AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #1 Skrevet 2. september 2016 Jeg skal invitere til 4årsdag. Utendørs, men vi har partytelt. Vi er nye i barnehagen, og kjenner ikke foreldre eller barn særlig enda - og jeg holder på å lage invitasjoner. Utover invitasjonskortet til barnet, tenkte jeg å henge på en liten lapp til foreldrene om hvordan de finner frem til oss, parkering, kle dere etter været, og at det blir servert kaffe til de voksne som er med. Eller er det OVERinformasjon og noe alle skjønner? ... Anonymkode: 71d14...5de
Arkana Skrevet 2. september 2016 #2 Skrevet 2. september 2016 Å be dem kle seg etter været er kanskje litt unødvendig å skrive hvis dere har spesifisert at det er utebursdag, men resten er bare praktisk og hyggelig. 7
Marcia Skrevet 2. september 2016 #3 Skrevet 2. september 2016 Syntes det hørtes greit ut, jeg. Da får du frem at det er utebursdag så folk kler seg etter det, og at det ikke er værforbehold. Da slipper folk å lure på om det blir avlyst om det høljregner. Det med at det blir servert kaffe er kanskje ikke så viktig i seg selv, men samtidig får du frem at foreldrene kan være til stede under selskapet. Det er jo en del barn som ikke er komfortable med å være alene i bursdag i den alderen, og nå slipper foreldrene deres å kontakte deg for å høre om det er greit å være der. 2
Kooko Skrevet 2. september 2016 #4 Skrevet 2. september 2016 En påminnelse om klær høres rimelig ut. Er ute i hagen deres??eller ut i skauen liksom ? Om Det blir litt gåing si fra om dette. Hadde en ute bursdag en gang og det var 20 min gåing i regnværet. De feste ikke hadde forventet det. En annen ute bursdag var det ingen do, ikke praktisk på en 5åring som klarer ikke å sitte på huk enda og får tisse fobi heheh... Hvis ikke det er noe spesielt så behøver du ikke å si mye om det da. Ordner seg sikkert. 😊😊
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #5 Skrevet 2. september 2016 7 minutter siden, Kooko skrev: En påminnelse om klær høres rimelig ut. Er ute i hagen deres??eller ut i skauen liksom ? Om Det blir litt gåing si fra om dette. Hadde en ute bursdag en gang og det var 20 min gåing i regnværet. De feste ikke hadde forventet det. En annen ute bursdag var det ingen do, ikke praktisk på en 5åring som klarer ikke å sitte på huk enda og får tisse fobi heheh... Hvis ikke det er noe spesielt så behøver du ikke å si mye om det da. Ordner seg sikkert. 😊😊 Nei, det er på lekeplass. 50 meter fra hus (og toalett) Anonymkode: 71d14...5de
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #6 Skrevet 2. september 2016 Bedre med for mye informasjon enn for lite, da slipper man å lure. Anonymkode: 64d29...46c 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #7 Skrevet 2. september 2016 Jeg ville fått med i innbydelsen at det er fint om de kan ha med ett ekstra sett med skiftetøy, med mindre det er slik at de kommer til å gå med parkdress på seg da. Kommer jo litt an på været, men det ville jeg skrevet. Så ville jeg bedt alle om å si i fra dersom de har noen allergier/bare spiser halal-mat etc. Så er det lettest å lage mat som alle kan spise. Anonymkode: 4419c...a1f
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #8 Skrevet 2. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville fått med i innbydelsen at det er fint om de kan ha med ett ekstra sett med skiftetøy, med mindre det er slik at de kommer til å gå med parkdress på seg da. Kommer jo litt an på været, men det ville jeg skrevet. Anonymkode: 4419c...a1f Herlighet, det er da bare en bursdag som varer i noen få timer. Hvorfor skulle det være nødvendig å skifte når det er utebursdag? Anonymkode: 4c793...524 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #9 Skrevet 2. september 2016 Skriv husk uteklær. Enkelt og greit. 😊 Anonymkode: 77b65...056 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #10 Skrevet 2. september 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal invitere til 4årsdag. Utendørs, men vi har partytelt. Vi er nye i barnehagen, og kjenner ikke foreldre eller barn særlig enda - og jeg holder på å lage invitasjoner. Utover invitasjonskortet til barnet, tenkte jeg å henge på en liten lapp til foreldrene om hvordan de finner frem til oss, parkering, kle dere etter været, og at det blir servert kaffe til de voksne som er med. Eller er det OVERinformasjon og noe alle skjønner? ... Anonymkode: 71d14...5de Jøss, det er tidlig å starte med å invitere hjem et lag av barn til 4 årsdagen? Vi starter med det ved skolestart! Inntil det blir det kun familie og et par barnevenner.🎁 Anonymkode: a1932...e28
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #11 Skrevet 2. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville fått med i innbydelsen at det er fint om de kan ha med ett ekstra sett med skiftetøy, med mindre det er slik at de kommer til å gå med parkdress på seg da. Kommer jo litt an på været, men det ville jeg skrevet. Så ville jeg bedt alle om å si i fra dersom de har noen allergier/bare spiser halal-mat etc. Så er det lettest å lage mat som alle kan spise. Anonymkode: 4419c...a1f Halal? Bor disse i Grorud/I øst? Anonymkode: a1932...e28
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #12 Skrevet 2. september 2016 Vi skal ha 3-årslag i morgen Skriver bare "vi blir utendørs". Anonymkode: 2943b...c97 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #13 Skrevet 2. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jøss, det er tidlig å starte med å invitere hjem et lag av barn til 4 årsdagen? Vi starter med det ved skolestart! Inntil det blir det kun familie og et par barnevenner.🎁 Anonymkode: a1932...e28 Det er det virkelig ikke. Her er det bursdag fra storbarn i bhg og det er det som et mest vanlig rundtomkring i hele landet 😊 Anonymkode: ead57...703 2
Gjest Magnifiq Skrevet 3. september 2016 #14 Skrevet 3. september 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jøss, det er tidlig å starte med å invitere hjem et lag av barn til 4 årsdagen? Vi starter med det ved skolestart! Inntil det blir det kun familie og et par barnevenner.🎁 Anonymkode: a1932...e28 Her er det vanlig fra de begynner på stor avdeling.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #15 Skrevet 3. september 2016 Den 2. september 2016 at 19.02, AnonymBruker skrev: Halal? Bor disse i Grorud/I øst? Anonymkode: a1932...e28 Det finnes muslimer på beste Oslo Vest også. Halal er høyaktuelt, dessverre. Anonymkode: 25e51...50e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå