Gå til innhold

Emmaljunga Edge Duo i en Audi A3

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig tror jeg dere kommer til å bytte bil før barnet er ett år uansett. Bilsete nr 2 tar rett og slett så mye plass at passasjeren foran sitter ekstremt trangt. 

Anonymkode: a5b1a...9e8

Hvor liten tror du egentlig en a3 er? Det er faktisk ganske god plass i den. Vi har en a3, og i sommer passet vi niesene og nevøen vår og skulle til Gøteborg. Ene niesen og nevøen på hhv 4 og 5 satt i hvert sitt sete og eldste niesen på 15 satt i midten. Ingen hadde dårlig plass😊 I bagasjerommet hadde vi bag til alle, hagestoler og dyne og pute til alle. 

Anonymkode: 8b89d...286

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en Audi a3 sporsback 2011 modell og en emmaljunga city cross. Vogna får plass i bagasjen, men det er skikkelig styrete. For det første er det akkurat plass, kun noen få cm klaring på sidene av vogna, og for det andre må du løfte vogna ganske høyt for å få den oppi bagasjen, du kan ikke bare dytte den inn som i en stasjonsvogn, som har åpning fra gulvet i bagasjen når du åpner bagasjedøra. Jeg hater å ha med vogna i A3-en vår, da det er tungt og styrete å få understellet oppi bagasjen, spesielt etter man tar i bruk sportsdelen på vogna. Og City Crossen er meg bekjent lettere enn mange av de andre modellene fra Emmsljunga. Som du sikkert skjønner anbefaler jeg deg å finne en annen vogn enn Emmaljunga hvis dere skal beholde A3en.

Anonymkode: 36746...4cc

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor liten tror du egentlig en a3 er? Det er faktisk ganske god plass i den. Vi har en a3, og i sommer passet vi niesene og nevøen vår og skulle til Gøteborg. Ene niesen og nevøen på hhv 4 og 5 satt i hvert sitt sete og eldste niesen på 15 satt i midten. Ingen hadde dårlig plass😊 I bagasjerommet hadde vi bag til alle, hagestoler og dyne og pute til alle. 

Da satt de eldste barna bakovervendt også eller? Svigerfamilien min har nettopp a3, og det er ikke særlig god plass fremme med barn sittende bakovervendt. De har ett av de mindre setene på makedet, men blir alilevel trangt. Ville aldri valgt den som familie bil. Da har faktisk nissan leaf bedre plass

Skrevet
16 minutter siden, Minlillelykke skrev:

Da satt de eldste barna bakovervendt også eller? Svigerfamilien min har nettopp a3, og det er ikke særlig god plass fremme med barn sittende bakovervendt. De har ett av de mindre setene på makedet, men blir alilevel trangt. Ville aldri valgt den som familie bil. Da har faktisk nissan leaf bedre plass

Han på 4 sitter bakovervendt, jeg hadde ikke dårlig plass foran. Selvfølgelig, det er ikke en stasjonsvogn, men fungerer mer enn bra nok👍

Skrevet

Tusen takk for alle svar! Fikk vognen inn, med bagdelen litt på skrå :)

TS

Anonymkode: 6312c...9ad

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går jo greit når de er så store at de kan sitte fremovervendt. Utfordringen er setet de skal ha frem til de er fire år, som må være bakovervendt. Da blir det ikke god plass i en A3!

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går jo greit når de er så store at de kan sitte fremovervendt. Utfordringen er setet de skal ha frem til de er fire år, som må være bakovervendt. Da blir det ikke god plass i en A3!

Som jeg skrev over her, så var ikke det noe problem heller ;)

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg skrev over her, så var ikke det noe problem heller ;)

Beklager, men jeg tror deg ikke. 

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, men jeg tror deg ikke. 

Hvorfor i alle dager skulle jeg løyet om det? Altså.. Selvfølgelig, du kan ikke sitter helt bak med forsetet, men det gjør jeg da ikke uansett. Mer enn god nok plass og behagelig for alle mann :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...