shanjida Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Hei. jeg skal kaste bort sofaen. Annonsert den på Finn.no. Men siden sofaen ser litt gammeldags of jeg bor på langhus (Ikke I Oslo) dette Er Ikke noen som skal hente de ne. derfor nå lurte jeg på om noen AV dere kjenner noen sted hvor jeg kan kaste det? ellers, Om det Er noen som skulle ha dette,, ☺️☺️ Da Er du velkommen. på forhånd Takk!! 🙂🙂🙂 1
shanjida Skrevet 1. september 2016 Forfatter #2 Skrevet 1. september 2016 Masse feil skrevet pga 'autocorrection' og dårlig norsk kunnskap. beklager.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #3 Skrevet 1. september 2016 Finn frem sagen og sag treverket i mindre biter og brenn det. Anonymkode: 3bc25...34c
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #4 Skrevet 1. september 2016 Nms gjenbruk og andre bruktbutikker tar i mot. Anonymkode: fd839...98d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #5 Skrevet 3. september 2016 Den 1. september 2016 at 0.12, AnonymBruker skrev: Nms gjenbruk og andre bruktbutikker tar i mot. Anonymkode: fd839...98d Neppe den sofaen der. Fryktelig slitt. Her finner du info om renovasjon i Follo http://www.folloren.no/ Anonymkode: 1cd6c...b71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå