AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 De jeg kjenner som har hatt barn med kolikk, 3stk, ble alle ble gravid på første forsøk...!?! Da tenker jeg på kolikk som, magesmerter, melkeprotein allergi og andre startvansker de første månedene. Her ble det 6 forsøk før fulltreffer, og har ikke hatt noe problemer med noe. Heller ikke de andre jeg kjenner som har prøvd en stund... Skjønner at det ikke er en rød tråd i dette, men er det noen som kjenner seg igjen?? Bare sånn helt enkel liten forskning? Anonymkode: 3f243...4d6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #2 Skrevet 2. september 2016 Haha hvorfor i all verden skulle det være en sammenheng mellom dette? Jeg var ufrivillig barnløs i 8 år før jeg etter 3 ivf behandlinger fikk et barn - med kolikk. Anonymkode: 7fb12...e56 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #3 Skrevet 2. september 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: De jeg kjenner som har hatt barn med kolikk, 3stk, ble alle ble gravid på første forsøk...!?! Da tenker jeg på kolikk som, magesmerter, melkeprotein allergi og andre startvansker de første månedene. Her ble det 6 forsøk før fulltreffer, og har ikke hatt noe problemer med noe. Heller ikke de andre jeg kjenner som har prøvd en stund... Skjønner at det ikke er en rød tråd i dette, men er det noen som kjenner seg igjen?? Bare sånn helt enkel liten forskning? Anonymkode: 3f243...4d6 Med førstemann gikk det noen mnd, så ble jeg gravid. Hun skrek fra fødsel til 12 mnd Med andremann ble jeg gravid i første periode, ikke kolikk, men melkeproteinallergi. Gikk over da hun var 2 mnd og vi kuttet ut melk. Så nei..... det har null å si Anonymkode: fe1e0...317
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #4 Skrevet 2. september 2016 Merkelig spørsmål, men nei, ingen sammenheng😉 Hilsen en helsesøster Anonymkode: 510b5...d09
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #5 Skrevet 2. september 2016 Det er ikke sånn at man blir straffet med kolikk, for å være heldig at det klaffer på første forsøk.. Anonymkode: eabd6...7a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå