Gå til innhold

Utfordring akseptert.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser mange legger ut gamle bilder på face og skriver "utfordring akseptert"

Hva går denne utfordringen ut på? 

Anonymkode: e62a9...eb5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen legger ut ungdoms bilde av seg selv, de som liker bildet får melding på messenger om at de er utfordret til å legge ut bilde og skrive utfordring akseptert. Kort fortalt. 

Anonymkode: 94344...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha! Jeg har ikke trykket liker på noens barndomsbilder og ikke skal jeg heller! Hater sånne ting på FB :sur: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jeg tror alle "vennene" mine har glemt meg, for jeg har ikke fått en eneste utfordring. Tok en tre måneder lang pause fra Facebook, og tittet innom her om dagen. Det har ikke endra seg en eneste ting. Med andre ord, jeg har ikke gått glipp av noe som helst. Foruten fødselsdagen til et par venner. Det er det eneste FB duger til - bursdagspåminner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klikket "Liker" på alle bildene, men jeg nekter å legge ut bilde av meg selv som ung. Ingen har noe med å kreve dette. Har aldri fulgt en fb-oppfordring

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig å se gamle bilder av folk :) men skjønner godt de som ikke vil. Folk for gjøre som de vil med utfordringen. 

Anonymkode: 7752a...f26

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du likte bildet. Her er spillet. Du skal nå legge ut et bilde av deg fra ungdommen og skrive utfordring akseptert. Og hvis noen liker bildet, send ham eller henne denne teksten. 😀

Anonymkode: 577a1...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hapi skrev:

Hvorfor vil dere ikke det? Syns det er så kult med gamle bilder :) 

En blir litt lei av slike utfordringer til slutt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dette er vel det eneste fb spillet jeg har ville væremed på, la ut fjortisbilde og delte oppfordring, og hadde verdens hyggeligste mimrekveld i går:) men så harjeg folk jeg faktisk kjenner som fbvenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater egentlig kjedemeldinger og utfordringer på fb, men akkurat denne synes jeg er kjempekoselig! Ble skikkelig mimring på fb igår kveld 😊 Også artig å se hvordan klær og frisyrer har forandret seg

T.o.m jeg som er anti-kjedemelding la ut et bilde av 15år-gamle meg.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, denne synes jeg også er litt artig. I motsetning til nesten alt annet av Facebook-kjedebrev, og særlig de passiv-aggressive "Kopier og del hvis du BRYR deg om KREFT/ANGST/ME/WHATEVER men jeg vet at de færreste vil gjøre det, det krever MOT og STYRKE å ta et standpunkt!" :Gjesp:

Anonymkode: dc1e7...70b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en av mine venner utfordret meg til dette hadde jeg gjort det. Men når det er Facebook som står bak, så blånekter jeg  gjøre det.

Anonymkode: 99dd0...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, denne synes jeg også er litt artig. I motsetning til nesten alt annet av Facebook-kjedebrev, og særlig de passiv-aggressive "Kopier og del hvis du BRYR deg om KREFT/ANGST/ME/WHATEVER men jeg vet at de færreste vil gjøre det, det krever MOT og STYRKE å ta et standpunkt!" :Gjesp:

Anonymkode: dc1e7...70b

Haha, lurer på om folk som deler alt sånt faktisk tror de er modige? Og det er de samme folka som deler hver gang. Gjerne med en masseprodusert trussel om å fjerne alle venner som ikke er like modige som dem selv. Merkelig nok blir jeg aldri slettet :) 

Anonymkode: 95844...471

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...