Gjest jesse james Skrevet 2. september 2016 #41 Skrevet 2. september 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spåing nr 3 av 5. Det er diffust på en måte. Noe trekker veldig ut. Føler det er i tilfelle er langt frem. Får ikke helt tak i det, tåkete. Akkurat som om du er her på et punkt, og så langt fra deg igjen er det noe som foregår, og koker vekk eller står på stedet hvil. Så føler nå at jeg heller mer til et nei, at det ikke blir, det er i alle fall usikkert og mer nei enn ja. Anonymkode: 8bfc2...5b6 Takk for svar! .. For du opp når ja/nei brevet kommer?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #42 Skrevet 2. september 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det han som ringte til meg igår fra et annet tlfnr og/eller var det han som ringte på døra mi idag ( jeg tok verken tlf eller opp døra... ) Anonymkode: dfd52...560 Skulle ønske du kunne svare på denne, for jeg lurer så veeeldig...Godt mulig det var feil tlfnr og feil at noen ringte på hos meg, men hvis du spår, får jeg kanskje et svar? Du skrev at du kanskje spår noen innimellom hvis du har tid, selv om det evt er flere enn 5:) Anonymkode: dfd52...560
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #43 Skrevet 2. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle ønske du kunne svare på denne, for jeg lurer så veeeldig...Godt mulig det var feil tlfnr og feil at noen ringte på hos meg, men hvis du spår, får jeg kanskje et svar? Du skrev at du kanskje spår noen innimellom hvis du har tid, selv om det evt er flere enn 5:) Anonymkode: dfd52...560 Jeg sa vel at jeg ikke skulle spå noen anonyme brukere? Er et par i tråden jeg tror jeg skal spå, i tillegg til de fem som har fått svar. De har ikke skrevet som anonyme. Om du har litt tålmodighet, skal jeg gå inn på saken senere, litt dypere for svar og eventuelt råd. Kan føle din uro. Anonymkode: 8bfc2...5b6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #44 Skrevet 2. september 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sa vel at jeg ikke skulle spå noen anonyme brukere? Er et par i tråden jeg tror jeg skal spå, i tillegg til de fem som har fått svar. De har ikke skrevet som anonyme. Om du har litt tålmodighet, skal jeg gå inn på saken senere, litt dypere for svar og eventuelt råd. Kan føle din uro. Anonymkode: 8bfc2...5b6 Tusen takk. Jeg venter til når du har tid. Anonymkode: dfd52...560
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #45 Skrevet 2. september 2016 22 timer siden, Dexxteria skrev: Endret, da TS viste seg å være en kødd. Og hvorfor mener du at TS er en kødd? Anonymkode: 8bfc2...5b6
Dexxteria Skrevet 2. september 2016 #46 Skrevet 2. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og hvorfor mener du at TS er en kødd? Anonymkode: 8bfc2...5b6 Jeg er en nysgjerrig skeptiker, og jeg blokkerer vel energiene dine. Prove me if i'm wrong. Er min øverste sjef min venn eller fiende?
Gjest Foxyyyyyy Skrevet 2. september 2016 #47 Skrevet 2. september 2016 Kan du spå meg? Er jeg frisk? Elsker Stian meg? Får jeg flere barn? Hva kommer jeg til å jobbe med? Blir jeg lykkelig gift? Blir jeg venn igjen med det ene søskenet mitt?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #48 Skrevet 2. september 2016 22 timer siden, Tingeling89 skrev: Skulle du ha tid ville jeg gjerne vite om det snart blir barn på meg og mannen min? ❤️ Jeg får opp et ja og forelskelse på ny. Får opp en veldig lykkelig jul. Får opp beundring fra andre over hva dere to har sammen, hvordan dere er som par. Anonymkode: 8bfc2...5b6
Nie Skrevet 2. september 2016 #49 Skrevet 2. september 2016 Jeg prøver jeg selv om jeg ser at du har allerede spådd 5 stk. Lurer på om det blir meg og ❤️, eller går vi hver vår vei? Lurer også veldig på om jeg klarer å bestå "skoleplanene" mine?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #50 Skrevet 2. september 2016 23 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: Ja takk, spå meg! Edit: må kanskje spørre om noe også: Hva bringer framtiden for meg?? Jeg får opp en hendelse som blir et slags vendepunkt for deg. I positiv retning, og du vil se nytt og annerledes på enkelte ting. Du vil få respekt for noen som du tidligere har tenkt litt dårlig om. Får opp at du er godt likt blant mange, men det er også enkelte som sitter med følelsen av at du er utilnærmelig. Denne situasjonen som du kommer opp i, vil forandre ditt syn på en del ting, og dette vil åpne nye dører for deg videre. Et uventet tilbud som vil komme deg økonomisk til gode, vil etter hvert komme. Anonymkode: 8bfc2...5b6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #51 Skrevet 2. september 2016 23 timer siden, Sh999 skrev: Nei det synes jeg ikke! Synes du ga en sakelig og god begrunnelse😊 Takk, det var fint å høre! Anonymkode: 8bfc2...5b6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #52 Skrevet 2. september 2016 23 timer siden, Tingeling89 skrev: Jeg kan ikke noe problem av at du spår under anonym 😊 Kan tenke at å spå uten anonymitet kan gi evt mas fra brukere på pm 😔 Fint å høre, og det du nevner om pm har du helt rett i! Vil være anonym, og det du nevner, er helt klart en av de flere grunnene til det! Anonymkode: 8bfc2...5b6
Kraula Skrevet 2. september 2016 #53 Skrevet 2. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spåing nr 5 av 5. Får opp et veldig bra semester mot jul! Med trykk på veldig. Kjenner en skikkelig bra følelse, blir faktisk fristet til å være med selv! Anonymkode: 8bfc2...5b6 Takk! Dette er litt (veldig) gøy! 😁
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #54 Skrevet 3. september 2016 22 timer siden, Dexxteria skrev: Jeg respekterer din anonymitet. Og håper du kan spå meg på mitt spørsmål en annen gang. Jeg kom ikke innenfor de fem, dessverre. Jeg syns det var fint å lese at du var en av de som respekterte min anonymitet, Dexxteria! Og så plutselig endrer du innlegget ditt med ditt spørsmål, til at TS, altså jeg, viser seg å være en kødd!? Ok? Respekterte ikke anonymiteten likevel, kanskje? Hva fikk deg til å plutselig mene det du skrev? Fordi du ikke rakk å komme innunder de 5 stk jeg lovte å spå? Eller fordi jeg pga jobb, måtte legge spåingen til side, og ta opp tråden her igjen i dag? Da jeg måtte legge tråden til side pga jobb, skrev du et innlegg om at du trodde at jeg holdt dere for narr. Det syns jeg var skuffende lesning, fordi jeg vet jo hvor ærlige mine hensikter er, og alltid holdt ord i tråder før! Var det pga mitt uttrykk om skuffelse, at du syns jeg viste meg å være en kødd? Kan legge til at det er forståelig at det virket som at jeg laget tråd og så gostet.. bare husk at jeg tar inn energier rundt det som ble skrevet av deg og andre, og det derfor der ga meg en liten skuffelse. Hadde satt pris på å få høre fra deg, skulle likt å vite hvorfor du skrev som du gjorde. Jeg hadde registrert at du ønsket svar på ditt spørsmål en annen gang. Fordi at du var en av de som jeg ønsket å gi svar, i tillegg til de andre 5, må jeg si at ble jeg ganske overrasket da jeg skulle svare deg, at du i ditt innlegg hadde endret det til at jeg var en kødd! Aldri blitt kalt for det før, men som det sies, en gang må kanskje være den første! Trodde likevel ikke jeg skulle få høre noe slikt som det i en situasjon, der jeg bidro for å gi noe muligens fint til andre! Anonymkode: 8bfc2...5b6 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #55 Skrevet 3. september 2016 23 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: Kan du bare komme igang med spåinga...? Jeg kan forstå at du var utålmodig. Håpet likevel på et svar til det du siterte, når du først valgte å sitere meg, i stedet for å skrive det du gjorde. Stadig noen som skal være litt negativ mot ts i spåtråder, og ville derfor skrive det jeg tenkte rundt de kritiske spørsmålene. Syns det var ok å vite om flere mente det samme som den anonyme brukeren. Jeg ga et tilbud, og ønsket ikke diskusjon om jeg hvorfor jeg valgte å utelukke anonyme, ekte evner eller liknende. Syns jeg som trådstarter, kunne få lov til å få svar på akkurat det jeg lurte på, før jeg startet med å spå dere! Forsto heller ikke helt hvorfor du valgte å sitere meg, og svare at jeg måtte komme i gang med spåingen, da du selv ikke var innenfor de 5 som skulle bli spådd! Det måtte jeg smile av! Vel, nå fikk du bli spådd likevel, jeg skrev svar til deg i stad. Jeg kom med forklaring på hvorfor jeg ikke kom videre i gang med spåingen, da jeg kom tilbake her. Hvis du ikke så det innlegget, så var det pga noe på vakten på jobb. Anonymkode: 8bfc2...5b6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #56 Skrevet 3. september 2016 23 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: ...jajaja... Dette var jammen spennende.... 😴 Smiler, som jeg sa i stad, du var ikke blant de fem første, men likevel den kanskje mest ivrige?! Du får nyte ditt som du likevel fikk, håper at det ga deg noe! Anonymkode: 8bfc2...5b6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #57 Skrevet 3. september 2016 21 timer siden, Dexxteria skrev: Jeg tror noen holder oss for narr. Som sagt, jeg holdt absolutt ingen for narr. En hendelse på min vakt, gjorde at jeg måtte la spåingen vente! Kom jo tilbake for å spå dere! Beklageligvis kunne du ikke vente, selv om du ikke engang var innenfor de 5 første.. Så du bare måtte endre ditt innlegg med at jeg var en kødd! Jeg skal ikke her påstå at det var ditt tap, selv om du faktisk tapte min spåing.. For det ville vel vært ganske arrogant av meg, ville det ikke?! Anonymkode: 8bfc2...5b6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #58 Skrevet 3. september 2016 15 timer siden, Beatbox skrev: Hei, bare få lov å si at jeg syns det er raust av deg å bruke dine evner til å hjelpe andre. Det sier jeg fordi jeg mener det oppriktig, ikke for å smiske. Skeptikere/tvilere vil det alltid finnes men de får man bare heve seg over. Ønsker deg en riktig god helg Tusen takk for dine ord! Enig, man må heve seg over! Pleier å gjøre det med skeptikere som vil ha bevis og liknende, da det som oftest ikke er derfor tråden har blitt opprettet. Noen ganger tar jeg inn så mye av uønskede energier, for meg vel å merke, og prøver derfor av og til å sortere de ut med noen spørsmål tilbake. Det lureste er nok å blokkere energiene, og hoppe over de respektive innleggene! Hva med deg, vil du bli spådd? Riktig god helg til deg også! Anonymkode: 8bfc2...5b6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #59 Skrevet 3. september 2016 5 timer siden, debatant skrev: Hva med å spå hvilke aksjer en burde satse på? På ditt spørsmål får jeg opp høyblokker. Anonymkode: 8bfc2...5b6
Gjest made4u Skrevet 3. september 2016 #60 Skrevet 3. september 2016 Å spørre om noe så banalt er meningsløst, hvem vil kaste bort tiden sin på banalt sprøyt, selvfølgelig vil ingen oppegående personer kaste bort tid på noe totalt verdiløst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå