AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 De giftet seg i 2012. Har to sønner sammen. Bor på et lite sted, hvor alle kjenner alle. Han har vært utro flere ganger, over flere år. Han var bl.a i aplene på gutte tur tidligere i år, da hadde de i følge kona hans spist god mat, drukket lite og gått på ski. Det var rene fylleruren fra ende til annen, selv om de hadde gått på ski også. Har en kompis som var med på samme turen, som fortalte meg det. Skjønner ikke hvorfor han lyver til kona si? Utroskapen har skjedd mens han har vært på jobb(reiser en del i jobben). Folk har sett ham med forskjellige damer, og de satt ikke akkurat å drakk kaffe sammen for å si det sånn ++ Lurer bare på hvorfor ingen sier noe til kona hans? Har ikke sett det selv, men blir litt paff over alt jeg hører! Hadde jeg sett han holdt på med en annen dame, så hadde jeg fortalt kona hans det. Når ha kommer hjem fra jobb tur så kjøper han dyre gaver til kona. Sikkert den dårlige samvittigheten han kjenner på. Jeg aner ikke! Hvorfor er noen menn sånn? Kan jeg gjøre noe? Er veldig glad i kona hans, da vi har kjent hverandre i 15 år. Synes det er vanskelig, og en trist situasjon.. Anonymkode: 81ebc...4ee
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #2 Skrevet 1. september 2016 Hvis jeg hadde vært kona ville jeg visst om det. Anonymkode: 04d25...d9f 7
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #3 Skrevet 1. september 2016 Altså hun blir jo gjort til latter på en måte (for de som tenker sånn). For alle som er med han vet at han er gift osv og lar han holde på uten at hun vet noe. Synes du burde prate med henne og fortelle det du vet. Anonymkode: 578c2...4b5 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #4 Skrevet 2. september 2016 Skjønner du syns det er vanskelig å skulle ta opp dette når det ikke er du selv som har sett dette med egne øyne. Jeg tror jeg ville innledet samtalen med å være litt bakpå,som f.eks "du,det kan godt hende dette bare er noe tullete rykter, men jeg hørte fra XX at....Tenkte bare jeg burde si det". Kona vil garantert ta dette på alvor uansett, og du blir stilt i et mer sympatisk lys hvor det ser ut som om du har gode intensjoner, hvis du er mer laidback enn dramatisk og anklagende(mot mannen.) Anonymkode: 5cb27...5d2 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #5 Skrevet 2. september 2016 Du skriver "Han har vært utro flere ganger, over flere år" Klart du skal si det til venninnen din. Jeg ville blitt fly forbannet hvis jeg visste at "alle visste" inkludert venninnene mine...og så ikke sagt noe. Det er opp til henne om hun vil gjøre noe med det. Anonymkode: 47b4d...422 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #6 Skrevet 2. september 2016 Jeg vet at en god venn av meg har vært utro mot kjæresten. Jeg visste også om at en venninne var utro, hun brøt til slutt ut av forholdet. Jeg sa aldri noe, da det var disse som var nærmest meg (og ikke ektefellene), men har hatt problemer med å ha et nært venneforhold med dem i ettertid. Er ikke lett. Hadde det vært min venninne ville jeg sagt noe, men ville tenkt meg veldig godt om først, med tanke på hva jeg skulle si. Anonymkode: 8b19b...f41
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #7 Skrevet 2. september 2016 Har dere merket at i tråder hvor en kvinne er utro. Da skal man ikke blande seg siden man har ikke noe med det. Men når en mann er utro da skal man si noe. Siden da har man plutselig noe med det. Anonymkode: f8835...341 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #8 Skrevet 2. september 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: De giftet seg i 2012. Har to sønner sammen. Bor på et lite sted, hvor alle kjenner alle. Han har vært utro flere ganger, over flere år. Han var bl.a i aplene på gutte tur tidligere i år, da hadde de i følge kona hans spist god mat, drukket lite og gått på ski. Det var rene fylleruren fra ende til annen, selv om de hadde gått på ski også. Har en kompis som var med på samme turen, som fortalte meg det. Skjønner ikke hvorfor han lyver til kona si? Utroskapen har skjedd mens han har vært på jobb(reiser en del i jobben). Folk har sett ham med forskjellige damer, og de satt ikke akkurat å drakk kaffe sammen for å si det sånn ++ Lurer bare på hvorfor ingen sier noe til kona hans? Har ikke sett det selv, men blir litt paff over alt jeg hører! Hadde jeg sett han holdt på med en annen dame, så hadde jeg fortalt kona hans det. Når ha kommer hjem fra jobb tur så kjøper han dyre gaver til kona. Sikkert den dårlige samvittigheten han kjenner på. Jeg aner ikke! Hvorfor er noen menn sånn? Kan jeg gjøre noe? Er veldig glad i kona hans, da vi har kjent hverandre i 15 år. Synes det er vanskelig, og en trist situasjon.. Anonymkode: 81ebc...4ee Veldig trist situasjon. Jeg skjønner at du er frustrert og gjerne vil at sannheten skal komme frem. Du vil jo selvfølgelig bare det beste for din venninne. Når det er sagt... Jeg var i en lignende situasjon for noen år tilbake. En (tidligere) venninne fant seg en mann som hun var overbevist om var "den rette". Det gikk vel ca. 1/2 år før ryktene begynte å svirre i omgangskretsene at han var utro. Jeg kjenner omtrent alle hans venner, så jeg er nokså overbevist om at mye av det som ble sagt faktisk er sant. Tiden gikk og oppførselen hans endret seg ikke. 2 av våre felles venninner bestemte seg for å snakke om henne og fortelle henne va de hadde hørt. Det endte med at hun mente de bare løy, hun mente de var sjalu og var ute etter å ødelegge forholdet hennes. Disse tre har ikke kontakt i dag pga. av den saken. Forholdet fortsatte, og det samme gjorde ryktene. Hun hintet flere ganger frempå for oss at hun ikke hadde det greit, men ville aldri innrømme noe eller fortelle hva som var galt. Vi var et par andre som forsøkte å snakke med henne om hvordan hun hadde det, forsøke å få henne til å snakke, men uten å konkret si hva vi hadde hørt. Da blånektet hun for at noe var galt og hevdet hun var kjempelykkelig. Jeg har ikke kontakt med denne venninnen i dag, og det skyldes delvis denne samboeren hennes som hun fremdeles er sammen med. Jeg ble dratt inn i en krangel mellom dem på et senere tidspunkt, uten at jeg hadde noen kjennskap til saken eller situasjonen de kranglet om. Da bestemte jeg meg for at jeg måtte ha litt avstand. Jeg vet at disse to er sammen i dag, og har to barn. Men, jeg hører fremdeles de samme ryktene om han. Eller, dvs., jeg hører ting som er verre. Jeg har fremdeles kontakt med flere av hans kamerater. Det skal sies at det jeg hører er rykter, men slike rykter hadde ikke oppstått om det ikke var noe sannhet bak det allikevel. Jeg vet egentlig ikke hvilket råd jeg skal gi deg. På en måte kan du risikere vennskapet til venninnen din dersom hun ikke tror deg. På en annen side kan hun være veldig takknemlig og ikke lar det gå ut over "budbringeren". Jeg kjenner jo ikke din venninne, så det er vanskelig å si hvordan hun eventuelt takler å høre slike ting fra venninner/tredjepart. Anonymkode: d4151...3e0 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #9 Skrevet 3. september 2016 Den 1. september 2016 at 0.36, AnonymBruker skrev: Hvis jeg hadde vært kona ville jeg visst om det. Anonymkode: 04d25...d9f Jeg var en sånn kone en gang og er bitter over at ingen fortalte meg det. Jeg har brutt med alle de som visste, men ikke sa noe. Anonymkode: ed125...5b4 2
Ulla Ullsokk Skrevet 3. september 2016 #10 Skrevet 3. september 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var en sånn kone en gang og er bitter over at ingen fortalte meg det. Jeg har brutt med alle de som visste, men ikke sa noe. Anonymkode: ed125...5b4 Det samme hadde jeg gjort! Det hadde nesten føltes som om de "var med på det"! Men enig i hun over at det KAN være budbringeren som blir skutt! Det er likevel verdt det, da har du gjort det du kan, ts! Legg det fram på en snill måte, understrek at det er rykter. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #11 Skrevet 3. september 2016 Jeg skjønner ikke.. EKSmannen til din venninne er utro? Er du venninne med kona til denne idioten som er utro, skal du selvfølgelig si det!! Det blir jo bare teit å si at "det har ikke du noe med." Altså, kona fortjener jo å vite om mannen er utro. Hun finner jo tydeligvis ikke ut av det selv.. Anonymkode: e4298...b27
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #12 Skrevet 3. september 2016 Hahaha, herregud. Ektemannen ser jeg nå det står 😂 beklager! ^ Anonymkode: e4298...b27
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #13 Skrevet 3. september 2016 I dette tilfellet vet jo alle om det og deler hemmeligheten til absolutt alle, og ektemannen bruker ikke en kalori på å skjule det. Da ser jeg ikke hvorfor du ikke kan fortelle det - men det kan tenkes hun er klar over det og at de har en avtale dere andre ikke vet om og har noe med. Så om du sier noe så bør du jo legge det frem på en måte som gjør at hun slipper stå til ansvar ovenfor deg og må respondere til deg. Hun får informasjonen på bakgrunn hvor du presiserer at du ikke har sett dette selv - men rykter går og du føler du må si ifra siden endel andre snakker om det. Om det kun er en person som har fortalt dette så er det jo ikke sikkert hans versjon er helt sann heller, det må du ta med i beregningen. Så må du belage deg på å miste henne som venninne, dessverre. Anonymkode: 7c7f3...e9c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #14 Skrevet 3. september 2016 Kan noe forklare meg hvorfor det er slik at når en mann er utro da skal man fortelle om det. Men når en kvinne er utro da må man ikke fortelle noe siden det har man ikke noe med. Anonymkode: 397cf...713
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå