AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #1 Del Skrevet 1. september 2016 Ser mange legger ut gamle bilder på face og skriver "utfordring akseptert" Hva går denne utfordringen ut på? Anonymkode: e62a9...eb5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #2 Del Skrevet 1. september 2016 Noen legger ut ungdoms bilde av seg selv, de som liker bildet får melding på messenger om at de er utfordret til å legge ut bilde og skrive utfordring akseptert. Kort fortalt. Anonymkode: 94344...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 1. september 2016 #3 Del Skrevet 1. september 2016 Sånt er bare å overse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. september 2016 #4 Del Skrevet 2. september 2016 Ha! Jeg har ikke trykket liker på noens barndomsbilder og ikke skal jeg heller! Hater sånne ting på FB 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 2. september 2016 #5 Del Skrevet 2. september 2016 Jeg tror alle "vennene" mine har glemt meg, for jeg har ikke fått en eneste utfordring. Tok en tre måneder lang pause fra Facebook, og tittet innom her om dagen. Det har ikke endra seg en eneste ting. Med andre ord, jeg har ikke gått glipp av noe som helst. Foruten fødselsdagen til et par venner. Det er det eneste FB duger til - bursdagspåminner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. september 2016 #6 Del Skrevet 2. september 2016 Jeg har klikket "Liker" på alle bildene, men jeg nekter å legge ut bilde av meg selv som ung. Ingen har noe med å kreve dette. Har aldri fulgt en fb-oppfordring 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #7 Del Skrevet 2. september 2016 Koselig å se gamle bilder av folk men skjønner godt de som ikke vil. Folk for gjøre som de vil med utfordringen. Anonymkode: 7752a...f26 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hapi Skrevet 2. september 2016 #8 Del Skrevet 2. september 2016 Hvorfor vil dere ikke det? Syns det er så kult med gamle bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #9 Del Skrevet 2. september 2016 Du likte bildet. Her er spillet. Du skal nå legge ut et bilde av deg fra ungdommen og skrive utfordring akseptert. Og hvis noen liker bildet, send ham eller henne denne teksten. Anonymkode: 577a1...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. september 2016 #10 Del Skrevet 2. september 2016 4 minutter siden, Hapi skrev: Hvorfor vil dere ikke det? Syns det er så kult med gamle bilder En blir litt lei av slike utfordringer til slutt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hapi Skrevet 2. september 2016 #11 Del Skrevet 2. september 2016 2 minutter siden, Honey Dew skrev: En blir litt lei av slike utfordringer til slutt Ja utfordringene ja, det kan jeg skjønne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mousj Skrevet 3. september 2016 #12 Del Skrevet 3. september 2016 Hehe, dette er vel det eneste fb spillet jeg har ville væremed på, la ut fjortisbilde og delte oppfordring, og hadde verdens hyggeligste mimrekveld i går men så harjeg folk jeg faktisk kjenner som fbvenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 3. september 2016 #13 Del Skrevet 3. september 2016 Jeg hater egentlig kjedemeldinger og utfordringer på fb, men akkurat denne synes jeg er kjempekoselig! Ble skikkelig mimring på fb igår kveld 😊 Også artig å se hvordan klær og frisyrer har forandret seg T.o.m jeg som er anti-kjedemelding la ut et bilde av 15år-gamle meg.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #14 Del Skrevet 3. september 2016 Haha, denne synes jeg også er litt artig. I motsetning til nesten alt annet av Facebook-kjedebrev, og særlig de passiv-aggressive "Kopier og del hvis du BRYR deg om KREFT/ANGST/ME/WHATEVER men jeg vet at de færreste vil gjøre det, det krever MOT og STYRKE å ta et standpunkt!" Anonymkode: dc1e7...70b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 3. september 2016 #15 Del Skrevet 3. september 2016 http://www.dagbladet.no/kultur/synes-du-facebook-vennene-dine-plutselig-ser-10-20-ar-yngre-ut-dette-er-forklaringen/61958544 Mitt gamle bilde får du ikke, Facebook Dyneløfter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #16 Del Skrevet 3. september 2016 Hadde en av mine venner utfordret meg til dette hadde jeg gjort det. Men når det er Facebook som står bak, så blånekter jeg gjøre det. Anonymkode: 99dd0...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #17 Del Skrevet 3. september 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, denne synes jeg også er litt artig. I motsetning til nesten alt annet av Facebook-kjedebrev, og særlig de passiv-aggressive "Kopier og del hvis du BRYR deg om KREFT/ANGST/ME/WHATEVER men jeg vet at de færreste vil gjøre det, det krever MOT og STYRKE å ta et standpunkt!" Anonymkode: dc1e7...70b Haha, lurer på om folk som deler alt sånt faktisk tror de er modige? Og det er de samme folka som deler hver gang. Gjerne med en masseprodusert trussel om å fjerne alle venner som ikke er like modige som dem selv. Merkelig nok blir jeg aldri slettet Anonymkode: 95844...471 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofilteret Skrevet 3. september 2016 #18 Del Skrevet 3. september 2016 Jeg synes bare det er morsomt med gamle bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 4. september 2016 #19 Del Skrevet 4. september 2016 Ikke Facebook likevel..http://www.vg.no/nyheter/innenriks/facebook/facebook-om-ungdomsbildene-vi-kjoerer-ikke-slike-kampanjer/a/23784825/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #20 Del Skrevet 4. september 2016 Synes faceb begynner å bli vel drøy. Anonymkode: 11954...a6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå