Gå til innhold

Emmaljunga Edge Duo i en Audi A3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vi tenkte egentlig å bytte bil før babyen kommer, men la det fra oss pga. økonomiske årsaker. Har veldig lyst på Emmaljunga Edge Duo, er det noen som har det og vet om man får plass til vogna i bagasjerommet til en Audi A3?

Anonymkode: 6312c...9ad

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei, vi tenkte egentlig å bytte bil før babyen kommer, men la det fra oss pga. økonomiske årsaker. Har veldig lyst på Emmaljunga Edge Duo, er det noen som har det og vet om man får plass til vogna i bagasjerommet til en Audi A3?

Jeg vet dessverre ikke svaret på det, men tenkte å komme med et lite tips. Da jeg var gravid skulle vi og kjøpe ny bil. Vi prøvekjørte flere og den som var mest aktuell tok vi med til en barnebutikk. Der prøvde vi å legge inn den vognen vi ville ha og den bilstolen vi skulle ha (pluss bilstol nr 2 da den kan ta litt større plass). Hør om det er mulig når dere prøvekjører bilen 😊

Anonymkode: 2ec78...61e

• Liker 1
Skrevet

Hørt emmaljunga vognene er generelt store i understellet. Mens Audi A3 ikke har det største bagasje rommet. Jeg hadde kjørt til den barne butikken dere skal kjøpe vogn fra også få prøvd den i bilen deres. Kan være det går :) om ikke så finnes det nok utrolig mange andre fine vogner som du får plass til i audien ;) 

Anonymkode: 8fa1a...75e

• Liker 1
Skrevet

Vet om folk som har fått den i golf, men at bagen må ligge i baksetet. Personlig ville jeg ikke valgt den vogna til den bilen. Man skal gjerne ha med seg litt annet enn bare vogn når man handler.

Skrevet
1 minutt siden, Minlillelykke skrev:

Vet om folk som har fått den i golf, men at bagen må ligge i baksetet. Personlig ville jeg ikke valgt den vogna til den bilen. Man skal gjerne ha med seg litt annet enn bare vogn når man handler.

Jeg har en bil på størrelse med en golf, og vi må gjøre sånn som du sier. Men på de 4 mnd til nå har det ikke vært noe problem utenom at det da kun er plass til 2 personer + baby. Skal ha ny bil etter hvert, men for nå så synes vi det går greit å gjøre det sånn.

Anonymkode: 32508...ad8

Skrevet

Det er plass!!!

• Liker 1
Skrevet

Det går, men det er knotete :) understellet tar nokså stor plass, samt at bagen også tar en del plass. 

Mulig jeg er dårlig på å plassere, men måtte ta av hjulene osv jeg for å få plass. Ble litt bedre når sportsdelen var på plass! 

Jeg hadde ikke valgt den bilen.

Skrevet

Hmmm... Jeg fikk den vogna fint inn i golfen vår uten å ha bagen i baksetet, men da kunne jeg ikke ta av bagen fra understellet. Ble veldig tungt å løfte hele vogna uten å dele den i to. Om Audi A3 er omtrent samme størrelse vil jeg tippe at det går, men at det er litt knapt og tungvint... 

Skrevet
Den 02/09/2016 at 19.47, Pearl2.0 skrev:

Det er plass!!!

Er det en Audi A3 kombi-bil du har fått vogna i? 😊

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det en Audi A3 kombi-bil du har fått vogna i? 😊

Sånn med sportsback ja☺ 5 dører☺

• Liker 1
Skrevet

Litt på siden av spørsmålet, men vet noen hvordan bagasjeromet på en A3 er kontra en golf?

Skrevet

Jeg kjørte Golf, og den er vell ca samme størrelse som en Audi a3? Jeg fikk plass til Edge Duo baki der uten å demontere vogna. Men med biiiittesmå marginer, og bagasjerommet var selvfølgelig fullt. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Sirah skrev:

Litt på siden av spørsmålet, men vet noen hvordan bagasjeromet på en A3 er kontra en golf?

Begge har 380 liter😄

Skrevet
Et øyeblikk siden, Pearl2.0 skrev:

Begge har 380 liter😄

Tusen takk for svar :)

Skrevet
11 timer siden, Pearl2.0 skrev:

Sånn med sportsback ja☺ 5 dører☺

Takk for svar!! Da må vi nesten tilbake og prøve igjen. Fikk dessverre ikke både bagdelen og understellet inn i bagasjerommet 😅

Annonse
Skrevet

Emmaljunga har en test på youtube hvor de får den inn i en Fiat 500, så i en Audi A3 tror jeg ikke skal være så vansklig :)

Skrevet

Vi har en Audi A3 som bil nr 2 og har en gutt på straks 3 år. Det var et styr uten like når jeg skulle ut med baby i den bilen. Understellet inn i bagasjerommet og baggen i baksetet. Selv om en golf og en a3 rommer like mange liter bak er de likevel ikke like. Moren min har en golf og alt var mye lettere i hennes bil. A3 er såpass skrå bak at du ikke kan legge like mye i høyden for da går ikke bakluken igjen. Vi venter baby nr 2 nå og har lagt ut A3 for salg. Blir ikke mulig å få med seg stor vogn og to barn i den bilen dessverre. 

Skrevet

Emmaljunga er så Harry. Motevogn! Hadde den ikke vært så mote hadde ikke alle hatt den. Den er like mainstream som MK-vesker! 

Anonymkode: dc454...40e

Skrevet

Kan jo alltids velge en annen vogn? Vi har A3 og vi skal kjøpe Bugaboo Buffalo Classic, den er like dyr(kanskje litt dyrere?) som Emmaljunga, men den tar mye mindre plass selv om vognen er mer enn stor nok. Kan legges sammen helt :)

Anonymkode: 8b89d...286

• Liker 1
Skrevet

Helt ærlig tror jeg dere kommer til å bytte bil før barnet er ett år uansett. Bilsete nr 2 tar rett og slett så mye plass at passasjeren foran sitter ekstremt trangt. 

Anonymkode: a5b1a...9e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...