Gå til innhold

Hva angrer du på?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Angrer og angrer..

Jeg kunne hvertfall godt tenkt meg at jeg hadde valgt en annen yrkesvei og utdannelse enn der jeg er i dag. Vet godt at det ikke er for sent å gjøre noe med det, men nå har jeg vendt meg til fast lønn, og jeg synes det er uoverkommelig akkurat nå å skulle ha full jobb pluss studere. Kunne også tenkt meg å studert i utlandet, men det er litt "for sent" nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninakanin
Skrevet

Det er ganske mange som angrer på hva de er utdannet til.. Slik prat skremmer studenter, vet dere! Hva er det egentlig dere angrer på? Hva ble dere og hva ville dere heller ha blitt?

Selv angrer jeg påååå...sikkert mye, men jeg kommer ikke på noe nå.

Jo. Jeg angrer forferdelig mye på en viss eks. Jeg skulle ønske at jeg var våken nok til å høre på venninnene mine før ting ble "ugly" og folk ble såret både fysisk og psykisk.

Men samtidig hadde jeg ikke vært der jeg er i dag med den supersnille kjæresten min uten de valgene, så jeg må vel si at jeg ikke angrer allikevel :) alle valg man tar er med på å danne deg som person, og siden jeg liker meg selv ganske godt så betyr vel det at jeg har tatt gode valg, selv de dårlige :)

Skrevet

Angrer vel egentlig ikke på noe av det jeg har gjort..de mest idiotiske tingene har jo lært meg en hel del. Og resten er ikke noe å angre på.

...men jeg kunne nok med fordel ha unngått en av eksene.

Gjest Jentegutt 55
Skrevet

Angrer på at jeg ikke levde ut som jente da jeg var 20. Har rotet bort mye i livet mitt

Skrevet
Angrer på at jeg ikke levde ut som jente da jeg var 20. Har rotet bort mye i livet mitt

Uff da, håper du har de bra nu :klem:

Gjest Anonymous
Skrevet

Anger på at jeg forlovet meg. Funket ikke.

Anger på at jeg tok en del av utdannelsen min i utlandet når jeg egentlig ikke ville, men følte at jeg måtte gripe sjansen. Var et kjipt halvår.

Angrer på noen ONS... eller... ikke angrer, var ikke dårlige opplevelser, bare... ga meg ingenting, og jeg skulle ønsket "tallet mitt" var lavere.

Angrer på at jeg har såret noen mennesker, selv om de ikke vet det selv engang.

Hilsen Kristin

Gjest Anonymous
Skrevet

Angrer på at jeg ikke tok det seriøst nok når en venn fortalte at han ikke hadde det noe bra. En uke etterpå tok han selvmord. Tenk om jeg hadde sagt noe, gjort noe, tatt kontakt med noen, hva som helst, bare NOE! Men gjorde ingenting. Hvil i fred.

Skrevet
Det er en ting jeg angrer på, og det er utdannelsen min. Jeg skulle ønske jeg hadde valgt anderledes, og ikke utdannet meg til noe jeg ikke vil bli.

:-( Hadde nokon kunna forklart meg kor låst eg ville bli med den utdanninga, så hadde eg storma skrikande ut av høgskulen... :(

Skrevet

Folk sier alltid at det er verre å angre på at man "ikke gjorde det og det" Jeg har tydeligvis tatt lærdommen til meg for gudhjelpe som jeg angrer på en del ting jeg har sagt og gjort... Men det er en fordel: det finnes ikke noe å angre på som jeg "ikke gjorde"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...