debatant Skrevet 5. september 2016 #101 Skrevet 5. september 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi? Pga lottorekken? For deg virker nok verken min eller andres spådomskunst, som du kaller det, særlig troverdig. Dette av den enkle grunn at du ikke syns sånt er troverdig i det hele. Det viktigste er at man kan ha respekt for hverandres synspunkter i saken! Det vil si, jeg forventer i grunn ikke din respekt, men du har automatisk min om din mening om min spå kunst eller temaet generelt. Anonymkode: 8bfc2...5b6 Det virker ikke akkurat som om du respekterer kritiske spørsmål eller meg heller. Jeg ba forøvrig om en aksje å satse på.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #102 Skrevet 5. september 2016 1 minutt siden, Sh999 skrev: Jeg er målbundtet her, du treffer helt her føler jeg!! Jøss.. Tusen takk for at du tar deg tid❤️ Anonymkode: 8bfc2...5b6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #103 Skrevet 5. september 2016 går helt fint om du ikke svarer siden du har avsluttet, men prøver meg vil jeg få meg kjæreste eller bli forelsket snart? Anonymkode: 0b024...fb0
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #104 Skrevet 5. september 2016 1 minutt siden, debatant skrev: Det virker ikke akkurat som om du respekterer kritiske spørsmål eller meg heller. Jeg ba forøvrig om en aIsje å satse på. Jeg respekterer deg og ditt syn og dine og andres kritiske spørsmål! Det at jeg velger å eks ikke gå inn i diskusjoner om mine metoder osv, betyr ikke at jeg ikke tåler motstand eller kritikk. Det betyr bare at jeg ønsker å gi tilbud om spåing, og valgt å fokusere på det. Det er ikke fordi jeg ikke har annet å gjøre, men kun for å bidra litt med mitt! Så det er ikke for å lure noen, øve meg, bli testet eller liknende. Har heller ikke påstått at jeg har fasiten. Dessuten må hver og en motta og tolke svarene som de selv vil. Jeg svarte forøvrig på ditt spørsmål, så må du selv tolke det jeg fikk opp. Jeg sanset ditt spørsmål som ikke seriøst, dermed valgte jeg å la være å gå inn i det, kun si hva som først kom opp! Anonymkode: 8bfc2...5b6 1
Salka Skrevet 5. september 2016 #105 Skrevet 5. september 2016 Jeg gir deg en sjanse. Selv om jeg innrømmer at jeg er en skeptiker er jeg også nysgjerrig og åpen. Vil ting ordne seg for meg og bli litt bedre?
debatant Skrevet 5. september 2016 #106 Skrevet 5. september 2016 (endret) 2 minutter siden, Salka skrev: Jeg gir deg en sjanse. Selv om jeg innrømmer at jeg er en skeptiker er jeg også nysgjerrig og åpen. Vil ting ordne seg for meg og bli litt bedre? Om du søker å leve et liv for Gud, vil Han hjelpe deg. Garantert! Endret 5. september 2016 av debatant
Salka Skrevet 5. september 2016 #107 Skrevet 5. september 2016 Et øyeblikk siden, debatant skrev: Om du søker å leve et liv for Gud, vil Han hjelpe deg. Garantert! Haha, sææææærlig! Nå vet jeg ikke om du tuller eller ikke, men Gud eksisterer ikke. Ikke i min verden. Jeg respekterer de som tror, men jeg tror ikke selv. Tror mer på spådom enn på Gud for å si det sånn. Jeg syns det hadde vært gøy og blitt spådd og stemmer det hadde jeg kanskje blitt enda mer åpen. Derfor vil jeg gi ts en sjanse om hun har lyst til å prøve å spå meg. Som sagt er jeg en skeptiker, men også åpen og nysgjerrig.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #108 Skrevet 7. september 2016 Den 5. september 2016 at 19.32, AnonymBruker skrev: Fordypet i situasjonen, så glemte jeg ta med svar på dine spm. Får opp at tenker på deg jevnlig, og ja til dine spørsmål. Anonymkode: 8bfc2...5b6 Tusen takk for svaret ditt igjen! Hmm, tenker han virkelig på meg jevnlig? Kan jeg spørre deg hva du legger i det? Eller hva han legger i det? Men, han ser noen andre ( har kjæreste ) siden du skrev ja på alt jeg skrev? ( jeg spurte deg om han har kjæreste og evt hvilket forhold har han til henne? ) Du hadde endel rett i det forrige du skrev:) Anonymkode: dfd52...560
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #109 Skrevet 7. september 2016 Jeg gir dette et forsøk, om du ønsker å spå meg da Hvorfor er jeg redd? Hvorfor dukker alltid en bestemt person opp i tankene mine? Anonymkode: 78775...d5c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #110 Skrevet 7. september 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gir dette et forsøk, om du ønsker å spå meg da Hvorfor er jeg redd? Hvorfor dukker alltid en bestemt person opp i tankene mine? Anonymkode: 78775...d5c Bare de som oppgir nick i denne tråden, har mulighet til å bli spådd her. Var noen få, les hovedinnlegg, som skulle få spåing. De har blitt spådd, og noen til. Utover det, har jeg bestemt meg for å spå nå og da, når jeg har tid. Det lureste er kanskje å lage sin egen tråd med spørsmål? Det er kanskje både og det også, mht svar. Sjansen da er nok større for å få flere svar. Anonymkode: 8bfc2...5b6
uret Skrevet 8. september 2016 #111 Skrevet 8. september 2016 kopierer spørsmålet under nick går helt fint om du ikke svarer siden du har avsluttet, men prøver meg vil jeg få meg kjæreste eller bli forelsket snart?
lokmeister2016 Skrevet 8. september 2016 #112 Skrevet 8. september 2016 hiver meg på her, vil fremtiden bli bra? kommer jeg til og søke ny jobb snart? jeg er selv småsynsk,sanndrømmer og healer hehe :D har sett endel selv,så skal se om du treffer på noe av de her :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå