AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Da kan du si i fra her! Jeg spår de 5 første personene som melder sin interesse. Spåing resulterer ofte i mange timers arbeid, derfor kan dere nå bare stille ett spørsmål hver. Spår ingen anonyme brukere. Anonymkode: 8bfc2...5b6
Sh999 Skrevet 1. september 2016 #2 Skrevet 1. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da kan du si i fra her! Jeg spår de 5 første personene som melder sin interesse. Spåing resulterer ofte i mange timers arbeid, derfor kan dere nå bare stille ett spørsmål hver. Spår ingen anonyme brukere. Anonymkode: 8bfc2...5b6 Var det du som spådde meg i går? Hvis ikke ønsker jeg gjerne og bli spådd ( og få litt mer utdypende svar kanskje😊) så spørsmålet mitt er: vil jeg bli sammen med eksen min igjen?
Xstrella Skrevet 1. september 2016 #3 Skrevet 1. september 2016 (endret) Ja takk. Tenker eksen min på meg? Endret 1. september 2016 av Xstrella
Gjest jesse james Skrevet 1. september 2016 #4 Skrevet 1. september 2016 (endret) Ja! blir det rettsak? Endret 1. september 2016 av jesse james
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #5 Skrevet 1. september 2016 Tenker eksen min på meg? Han som begynner på S. Og vil det bli meg og eksen eller han jeg er sammen med nå? Anonymkode: e5f80...430
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #8 Skrevet 1. september 2016 Jeg spurte deg også igår, men hvorfor spår du ingen anonyme brukere når du er anonym selv? Og en/ei ekte synsk vil kunne klare å kjenne energien selv om vedkommende er anonym. Hvordan kan du beskrive at du er synsk? Utifra det du svarte meg igår, lurer jeg på hvordan du kom frem til det resultatet? Anonymkode: dfd52...560
Gjest noe tilfeldig Skrevet 2. september 2016 #9 Skrevet 2. september 2016 (endret) Ja takk, spå meg! Edit: må kanskje spørre om noe også: Hva bringer framtiden for meg?? Endret 2. september 2016 av noe tilfeldig
Dexxteria Skrevet 2. september 2016 #10 Skrevet 2. september 2016 (endret) Endret, da TS viste seg å være en kødd. Endret 2. september 2016 av Dexxteria
Tingeling89 Skrevet 2. september 2016 #11 Skrevet 2. september 2016 Skulle du ha tid ville jeg gjerne vite om det snart blir barn på meg og mannen min? ❤️
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #12 Skrevet 2. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte deg også igår, men hvorfor spår du ingen anonyme brukere når du er anonym selv? Og en/ei ekte synsk vil kunne klare å kjenne energien selv om vedkommende er anonym. Hvordan kan du beskrive at du er synsk? Utifra det du svarte meg igår, lurer jeg på hvordan du kom frem til det resultatet? Anonymkode: dfd52...560 Nå ble du akkurat ikke innenfor de fem. Hva spurte du om i går? Jeg har mine grunner til at jeg spår som anonym. Er ikke det lov? Jeg har lagt merke til at de aller fleste her inne som spår, gjør det bak anonym identitet. Hvorfor reagerer du på dette? Jeg har mine grunner til at jeg ville unngå å spå anonyme denne gangen. Jeg kan også fortelle deg at jeg visste at dine kritiske svar ville komme opp her i denne tråden! Jeg velger å være anonym, og det er helt valgfritt å bli spådd! Jeg kan forstå at noen ønsker å være anonyme. Og ja, jeg kjenner energien helt klar uansett, om det er anonym bruker eller ikke. Det har ikke noe med saken å gjøre, at jeg skulle kjenne energien bedre med navnene. Jeg har ikke skrevet noen steder at jeg ikke kjenner energien selv om vedkommende er anonym! For tvert imot, det kan jeg, som sagt! Jeg kunne godt ha utdypet mine evner og erfaringer, men ser ikke hensikten med det? Var ikke derfor jeg opprettet tråden! Har stor respekt for de som melder seg her i tråden, og håper litt av det samme tilbake! Jeg har sett tråder her inne hvor det blant annet har vært en del kriterier som må oppfylles for å bli spådd. Respekt for det og trådstartere! Jeg har hatt den mening at jeg har hatt lyst å inkludere de som ønsker, uavhengig anonym eller ikke. Denne gangen tok jeg et valg, og ekskluderte de anonyme. Det har jeg som sagt mine grunner til. Syns du jeg burde opprette spåtråd i mitt navn? Hvorfor syns du evt det? Hvorfor syns du det er ok å bli spådd under anonym bruker og ikke under ditt navn her inne? Hva mener dere andre her inne? Dere som har svart i denne tråden, eller leser tråden? Er det dårlig av meg å gi spåtilbud uten å oppgi mitt navn? Anonymkode: 8bfc2...5b6 2
Sh999 Skrevet 2. september 2016 #13 Skrevet 2. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå ble du akkurat ikke innenfor de fem. Hva spurte du om i går? Jeg har mine grunner til at jeg spår som anonym. Er ikke det lov? Jeg har lagt merke til at de aller fleste her inne som spår, gjør det bak anonym identitet. Hvorfor reagerer du på dette? Jeg har mine grunner til at jeg ville unngå å spå anonyme denne gangen. Jeg kan også fortelle deg at jeg visste at dine kritiske svar ville komme opp her i denne tråden! Jeg velger å være anonym, og det er helt valgfritt å bli spådd! Jeg kan forstå at noen ønsker å være anonyme. Og ja, jeg kjenner energien helt klar uansett, om det er anonym bruker eller ikke. Det har ikke noe med saken å gjøre, at jeg skulle kjenne energien bedre med navnene. Jeg har ikke skrevet noen steder at jeg ikke kjenner energien selv om vedkommende er anonym! For tvert imot, det kan jeg, som sagt! Jeg kunne godt ha utdypet mine evner og erfaringer, men ser ikke hensikten med det? Var ikke derfor jeg opprettet tråden! Har stor respekt for de som melder seg her i tråden, og håper litt av det samme tilbake! Jeg har sett tråder her inne hvor det blant annet har vært en del kriterier som må oppfylles for å bli spådd. Respekt for det og trådstartere! Jeg har hatt den mening at jeg har hatt lyst å inkludere de som ønsker, uavhengig anonym eller ikke. Denne gangen tok jeg et valg, og ekskluderte de anonyme. Det har jeg som sagt mine grunner til. Syns du jeg burde opprette spåtråd i mitt navn? Hvorfor syns du evt det? Hvorfor syns du det er ok å bli spådd under anonym bruker og ikke under ditt navn her inne? Hva mener dere andre her inne? Dere som har svart i denne tråden, eller leser tråden? Er det dårlig av meg å gi spåtilbud uten å oppgi mitt navn? Anonymkode: 8bfc2...5b6 Nei det synes jeg ikke! Synes du ga en sakelig og god begrunnelse😊
Tingeling89 Skrevet 2. september 2016 #14 Skrevet 2. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå ble du akkurat ikke innenfor de fem. Hva spurte du om i går? Jeg har mine grunner til at jeg spår som anonym. Er ikke det lov? Jeg har lagt merke til at de aller fleste her inne som spår, gjør det bak anonym identitet. Hvorfor reagerer du på dette? Jeg har mine grunner til at jeg ville unngå å spå anonyme denne gangen. Jeg kan også fortelle deg at jeg visste at dine kritiske svar ville komme opp her i denne tråden! Jeg velger å være anonym, og det er helt valgfritt å bli spådd! Jeg kan forstå at noen ønsker å være anonyme. Og ja, jeg kjenner energien helt klar uansett, om det er anonym bruker eller ikke. Det har ikke noe med saken å gjøre, at jeg skulle kjenne energien bedre med navnene. Jeg har ikke skrevet noen steder at jeg ikke kjenner energien selv om vedkommende er anonym! For tvert imot, det kan jeg, som sagt! Jeg kunne godt ha utdypet mine evner og erfaringer, men ser ikke hensikten med det? Var ikke derfor jeg opprettet tråden! Har stor respekt for de som melder seg her i tråden, og håper litt av det samme tilbake! Jeg har sett tråder her inne hvor det blant annet har vært en del kriterier som må oppfylles for å bli spådd. Respekt for det og trådstartere! Jeg har hatt den mening at jeg har hatt lyst å inkludere de som ønsker, uavhengig anonym eller ikke. Denne gangen tok jeg et valg, og ekskluderte de anonyme. Det har jeg som sagt mine grunner til. Syns du jeg burde opprette spåtråd i mitt navn? Hvorfor syns du evt det? Hvorfor syns du det er ok å bli spådd under anonym bruker og ikke under ditt navn her inne? Hva mener dere andre her inne? Dere som har svart i denne tråden, eller leser tråden? Er det dårlig av meg å gi spåtilbud uten å oppgi mitt navn? Anonymkode: 8bfc2...5b6 Jeg kan ikke noe problem av at du spår under anonym 😊 Kan tenke at å spå uten anonymitet kan gi evt mas fra brukere på pm 😔 1
Dexxteria Skrevet 2. september 2016 #15 Skrevet 2. september 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå ble du akkurat ikke innenfor de fem. Hva spurte du om i går? Jeg har mine grunner til at jeg spår som anonym. Er ikke det lov? Jeg har lagt merke til at de aller fleste her inne som spår, gjør det bak anonym identitet. Hvorfor reagerer du på dette? Jeg har mine grunner til at jeg ville unngå å spå anonyme denne gangen. Jeg kan også fortelle deg at jeg visste at dine kritiske svar ville komme opp her i denne tråden! Jeg velger å være anonym, og det er helt valgfritt å bli spådd! Jeg kan forstå at noen ønsker å være anonyme. Og ja, jeg kjenner energien helt klar uansett, om det er anonym bruker eller ikke. Det har ikke noe med saken å gjøre, at jeg skulle kjenne energien bedre med navnene. Jeg har ikke skrevet noen steder at jeg ikke kjenner energien selv om vedkommende er anonym! For tvert imot, det kan jeg, som sagt! Jeg kunne godt ha utdypet mine evner og erfaringer, men ser ikke hensikten med det? Var ikke derfor jeg opprettet tråden! Har stor respekt for de som melder seg her i tråden, og håper litt av det samme tilbake! Jeg har sett tråder her inne hvor det blant annet har vært en del kriterier som må oppfylles for å bli spådd. Respekt for det og trådstartere! Jeg har hatt den mening at jeg har hatt lyst å inkludere de som ønsker, uavhengig anonym eller ikke. Denne gangen tok jeg et valg, og ekskluderte de anonyme. Det har jeg som sagt mine grunner til. Syns du jeg burde opprette spåtråd i mitt navn? Hvorfor syns du evt det? Hvorfor syns du det er ok å bli spådd under anonym bruker og ikke under ditt navn her inne? Hva mener dere andre her inne? Dere som har svart i denne tråden, eller leser tråden? Er det dårlig av meg å gi spåtilbud uten å oppgi mitt navn? Anonymkode: 8bfc2...5b6 Jeg respekterer din anonymitet. Og håper du kan spå meg på mitt spørsmål en annen gang. Jeg kom ikke innenfor de fem, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #16 Skrevet 2. september 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå ble du akkurat ikke innenfor de fem. Hva spurte du om i går? Jeg har mine grunner til at jeg spår som anonym. Er ikke det lov? Jeg har lagt merke til at de aller fleste her inne som spår, gjør det bak anonym identitet. Hvorfor reagerer du på dette? Jeg har mine grunner til at jeg ville unngå å spå anonyme denne gangen. Jeg kan også fortelle deg at jeg visste at dine kritiske svar ville komme opp her i denne tråden! Jeg velger å være anonym, og det er helt valgfritt å bli spådd! Jeg kan forstå at noen ønsker å være anonyme. Og ja, jeg kjenner energien helt klar uansett, om det er anonym bruker eller ikke. Det har ikke noe med saken å gjøre, at jeg skulle kjenne energien bedre med navnene. Jeg har ikke skrevet noen steder at jeg ikke kjenner energien selv om vedkommende er anonym! For tvert imot, det kan jeg, som sagt! Jeg kunne godt ha utdypet mine evner og erfaringer, men ser ikke hensikten med det? Var ikke derfor jeg opprettet tråden! Har stor respekt for de som melder seg her i tråden, og håper litt av det samme tilbake! Jeg har sett tråder her inne hvor det blant annet har vært en del kriterier som må oppfylles for å bli spådd. Respekt for det og trådstartere! Jeg har hatt den mening at jeg har hatt lyst å inkludere de som ønsker, uavhengig anonym eller ikke. Denne gangen tok jeg et valg, og ekskluderte de anonyme. Det har jeg som sagt mine grunner til. Syns du jeg burde opprette spåtråd i mitt navn? Hvorfor syns du evt det? Hvorfor syns du det er ok å bli spådd under anonym bruker og ikke under ditt navn her inne? Hva mener dere andre her inne? Dere som har svart i denne tråden, eller leser tråden? Er det dårlig av meg å gi spåtilbud uten å oppgi mitt navn? Anonymkode: 8bfc2...5b6 Tror du misforstod...Nei, det gjør ingenting at du er anonym, jeg foretrekker det faktisk. Ofte synes jeg et bilde med nick av og til kan avlede, jeg liker at man kan være privat, at det an skriver står i fokus, ikke alt rundt. Men jeg lurte bare på hvorfor du ikke ville spå anonyme idag, siden du gjorde det igår? Jeg er nysgjerrig på synske, for føler jeg er litt synsk selv. Jeg har iallefall god intuisjon og tror det er mye mellom himmel og jord. Du skrev igår at du ikke spår i kort, betyr det at du får opp ord evt bilder når du får spørsmål? Kan jeg evt spørre hvordan du får det opp? Har du trenet på din synskhet, eller kommer den alltid naturlig? Har den alltid vrt der, eller blitt sterkere med årene? Vet dine nærmeste at du er synsk? Jobber du som synsk eller er det mer en hobby? Får du hendvendelser ifra andre som vet at du er synsk? Husk : du trenger ikke svare hvis du ikke ønsker det. Jeg respekterer hvis du ikke vil, det er helt opp til deg, jeg er bare nysgjerrig. Føler selv at jeg har blitt mer synsk med årene på en måte. Kanksje det handler om bevissthet? Følsomhet til universet rundt? Husker du ikke hva jeg spurte om igår siden du er synsk? Mener ikke være vanskelig altså, synes bare det hadde vært interessant å teste deg. Kan jo se om du får opp samme svar som da jeg stilte deg spørsmål igår : Vil jeg høre fra han igjen og evt hvorfor? Eller kan det ødelegge svaret jeg fikk igår? Anonymkode: dfd52...560
Gjest noe tilfeldig Skrevet 2. september 2016 #17 Skrevet 2. september 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå ble du akkurat ikke innenfor de fem. Hva spurte du om i går? Jeg har mine grunner til at jeg spår som anonym. Er ikke det lov? Jeg har lagt merke til at de aller fleste her inne som spår, gjør det bak anonym identitet. Hvorfor reagerer du på dette? Jeg har mine grunner til at jeg ville unngå å spå anonyme denne gangen. Jeg kan også fortelle deg at jeg visste at dine kritiske svar ville komme opp her i denne tråden! Jeg velger å være anonym, og det er helt valgfritt å bli spådd! Jeg kan forstå at noen ønsker å være anonyme. Og ja, jeg kjenner energien helt klar uansett, om det er anonym bruker eller ikke. Det har ikke noe med saken å gjøre, at jeg skulle kjenne energien bedre med navnene. Jeg har ikke skrevet noen steder at jeg ikke kjenner energien selv om vedkommende er anonym! For tvert imot, det kan jeg, som sagt! Jeg kunne godt ha utdypet mine evner og erfaringer, men ser ikke hensikten med det? Var ikke derfor jeg opprettet tråden! Har stor respekt for de som melder seg her i tråden, og håper litt av det samme tilbake! Jeg har sett tråder her inne hvor det blant annet har vært en del kriterier som må oppfylles for å bli spådd. Respekt for det og trådstartere! Jeg har hatt den mening at jeg har hatt lyst å inkludere de som ønsker, uavhengig anonym eller ikke. Denne gangen tok jeg et valg, og ekskluderte de anonyme. Det har jeg som sagt mine grunner til. Syns du jeg burde opprette spåtråd i mitt navn? Hvorfor syns du evt det? Hvorfor syns du det er ok å bli spådd under anonym bruker og ikke under ditt navn her inne? Hva mener dere andre her inne? Dere som har svart i denne tråden, eller leser tråden? Er det dårlig av meg å gi spåtilbud uten å oppgi mitt navn? Anonymkode: 8bfc2...5b6 Kan du bare komme igang med spåinga...?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 2. september 2016 #18 Skrevet 2. september 2016 ...jajaja... Dette var jammen spennende.... 😴
Dexxteria Skrevet 2. september 2016 #19 Skrevet 2. september 2016 2 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: ...jajaja... Dette var jammen spennende.... 😴 Jeg tror noen holder oss for narr.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #20 Skrevet 2. september 2016 TS her! Skjedde noe akutt på min vakt i natt, som hindret meg å komme i gang med spåingen! Skuffende å lese at noen trodde jeg holdt dere for narr her i tråden. Har aldri holdt noen for narr, og kommer heller aldri til å gjøre det! Ved spå andre, gir jeg mye av meg selv. Derfor forventer jeg en viss dose ydmykhet av de som vil benytte seg av tilbudet! Det innebærer ingen smisk eller hylling av meg, men vanlig høflighet! Vil opplyse om at dersom det kommer opp uttrykk for det motsatte, gjør det at energiene blokkeres. Det betyr at det blir for krevende for meg å spå vedkommende. Anonymkode: 8bfc2...5b6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå