Gå til innhold

Tinder - hva er de blå brukerne som ikke er superlikes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er på tinder, og i det siste har det dukket opp noen "blå brukere" som ikke ser ut til å være superlikes. Jeg lurer derfor på om noen vet hva det betyr? Eller om det betyr noe spesielt i det hele tatt? 

Hilsen forvirret tinderbruker 

Anonymkode: d3338...cc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter 

Skrevet

Jo, det er superlike. Men ikke kall det "bruker", for det er jo personene som er brukere.

Anonymkode: 904fd...053

Skrevet

Har merket det jeg også. Det er umulig superlikes, da har jeg i tilfelle blitt superpopulær "over natta". Superlikes har jo ein stjerne, samt en litt annen blåfarge... Aner ikke hva det kan være.

Skrevet

Er ikke sikker, men jeg antok at det er folk som har tinder pluss?

Anonymkode: f96ee...e8e

• Liker 1
Skrevet

Skjønner virkelig ikke hva dere prater om. Det eneste blå jeg ser er stjerner, som er superlike.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner virkelig ikke hva dere prater om. Det eneste blå jeg ser er stjerner, som er superlike.

Det kan faktisk ikke være superlikes, da jeg faktisk har trykket liker på dem uten å få match med dem. Men kan hende det er de som har tinder pluss som noen har foreslått. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan faktisk ikke være superlikes, da jeg faktisk har trykket liker på dem uten å få match med dem. Men kan hende det er de som har tinder pluss som noen har foreslått. 

Så det er enkelte brukere som har blå pofil? Det har jeg ikke sett. Men jeg ser på menn fra 35 og oppover.

Skrevet

Uten at jeg har sett dette fenomenet selv, så vil jeg tippe at det er de som benytter seg av Tinder Social, den nye funksjonen hvor man kan finne andre som også skal ut.

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uten at jeg har sett dette fenomenet selv, så vil jeg tippe at det er de som benytter seg av Tinder Social, den nye funksjonen hvor man kan finne andre som også skal ut.

Nei det ser annerledes ut, og jeg fikk ikke opp gruppene før i går.. Da er det liksom en slags collage med bilder fra de forskjellige folkene i gruppa som skal ut. Men dette er liksom bare én person som dukker opp med blå profil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...