Gjest Beatbox Skrevet 2. september 2016 #21 Skrevet 2. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her! Skjedde noe akutt på min vakt i natt, som hindret meg å komme i gang med spåingen! Skuffende å lese at noen trodde jeg holdt dere for narr her i tråden. Har aldri holdt noen for narr, og kommer heller aldri til å gjøre det! Ved spå andre, gir jeg mye av meg selv. Derfor forventer jeg en viss dose ydmykhet av de som vil benytte seg av tilbudet! Det innebærer ingen smisk eller hylling av meg, men vanlig høflighet! Vil opplyse om at dersom det kommer opp uttrykk for det motsatte, gjør det at energiene blokkeres. Det betyr at det blir for krevende for meg å spå vedkommende. Anonymkode: 8bfc2...5b6 Hei, bare få lov å si at jeg syns det er raust av deg å bruke dine evner til å hjelpe andre. Det sier jeg fordi jeg mener det oppriktig, ikke for å smiske. Skeptikere/tvilere vil det alltid finnes men de får man bare heve seg over. Ønsker deg en riktig god helg
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #22 Skrevet 2. september 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her! Skjedde noe akutt på min vakt i natt, som hindret meg å komme i gang med spåingen! Skuffende å lese at noen trodde jeg holdt dere for narr her i tråden. Har aldri holdt noen for narr, og kommer heller aldri til å gjøre det! Ved spå andre, gir jeg mye av meg selv. Derfor forventer jeg en viss dose ydmykhet av de som vil benytte seg av tilbudet! Det innebærer ingen smisk eller hylling av meg, men vanlig høflighet! Vil opplyse om at dersom det kommer opp uttrykk for det motsatte, gjør det at energiene blokkeres. Det betyr at det blir for krevende for meg å spå vedkommende. Anonymkode: 8bfc2...5b6 Jeg skjønner. Skulle ønske du kunne svare på det jeg spurt om igår. Du spådde meg dagen før angående det samme spørsmålet, men hadde vært interessant å se om du fikk opp samme svar igjen? Anonymkode: dfd52...560
debatant Skrevet 2. september 2016 #23 Skrevet 2. september 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Da kan du si i fra her! Jeg spår de 5 første personene som melder sin interesse. Spåing resulterer ofte i mange timers arbeid, derfor kan dere nå bare stille ett spørsmål hver. Spår ingen anonyme brukere. Anonymkode: 8bfc2...5b6 Hva med å spå hvilke aksjer en burde satse på? 1
Sh999 Skrevet 2. september 2016 #24 Skrevet 2. september 2016 19 timer siden, Sh999 skrev: Var det du som spådde meg i går? Hvis ikke ønsker jeg gjerne og bli spådd ( og få litt mer utdypende svar kanskje😊) så spørsmålet mitt er: vil jeg bli sammen med eksen min igjen? Jeg venter enda i spenning jeg😁?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #25 Skrevet 2. september 2016 Hei Jeg også spår og har drevet med tarot i mange år for å slappe av og for morro skyld. Jeg synes du er kul som spår folk på KG, det skal litt guts til for å gjøre det med tanke på motgangen man kan få. Det er alltid slik at det er motgang, og det hender at vi spår folk som er helt grodd fast i holdninger og meninger, og har sine grunner til å tenke på sin måte. Folk er sånn motsatt av hverandre, og det kommer vi ikke bort ifra. Det er en grunn til at de er sånn, og det har med livet de lever nå og ting de har opplevd og det som de brenner for. Jeg ser opp til folk som er så bastante mot tarot fordi de brenner for menneskeverd. De er opptatt av å "ikke bli lurt" Det er sånn de tenker, at vi som driver med tarot lurer folk for penger. Og det finnes folk som lurer folk for penger. Det finnes folk som stjeler og lyver også. De ser ikke helt poenget med hva vi gjør da, og at det handler om nyskjerrighet ikke lureri, men desverre finnes det jo folk som er villig til å lure folk for penger. Og så er det de som legger kort for penger og er rågod og hjelper mange. Jeg ringer derimot sjelden selv til spå-telefon fordi jeg får ofte ikke en GOD reading. Sist gang var det ikke måte på hvor ille det skulle gå, og heldigvis gikk det ikke så ille heller. Det går at å tenke sånn at vi trenger noen som er helt i mot, og vi har allerede de som er med, og så har vi de som ikke helt greier å bestemme seg ( som meg selv, til tross for at jeg legger kort selv ) Den motgang energien er en del av deres identitet men det trenger ikke stoppe deg. Anonymkode: c5c7d...c03
Salka Skrevet 2. september 2016 #26 Skrevet 2. september 2016 25 minutter siden, debatant skrev: Hva med å spå hvilke aksjer en burde satse på? Eller morgendagens lottorekke?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #28 Skrevet 2. september 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå ble du akkurat ikke innenfor de fem. Hva spurte du om i går? Jeg har mine grunner til at jeg spår som anonym. Er ikke det lov? Jeg har lagt merke til at de aller fleste her inne som spår, gjør det bak anonym identitet. Hvorfor reagerer du på dette? Jeg har mine grunner til at jeg ville unngå å spå anonyme denne gangen. Jeg kan også fortelle deg at jeg visste at dine kritiske svar ville komme opp her i denne tråden! Jeg velger å være anonym, og det er helt valgfritt å bli spådd! Jeg kan forstå at noen ønsker å være anonyme. Og ja, jeg kjenner energien helt klar uansett, om det er anonym bruker eller ikke. Det har ikke noe med saken å gjøre, at jeg skulle kjenne energien bedre med navnene. Jeg har ikke skrevet noen steder at jeg ikke kjenner energien selv om vedkommende er anonym! For tvert imot, det kan jeg, som sagt! Jeg kunne godt ha utdypet mine evner og erfaringer, men ser ikke hensikten med det? Var ikke derfor jeg opprettet tråden! Har stor respekt for de som melder seg her i tråden, og håper litt av det samme tilbake! Jeg har sett tråder her inne hvor det blant annet har vært en del kriterier som må oppfylles for å bli spådd. Respekt for det og trådstartere! Jeg har hatt den mening at jeg har hatt lyst å inkludere de som ønsker, uavhengig anonym eller ikke. Denne gangen tok jeg et valg, og ekskluderte de anonyme. Det har jeg som sagt mine grunner til. Syns du jeg burde opprette spåtråd i mitt navn? Hvorfor syns du evt det? Hvorfor syns du det er ok å bli spådd under anonym bruker og ikke under ditt navn her inne? Hva mener dere andre her inne? Dere som har svart i denne tråden, eller leser tråden? Er det dårlig av meg å gi spåtilbud uten å oppgi mitt navn? Anonymkode: 8bfc2...5b6 Nei, du kan være anonym om du vil, så klart. Greia når man legger kort, er jo at man bare trenger en "krok" å ta tak i når det gjelder personen som spør. Navnet trenger ikke være den "nøkkelen" om du forstår. Det kan være ordene hun eller han skriver eller følelsen du får av personen. Men jeg forstår godt at du foretrekker et navn å ha tak i da. Det er lettere å fokusere på personen når du har et navn. Akkurat dette forstår ikke anons, ikke sant. Anonymkode: c5c7d...c03 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #29 Skrevet 2. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Jeg også spår og har drevet med tarot i mange år for å slappe av og for morro skyld. Jeg synes du er kul som spår folk på KG, det skal litt guts til for å gjøre det med tanke på motgangen man kan få. Det er alltid slik at det er motgang, og det hender at vi spår folk som er helt grodd fast i holdninger og meninger, og har sine grunner til å tenke på sin måte. Folk er sånn motsatt av hverandre, og det kommer vi ikke bort ifra. Det er en grunn til at de er sånn, og det har med livet de lever nå og ting de har opplevd og det som de brenner for. Jeg ser opp til folk som er så bastante mot tarot fordi de brenner for menneskeverd. De er opptatt av å "ikke bli lurt" Det er sånn de tenker, at vi som driver med tarot lurer folk for penger. Og det finnes folk som lurer folk for penger. Det finnes folk som stjeler og lyver også. De ser ikke helt poenget med hva vi gjør da, og at det handler om nyskjerrighet ikke lureri, men desverre finnes det jo folk som er villig til å lure folk for penger. Og så er det de som legger kort for penger og er rågod og hjelper mange. Jeg ringer derimot sjelden selv til spå-telefon fordi jeg får ofte ikke en GOD reading. Sist gang var det ikke måte på hvor ille det skulle gå, og heldigvis gikk det ikke så ille heller. Det går at å tenke sånn at vi trenger noen som er helt i mot, og vi har allerede de som er med, og så har vi de som ikke helt greier å bestemme seg ( som meg selv, til tross for at jeg legger kort selv ) Den motgang energien er en del av deres identitet men det trenger ikke stoppe deg. Anonymkode: c5c7d...c03 Men når du spår i tarot er du ikke ordentlig synsk? Da får du svarene dine i kortene, men mener at ts skrev at h*n ikke bruker kort og er synsk. Anonymkode: dfd52...560
Gjest jesse james Skrevet 2. september 2016 #30 Skrevet 2. september 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her! Skjedde noe akutt på min vakt i natt, som hindret meg å komme i gang med spåingen! Skuffende å lese at noen trodde jeg holdt dere for narr her i tråden. Har aldri holdt noen for narr, og kommer heller aldri til å gjøre det! Ved spå andre, gir jeg mye av meg selv. Derfor forventer jeg en viss dose ydmykhet av de som vil benytte seg av tilbudet! Det innebærer ingen smisk eller hylling av meg, men vanlig høflighet! Vil opplyse om at dersom det kommer opp uttrykk for det motsatte, gjør det at energiene blokkeres. Det betyr at det blir for krevende for meg å spå vedkommende. Anonymkode: 8bfc2...5b6 Setter pris på at du svarer når du har anledning
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #31 Skrevet 2. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men når du spår i tarot er du ikke ordentlig synsk? Da får du svarene dine i kortene, men mener at ts skrev at h*n ikke bruker kort og er synsk. Anonymkode: dfd52...560 jeg har ikke peiling på om jeg er ordentlig synsk. Anonymkode: c5c7d...c03 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #32 Skrevet 2. september 2016 TS her! Vil bare opplyse om at jobben måtte gå foran spåing på kg! Nå er jeg tilbake, har intensjon om å svare de jeg har lovet og kanskje noen til inn i mellom! Vil også svare noen av de som har kommentert i tråden uten å be om spåing. Takker for svar og meninger, det syns jeg alltid er fint! Jeg starter nå, og ser hva jeg rekker. Dersom jeg må avbryte, fortsetter jeg bare ved neste anledning! Takk for tålmodigheten, folkens, det var ikke meningen at det skulle gå så sent her! Anonymkode: 8bfc2...5b6 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #33 Skrevet 2. september 2016 21 timer siden, Sh999 skrev: Var det du som spådde meg i går? Hvis ikke ønsker jeg gjerne og bli spådd ( og få litt mer utdypende svar kanskje😊) så spørsmålet mitt er: vil jeg bli sammen med eksen min igjen? Svar på ditt spørsmål om eks er ja. Ser en som er full av kjærlighet til deg, som er på vei til deg. Så mye kjærlighet, så dette er noe som må være bygget opp over tid. Får opp mange følelser, egentlig av alle slag. Føler det er noe du må ta stilling til, en slags utfordring. Vil til slutt gå slik du ønsker. Anonymkode: 8bfc2...5b6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #34 Skrevet 2. september 2016 21 timer siden, Xstrella skrev: Ja takk. Tenker eksen min på meg? Spåing nr 2 av 5. Får opp et ja på ditt spørsmål. Anonymkode: 8bfc2...5b6 1
Sh999 Skrevet 2. september 2016 #35 Skrevet 2. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svar på ditt spørsmål om eks er ja. Ser en som er full av kjærlighet til deg, som er på vei til deg. Så mye kjærlighet, så dette er noe som må være bygget opp over tid. Får opp mange følelser, egentlig av alle slag. Føler det er noe du må ta stilling til, en slags utfordring. Vil til slutt gå slik du ønsker. Anonymkode: 8bfc2...5b6 Tusen hjertelig takk for svar😊 Ønsker deg en strålende helg❤️ ( meget fascinerende dette, var hos en healer for en stund siden, og etter det skjønner jeg at det finnes mer mellom himmel og jord enn vi tror) 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #36 Skrevet 2. september 2016 21 timer siden, jesse james skrev: Ja! blir det rettsak? Spåing nr 3 av 5. Det er diffust på en måte. Noe trekker veldig ut. Føler det er i tilfelle er langt frem. Får ikke helt tak i det, tåkete. Akkurat som om du er her på et punkt, og så langt fra deg igjen er det noe som foregår, og koker vekk eller står på stedet hvil. Så føler nå at jeg heller mer til et nei, at det ikke blir, det er i alle fall usikkert og mer nei enn ja. Anonymkode: 8bfc2...5b6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #37 Skrevet 2. september 2016 21 timer siden, Pepsimax96 skrev: Tenker eksen min på meg? Han som begynner på S. Og vil det bli meg og eksen eller han jeg er sammen med nå? Spåing nr 4 av 5. Eksen tenker på deg. Føler på et valg her, men at du velger det som er nå. Er uklart om det blir nåtidspersonen eller en annen til slutt. Ser en overgang, en endring av noe slag. Det kan være i forholdet nå, eller en ny start. Får opp mye glede og en lykkelig fremtid. Uansett hva den endringen går ut på, ser jeg deg med et bredt smil og veldig fornøyd! Anonymkode: 8bfc2...5b6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #38 Skrevet 2. september 2016 Var det han som ringte til meg igår fra et annet tlfnr og/eller var det han som ringte på døra mi idag ( jeg tok verken tlf eller opp døra... ) Anonymkode: dfd52...560 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #39 Skrevet 2. september 2016 21 timer siden, Kraula skrev: Jaa! Blir det et bra semester mot jul? Spåing nr 5 av 5. Får opp et veldig bra semester mot jul! Med trykk på veldig. Kjenner en skikkelig bra følelse, blir faktisk fristet til å være med selv! Anonymkode: 8bfc2...5b6 1
Gjest Quatre Skrevet 2. september 2016 #40 Skrevet 2. september 2016 (endret) . Endret 3. februar 2017 av Quatre .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå