Gjest LoisLane Skrevet 14. november 2004 #1 Skrevet 14. november 2004 Har du gjort noe du angrer på? Jeg synes generelt at angring er lite konstruktiv bruk av tida, og gjør det sjelden. Kom ved ettertanke på to ting: * at jeg prøvde å klippe søsteren min - det ble IKKE bra (sorry engang til hvis du er her!) * at jeg ombestemte meg og plutselig vrengte inn i en avkjørsel på motorveien. Jeg hadde bilen full av medstudenter og en våken sjåfør rett bak meg.... ekkelt! Tror jeg har lært av disse episodene. Klipper i hvert fall utrolig lite hår for tiden!
Usikker Skrevet 15. november 2004 #2 Skrevet 15. november 2004 Alt jeg ikke har gjort............. ikke turt å gjøre.......... ikke turt å "ta sjansen"............ Men - kanskje i neste liv :-?
Gjest Gjesta Skrevet 15. november 2004 #3 Skrevet 15. november 2004 Jeg angrer på at jeg ikke skiftet skole da jeg gikk på vgs.... Ellers angrer jeg på ting jeg ikke har gjort,... Angrer sjelden på ting jeg har gjort,..kommer derfor ikke på noen i skrivende stund.
Gjest Odense Skrevet 15. november 2004 #4 Skrevet 15. november 2004 Angrer på ting jeg ikke har gjort eller sagt i visse situasjoner..
Suzy Skrevet 15. november 2004 #5 Skrevet 15. november 2004 At jeg ikke lot helt være å konfirmere meg, men gjorde det borgelig - vet ikke om noe personlig rituale som har betydd mindre for meg... Ellers angrer jeg på at jeg har lært hva det betyr å elske...
Gjest Melk Skrevet 15. november 2004 #6 Skrevet 15. november 2004 Jeg angrer på at jeg ikke dro et år til Frankrike på vgs, skulle gjerne snakket fransk. Også angrer jeg bittelitt på utdannelsen min.
Gjest Maikana Skrevet 15. november 2004 #7 Skrevet 15. november 2004 Jeg angrer stort sett ikke på ting, og er enig med Lois Lane i at det er lite konstruktiv bruk av tida. Å henge seg opp i noe man har gjort/ikke har gjort i fortida er ingen vits, for det kan ikke endres på uansett. Men jeg vet at det kan være vanskelig å glemme enkelte ting. Man bør heller prøve å lære av sine feil og se framover.
blå Skrevet 15. november 2004 #8 Skrevet 15. november 2004 Det er en ting jeg angrer på, og det er utdannelsen min. Jeg skulle ønske jeg hadde valgt anderledes, og ikke utdannet meg til noe jeg ikke vil bli.
Gjest baby-E Skrevet 15. november 2004 #9 Skrevet 15. november 2004 jeg angrer på at sendte inn klage på eksamen....som jeg etter klagen fikk stryk på..
Arkana Skrevet 15. november 2004 #10 Skrevet 15. november 2004 Det er faktisk ingenting jeg angrer på, kanskje småting her og der som jeg ikke kommer på nå.
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2004 #11 Skrevet 15. november 2004 Ellers angrer jeg på at jeg har lært hva det betyr å elske... Sorry .- men jeg må spørre. :oops: Hvorfor angrer du på det? Du må ikke svare altså
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2004 #12 Skrevet 15. november 2004 Jeg angrer ikke på noen ting! Å angre er så ukonstruktivt. Jeg kan ikke forandre det jeg har gjort/ikke gjort uansett.
Gjest Starya Skrevet 15. november 2004 #13 Skrevet 15. november 2004 Jeg angrer på at jeg ikke ga eksen en tupp i ræva fem år tidligere.
LilleBille Skrevet 15. november 2004 #14 Skrevet 15. november 2004 Jeg angrer på at jeg ikke ga eksen en tupp i ræva fem år tidligere. .. men ikke fem år .. bare ett...
aline Skrevet 15. november 2004 #15 Skrevet 15. november 2004 jeg angrer på at jeg ikke flyttet til utlandet når jeg studerte, og på at jeg fremdeles ikke har somlet rompa mi ut av norge for en periode... også angrer jeg på at jeg ikke var mer venninde når jeg hadde sjansen en gang for mange år siden også angrer jeg på at jeg ikke sparte opp til lappen når jeg var 18 også angrer jeg på.... hmm... at jeg ikke fulgte mitt eget ønske når jeg valgte videre utdannelse, men valgte det mest "fornuftige" av de to valgene mine... jeg har lært masse av å angre litt, har lært at jeg må gjøre noe med det som er å gjøre noe med!
LilleBille Skrevet 15. november 2004 #16 Skrevet 15. november 2004 jeg angrer på at jeg ikke flyttet til utlandet når jeg studerte, og på at jeg fremdeles ikke har somlet rompa mi ut av norge for en periode... .. henger meg på denne også jeg... Var alt for stedbundet (og forelsket) .. at jeg ikke kunne reise noen steder jeg har lært masse av å angre litt' date=' har lært at jeg må gjøre noe med det som er å gjøre noe med[/quote'] så lenge vi har muligheten til å gjøre noe med ting er det jo greit å inne at av og til valgte vi feil..
Piglet Skrevet 16. november 2004 #18 Skrevet 16. november 2004 Jeg angrer faktisk ikke på noe. Ikke jeg heller... Piglet
Samantha Skrevet 16. november 2004 #19 Skrevet 16. november 2004 Eg angrar på at eg ikkje har begynt å lese på eksamen litt tidligare...
Søtpotita Skrevet 16. november 2004 #20 Skrevet 16. november 2004 Angra på at eg ikkje tok delar av utdannelsen min i utlandet...Og litt på utdanningsvalget mitt.... Og at eg har vore så treig med å få lest dei siste månadane....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå