AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #1 Skrevet 2. september 2016 Det går i fotballprat hele døgnet, spesielt om kvelden. Da mener jeg nonstop, ikke fem minutters pause engang. Spiller av videoer på telefoner/pc'er i tillegg. Det går ikke an å følge med på noe på TV feks. Slitsomt når det er hver dag. Prøvd å prate om noe annet, spurt om vi skal se på noe sammen osv, men det fungerer dårlig Må jeg bare finne meg i dette? Noen tips? Anonymkode: 74daa...4da
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #3 Skrevet 2. september 2016 Er det samboeren/mannen din du snakker om, eller er det er barn? Er dette noe vedkommende har gjort lenge, eller er fotball en relativt ny interesse? Anonymkode: e8dde...cd5 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #4 Skrevet 2. september 2016 Nei,dette syns jeg ikke du skal finne deg i. Det handler om å ta hensyn til andre. Man skal selvfølgelig vise litt interesse for partnerens interesser, men da bør det gå begge veier,noe det ikke høres ut som her. Det er dessuten ikke særlig snilt og høflig å prakke sine interesser på andre som er helt uinteressert,det fører bare til at du misliker fotball enda mer. Og interessen hans kan heller ikke være så bråkete at den overkjører og forstyrrer det du driver med. Anonymkode: 31529...b86 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #5 Skrevet 2. september 2016 Gjelder en voksen mann og en gutt på 12 Har pågått så intenst som nå siste året. Anonymkode: 74daa...4da
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #6 Skrevet 2. september 2016 Vi har også en sofa/stue i annen etasje som man kan sitte å prate i. Anonymkode: 74daa...4da
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #7 Skrevet 2. september 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går i fotballprat hele døgnet, spesielt om kvelden. Da mener jeg nonstop, ikke fem minutters pause engang. Spiller av videoer på telefoner/pc'er i tillegg. Det går ikke an å følge med på noe på TV feks. Slitsomt når det er hver dag. Prøvd å prate om noe annet, spurt om vi skal se på noe sammen osv, men det fungerer dårlig Må jeg bare finne meg i dette? Noen tips? Anonymkode: 74daa...4da Løsning: Aval delt bosted og 50/50, kjøp deg en bolig i nabolaget. Få deg et liv, faktisk. Anonymkode: 92bfe...d18
loffen Skrevet 2. september 2016 #8 Skrevet 2. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har også en sofa/stue i annen etasje som man kan sitte å prate i. Anonymkode: 74daa...4da Da hadde jeg satt meg der. 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #9 Skrevet 2. september 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går i fotballprat hele døgnet, spesielt om kvelden. Da mener jeg nonstop, ikke fem minutters pause engang. Spiller av videoer på telefoner/pc'er i tillegg. Det går ikke an å følge med på noe på TV feks. Slitsomt når det er hver dag. Prøvd å prate om noe annet, spurt om vi skal se på noe sammen osv, men det fungerer dårlig Må jeg bare finne meg i dette? Noen tips? Anonymkode: 74daa...4da Prater du noe mer vettug da? Sminke og restylan i huet og råva? Anonymkode: 99208...a38 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #10 Skrevet 2. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Prater du noe mer vettug da? Sminke og restylan i huet og råva? Anonymkode: 99208...a38 Wow. Intelligent svar. Anonymkode: 3356b...b92 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #11 Skrevet 2. september 2016 Ville ha bedt den voksne mannen ta med seg barnet til den andre sofaen for den type aktivitet (fotballvideoer og høylytt prat), forutsatt at sofaen nede er det eneste stedet med TV. Hvis det er TV oppe ville jeg gått dit for å være i fred. Du burde også ta en prat med mannen om at litt fotballprat er greit, men at du trenger å ha samtaler om andre ting også. Det er fint å være lidenskapelig opptatt av noe, men man må faktisk kunne snakke om andre ting også. Folk som bare kan snakke om fotball (eller andre verdenskrig, for den sakens skyld), er fryktelig kjedelige å omgås i lengden. Anonymkode: e8dde...cd5
Gjest Sly Skrevet 2. september 2016 #12 Skrevet 2. september 2016 Jeg synes far og sønn skal få snakke om hva de vil. Flott at de har felles interesser. Kan du ikke gå på besøk til noen, lese en bok, trene eller finne på noe annet? Du trenger vel ikke å sitte sammen med dem hver kveld? Det er også greit å ha mer enn en tv.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #13 Skrevet 2. september 2016 49 minutter siden, Sly skrev: Jeg synes far og sønn skal få snakke om hva de vil. Flott at de har felles interesser. Kan du ikke gå på besøk til noen, lese en bok, trene eller finne på noe annet? Du trenger vel ikke å sitte sammen med dem hver kveld? Det er også greit å ha mer enn en tv Anonymkode: 74daa...4da 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #14 Skrevet 2. september 2016 Er andre barn i huset også, så kan ikke flykte hver kveld. Anonymkode: 74daa...4da
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #15 Skrevet 2. september 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er andre barn i huset også, så kan ikke flykte hver kveld. Anonymkode: 74daa...4da Da må far og sønn flykte, eller de andre barna bli med deg. Ellers må du ta det opp med far, at de må dempe seg hvis de skal værr i stuen sammen med dere andre. Anonymkode: e8dde...cd5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #16 Skrevet 2. september 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er andre barn i huset også, så kan ikke flykte hver kveld. Anonymkode: 74daa...4da Da får du snakke med de andre da. Anonymkode: 1b746...1df
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #17 Skrevet 2. september 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da får du snakke med de andre da. Anonymkode: 1b746...1df Har jo gjort det da, men det sklir ut hele tiden Anonymkode: 74daa...4da
Peter007 Skrevet 2. september 2016 #18 Skrevet 2. september 2016 1 time siden, Sly skrev: Jeg synes far og sønn skal få snakke om hva de vil. Flott at de har felles interesser. Kan du ikke gå på besøk til noen, lese en bok, trene eller finne på noe annet? Du trenger vel ikke å sitte sammen med dem hver kveld? Det er også greit å ha mer enn en tv. Jepp dette er fornuftig.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #19 Skrevet 2. september 2016 "Men du nå har du snakket om fotball hver dag de siste ukene og jeg trenger å prate om andre ting også innimellom. Jeg syns det er fint at du er engasjert, men det kan bli litt mye" Anonymkode: cec51...3df
Gjest Sjørøveren Skrevet 2. september 2016 #20 Skrevet 2. september 2016 Altså, fotball er tross alt VIKTIG!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå