Gå til innhold

Vil bli kvitt klær!


Gjest Cerise

Anbefalte innlegg

Har akkurat ryddet i klesskapet mitt, og samlet to svarte søppelsekker med klær som jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av. Tenkte på å levere det til fretex, men hørte de var blitt så "kresne", alt av innleverte klær må være vasket og strøket.. :o det har jeg bare ikke muligheten til..så lurte på om noen vet om andre plasser man kan bli kvitt brukte klær, uten alt for mye arbeid (PS! Bor i Bergen..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

:o Er de blitt så kresen? Eller er det bare noen tror?

Jeg hadde levert de inn til de, så fikk de gjøre som de ville med de. Det de ikke legger ut, bruker de til pussetraser ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er ikke tilfelle att klærne må være nyvasket og strøket!! De ønsker bare at ikke klærne er møkkete (lukter svette o.l.) eller har hull. (Jeg skjønner godt at de er lei folk som leverer uvaskede, brukte truser og gensere som mangler et erme og som det er matflekker på!)

De har STORE vaskemaskiner som klærne vaskes i, og det er mange som jobber med å sortere ut hva som kan selges/gis bort og hva som må kastes. Jeg synes du skal gi det til dem, for de gjør et godt arbeid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sant at Fretex er kresne. De tar gjerne imot det som er i god brukbar stand, og vasker sa klart alt (og stryker etter behov) det som kommer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Var det ikke noen som avslørte at UFF beholdt mye av pengene selv? (..men det kan jo være like mye rykter som at Fretex er kresne..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er da ikke kresne i det hele tatt! De har vært hos meg og hentet flere sekker med tøy (etter flytting) og de var bare glade for det de fikk de!Men jeg gir bare helt tøy da som noen kanskje kan bruke!Det flotteste er jo at de kommer på døren og henter det også - helt gratis!

Synes de gjør en kjempejobb!

Klems Charmina

:babyjente: MARTINE KOM DEN 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at jeg tok feil, nå skal jeg levere alt tøyet til Fretex :) Sjekket nettsiden til Fretex nettopp, og fant ut hvor nærmeste innsamlingsboks er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...