faktisk oppgradere den med tiden, den er jo godt brukt etterhvert :D

Endret av Scherbatsky
  • 1 måned senere...
Skrevet

Anonymkode: e306c...af1

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: e306c...af1

Anonymkode: f0fa3...b9f

Skrevet

Du kan jo bruke både netflix og youtube på xbox da..

Anonymkode: 19910...1af

Skrevet

Har begge deler. Chromecast er daglig i bruk, AppleTv hovedsakelig i bruk ved filmleie et par ganger i året. Har så og si bare epledingser i huset, men til streaming synes jeg chromecast er enklest.

Anonymkode: 205c7...ba1

Skrevet
På 3. september 2016 den 0.02, absinthia skrev:

Jeg synes chromecast er knall. Har folk i familien med appletv og synes det er mye knot med det i forhold til chromecasten. 

Veldig enig 

Anonymkode: 8885e...675

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...