Gå til innhold

Julegave til kjæresten min! hvilken ring?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei!

er en gutt på 20 som har vært sammenn m ei jente i nesten 1 år nå og snart er det jo jul:)

hun har hintet litt mot at hun ønsker seg en ring.

så problemet er hva skal jeg kjøpe? allianse ring,diamant ring ell gullring m diamant..? ikke snakk om forlovelse altså:)

betyr ringene noe forskjellig?

kan betale 2-3 tusen for en ring.

på forhånd atkk for svar fra alle jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å kjøpe en helt enkel ring i hvitt gull med en liten diamant? Eller kanskje en fin ring uten diamant.

Jeg synes på en måte at det er litt tidlig med de helt store diamantene og allianseringene etter et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 tuden..er ikke det voldsomy mye for en jente du har kjent i bare 1 år. hvis ikke du er voldsomt rik, så hørtes det fryktelig mye ut for meg..500.600 er vel mer enn nok..får vel ring for det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 tuden..er ikke det voldsomy mye for en jente du har kjent i bare 1 år. hvis ikke du er voldsomt rik' date=' så hørtes det fryktelig mye ut for meg..500.600 er vel mer enn nok..får vel ring for det også?[/quote']

De ringene du får for 5-600 er ganske pinglete. Vel og merke om det skal være i gull. Men du får fine ringer for 1500 og opp.

Jeg er enig i at alliansering er litt voldsomt etter ett år. Det er gjerne en ring som blir kjøpt i morgengave, til forlovelse, eller når kvinnen har født (selv om mange også kjøper dem utenom disse tre anledningene!).

Ensteinsringer er elegante og klassiske, men noen forbinder dem med forlovelse, så det kan også være litt tidlig.

Jeg ville gått for noe enkelt, uten stener eller perler som stikker opp av ringen (gjør det vanskelig å stikke hånd i lomma, henger seg opp i alt mulig etc). Gjerne en gullring med små stener, eller kanskje en kombinasjon av hvitt og gult gull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
2-3 tuden..er ikke det voldsomy mye for en jente du har kjent i bare 1 år. hvis ikke du er voldsomt rik' date=' så hørtes det fryktelig mye ut for meg..500.600 er vel mer enn nok..får vel ring for det også?[/quote']

Har du noe med hva han ønsker å spandere? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg fikk alliansering diamant i fjor.. Jeg har ønsket meg det lenge, da jeg liker slike enkle ringer meg rene linjer..(den er jo fortsatt enkel helt til jeg får flere diamanter på den..noe jeg ikke haster med..den er fin som den er..)

Men nå spørs det jo hva slags stil jenta har...er hun enkel av seg, eller liker hun litt dilldall? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er redd det skal se ut som en forlovelsesring så finnes det mange fine ringer fra designere som Georg Jensen, Ole Lynggaard osv.. (finnes i vanlige gullsmedbutikker). Mange av ringene har diamanter (eller andre stener) uten å se ut som en typisk forlovelsesring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...