AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #1 Skrevet 2. september 2016 Hei. Jeg er på tinder, og i det siste har det dukket opp noen "blå brukere" som ikke ser ut til å være superlikes. Jeg lurer derfor på om noen vet hva det betyr? Eller om det betyr noe spesielt i det hele tatt? Hilsen forvirret tinderbruker Anonymkode: d3338...cc9
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #3 Skrevet 2. september 2016 Jo, det er superlike. Men ikke kall det "bruker", for det er jo personene som er brukere. Anonymkode: 904fd...053
Drømmern Skrevet 2. september 2016 #4 Skrevet 2. september 2016 Har merket det jeg også. Det er umulig superlikes, da har jeg i tilfelle blitt superpopulær "over natta". Superlikes har jo ein stjerne, samt en litt annen blåfarge... Aner ikke hva det kan være.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #5 Skrevet 2. september 2016 Er ikke sikker, men jeg antok at det er folk som har tinder pluss? Anonymkode: f96ee...e8e 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #6 Skrevet 2. september 2016 Skjønner virkelig ikke hva dere prater om. Det eneste blå jeg ser er stjerner, som er superlike. Anonymkode: 904fd...053
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #7 Skrevet 2. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjønner virkelig ikke hva dere prater om. Det eneste blå jeg ser er stjerner, som er superlike. Anonymkode: 904fd...053 Det kan faktisk ikke være superlikes, da jeg faktisk har trykket liker på dem uten å få match med dem. Men kan hende det er de som har tinder pluss som noen har foreslått. Anonymkode: d3338...cc9
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #8 Skrevet 2. september 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan faktisk ikke være superlikes, da jeg faktisk har trykket liker på dem uten å få match med dem. Men kan hende det er de som har tinder pluss som noen har foreslått. Anonymkode: d3338...cc9 Så det er enkelte brukere som har blå pofil? Det har jeg ikke sett. Men jeg ser på menn fra 35 og oppover. Anonymkode: 904fd...053
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #9 Skrevet 2. september 2016 Uten at jeg har sett dette fenomenet selv, så vil jeg tippe at det er de som benytter seg av Tinder Social, den nye funksjonen hvor man kan finne andre som også skal ut. Anonymkode: 904fd...053 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #10 Skrevet 2. september 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uten at jeg har sett dette fenomenet selv, så vil jeg tippe at det er de som benytter seg av Tinder Social, den nye funksjonen hvor man kan finne andre som også skal ut. Anonymkode: 904fd...053 Nei det ser annerledes ut, og jeg fikk ikke opp gruppene før i går.. Da er det liksom en slags collage med bilder fra de forskjellige folkene i gruppa som skal ut. Men dette er liksom bare én person som dukker opp med blå profil. Anonymkode: d3338...cc9
jabx Skrevet 5. september 2016 #11 Skrevet 5. september 2016 Internett er din venn: https://www.reddit.com/r/Tinder/comments/4w3md6/does_anyone_know_what_a_blue_bar_without_a_star/ Det er altså flere som har sett dette. Ingen vet helt hva det er, men en foreslår at det er en feil ved Android-versjonen. Bruker dere som ser disse blå brukerne Android eller iPhone/iOS?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå