Gå til innhold

Problematisk at ff er dophue?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kaller man seg badboned liker man kanskje badboys.... Og noen ganger er badboys eller sjuskete menn litt attraktivt. Det er noe forbudt over det hele som kan tenne meg, men heldigvis ikke så ofte. Men narkomane eller folk som i det hele tatt har noe med dop å gjøre er for meg så langt nede på rangstigen at det er helt turn off igjen. Selv en som røyker hasj er det uaktuelt å ha som ff.

Anonymkode: c8d4f...717

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du ikke på sykdommer? Da tenker jeg også på hepatitt, noe som er vanligere i rusmiljøer. Jeg regner med at du på forhånd har vaksinert deg mot A og B, men hva med C? Jeg synes det er greit at du har det, men da må du for guds skyld kunne tørre å gi beskjed til fremtidige partnere og kjærester så de selv kan få vurdere om de synes det er greit.

Anonymkode: 355d2...fc6

Skrevet

Nå ser jeg at du allerede har hatt sex med han! Jeg synes faktisk du skal holde på med han og la alle andre menn være i fred. Nå er du allerede en potensiell smittebombe. Jeg synes det er rart at du ikke kan avstå fra sex om du lett utvikler følelser? Tenk på alle de mennene som ufrivillig sjeldent får seg noe. Tror du ingen av de har høy sexdrive? Noe må gjøres i samfunnet. Den eneste måten jeg kan tenke meg at vi kan få et tryggere samfunn er desverre gjennom såkalt "slut-shaming". Synd, men nødvendig.

• Liker 2
Skrevet (endret)
På 31. desember 2016 den 16.37, AnonymBruker skrev:

Nå ser jeg at du allerede har hatt sex med han! Jeg synes faktisk du skal holde på med han og la alle andre menn være i fred. Nå er du allerede en potensiell smittebombe. Jeg synes det er rart at du ikke kan avstå fra sex om du lett utvikler følelser? Tenk på alle de mennene som ufrivillig sjeldent får seg noe. Tror du ingen av de har høy sexdrive? Noe må gjøres i samfunnet. Den eneste måten jeg kan tenke meg at vi kan få et tryggere samfunn er desverre gjennom såkalt "slut-shaming". Synd, men nødvendig.

De (heterofile) mennene som ufrivillig sjeldent får seg noe kommer i hvertfall ikke til å få seg mer dersom vi slutshamer og bidrar til å skape holdninger som får kvinner til å vegre seg fra å ha sex med flere. Skal vi skape et tryggere samfunn og samtidig vise medfølelse for mennene som ufrivillig sjeldent får seg noe, tenker jeg det vil være hensiktsmessig å snakke positivt om de kvinnene som ligger med de de vil, når de vil (,dersom sexpartneren vil), samtidig som vi retter fokus mot viktigheten av sikker sex.

Endret av badboned
Skrevet
På 31. desember 2016 den 8.47, AnonymBruker skrev:

Og så vil jo selvsagt ingen normal, oppegående fyr involvere seg med ei dame som holder på med slike. 

Er man først involvert med kriminelle dophuer så holder man seg i det miljøet. 

Anonymkode: e6f6a...289

Jeg er del av et miljø som består av normale, oppegående, politisk korrekte, akademiske og ambiøse mennesker, og jeg greier helt fint å fortsette med det selv om jeg har en knullevenn fra et annet miljø. Man kan la være å bli dratt inn i skateboardmiljøet selv om man ligger med en fyr som er del av det.

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, badboned skrev:

De (heterofile) mennene som ufrivillig sjeldent får seg noe kommer i hvertfall ikke til å få seg mer dersom vi slutshamer og bidrar til å skape holdninger som får kvinner til å vegre seg fra å ha sex med flere. Skal vi skape et tryggere samfunn og samtidig vise medfølelse for mennene som ufrivillig sjeldent får seg noe, tenker jeg det vil være hensiktsmessig å snakke positivt om de kvinnene som ligger med de de vil, når de vil (,dersom sexpartneren vil), samtidig som vi retter fokus mot viktigheten av sikker sex.

De kvinnene som ligger med "de de vil når de vil" ligger som regel med kriminelle utskudd og har seriøse issues. 

Du kom tydeligvis ikke til denne tråden for å få råd, men for å rettferdiggjøre dine elendige valg for deg selv. Hvis du vil være puledokka til kriminelle badboys så kjør på. Ingen skal hindre deg. 

Men vær klar over at ingen normale menn vil ta i deg med ildtang dersom de noensinne finner det ut. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke se at du svarte på spørsmål stilt tidligere: Hva hvis du blir gravid? Det er jo alltid en risiko, spesielt når dere ikke bruker kondom!

Anonymkode: 54d2d...05f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir litt vanskelig å svare på spørsmålet ditt, da jeg ikke vet hva du legger i "kriminelt dophue." Jeg er selv et "kriminelt dophue" eller "narkokriminell" som du kaller det (røyker cannabis fra tid til annen, ble bøtelagt for dette et par år tilbake), og jeg anser ikke meg selv som noen mindreverdig kjærestemateriale av den grunn.

Det at du beskriver han som ustabil finner jeg mer urovekkende, men jeg vet ikke om dette er noe du antar på bakgrunn av at du anser han som et "kriminelt dophue" eller om det har forekommet konkrete observasjoner der han faktisk har virket ustabil.

Jeg vet bare at den generelle holdningen til andre, da spesielt menn, som bruker andre rusmidler enn alkohol kan til tider være meget stigmatiserende i dette forumet (flittig bruk av karakteriseringer som "dophue," "hobbynarkoman" osv.), og det blir derfor vanskelig å ta stilling til hvorvidt dine bekymringer bunner i dette, eller om dette faktisk er en mann du burde holde deg unna.

Man står selvfølgelig fritt til å velge sin partner basert på hvilke kriterier man selv måtte ønske, men jeg håper jo ihvertfall at du ikke dømmer han nedenom og under utelukkende basert på hans valg av rusmidler, selvfølgelig med mindre du mener dette påvirker han i negativ retning (jobb, skole, tilstedeværelse, omsorg).

Du skriver også at han har en "god fot innafor rusmiljøet," er han en tung sprøytenarkoman? Hva legger du i dette, egentlig?

Jeg tror neppe noen ville kunne beskrevet meg som å ha en "god fot innafor rusmiljøet," så det er veldig mulig at dette er en type som kanskje ikke har et ansvarlig forhold til rusmiddelet/rusmidlene han bruker.

Jeg ville egentlig bare poengtere at man ikke blir en dårlig person av å bruke ulovlige rusmidler. Jeg kjenner mer enn nok mannfolk som kjører i fylla, er utro, sloss, osv. som aldri har brukt noe annet rusmiddel enn vår elskede alkohol, mens dette er ting denne "narkokriminelle" aldri hadde kunnet finne på å gjøre.

Ikke vær for rask med å dømme han. De fleste som som bruker ulovlige rusmidler er ikke rusmisbrukere, og hverken rusbruk eller rusmisbruk er umoralske handlinger, og bør følgelig ikke brukes til å dømme noens moralske karakter.

Om han oppfører seg truende, voldelig eller ustabil ville jeg holdt meg unna han punktum, også som ff. Om det utelukkende står på hans bruk av rusmidler ville jeg undersøkt hvorvidt han har et ansvarlig forhold til dette, eller om han later til å ikke ha kontroll, og selvfølgelig hvilke rusmidler det er snakk om. Jeg kan godt se at du ikke ønsker å omgås en rusmisbruker, dette kan bli krevende dersom du skulle utvikle følelser, men du må første finne ut om han faktisk er en rusmisbruker, eller om han har et ansvarlig forhold til dette, slik de aller fleste har. 

- Hilsen en "narkokriminell" kjæreste. 

Anonymkode: bb16f...a04

• Liker 3
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

De kvinnene som ligger med "de de vil når de vil" ligger som regel med kriminelle utskudd og har seriøse issues. 

Du kom tydeligvis ikke til denne tråden for å få råd, men for å rettferdiggjøre dine elendige valg for deg selv. Hvis du vil være puledokka til kriminelle badboys så kjør på. Ingen skal hindre deg. 

Men vær klar over at ingen normale menn vil ta i deg med ildtang dersom de noensinne finner det ut. 

Og menn som ligger med de de vil når de vil har som regel seriøse issues? Dersom normale menn er antifeminister som ikke tåler at jeg har hatt sex når det har passet for meg, lar jeg gledelig være å bli tatt på av de aktuelle mennene, ildtang eller ei. 

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke se at du svarte på spørsmål stilt tidligere: Hva hvis du blir gravid? Det er jo alltid en risiko, spesielt når dere ikke bruker kondom!

Anonymkode: 54d2d...05f

Jeg har aldri sagt i denne tråden at vi ikke bruker kondom, det er det alle som har svart som påstår;) Om jeg likevel skulle bli gravid, tar jeg abort. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir litt vanskelig å svare på spørsmålet ditt, da jeg ikke vet hva du legger i "kriminelt dophue." Jeg er selv et "kriminelt dophue" eller "narkokriminell" som du kaller det (røyker cannabis fra tid til annen, ble bøtelagt for dette et par år tilbake), og jeg anser ikke meg selv som noen mindreverdig kjærestemateriale av den grunn.

Det at du beskriver han som ustabil finner jeg mer urovekkende, men jeg vet ikke om dette er noe du antar på bakgrunn av at du anser han som et "kriminelt dophue" eller om det har forekommet konkrete observasjoner der han faktisk har virket ustabil.

Jeg vet bare at den generelle holdningen til andre, da spesielt menn, som bruker andre rusmidler enn alkohol kan til tider være meget stigmatiserende i dette forumet (flittig bruk av karakteriseringer som "dophue," "hobbynarkoman" osv.), og det blir derfor vanskelig å ta stilling til hvorvidt dine bekymringer bunner i dette, eller om dette faktisk er en mann du burde holde deg unna.

Man står selvfølgelig fritt til å velge sin partner basert på hvilke kriterier man selv måtte ønske, men jeg håper jo ihvertfall at du ikke dømmer han nedenom og under utelukkende basert på hans valg av rusmidler, selvfølgelig med mindre du mener dette påvirker han i negativ retning (jobb, skole, tilstedeværelse, omsorg).

Du skriver også at han har en "god fot innafor rusmiljøet," er han en tung sprøytenarkoman? Hva legger du i dette, egentlig?

Jeg tror neppe noen ville kunne beskrevet meg som å ha en "god fot innafor rusmiljøet," så det er veldig mulig at dette er en type som kanskje ikke har et ansvarlig forhold til rusmiddelet/rusmidlene han bruker.

Jeg ville egentlig bare poengtere at man ikke blir en dårlig person av å bruke ulovlige rusmidler. Jeg kjenner mer enn nok mannfolk som kjører i fylla, er utro, sloss, osv. som aldri har brukt noe annet rusmiddel enn vår elskede alkohol, mens dette er ting denne "narkokriminelle" aldri hadde kunnet finne på å gjøre.

Ikke vær for rask med å dømme han. De fleste som som bruker ulovlige rusmidler er ikke rusmisbrukere, og hverken rusbruk eller rusmisbruk er umoralske handlinger, og bør følgelig ikke brukes til å dømme noens moralske karakter.

Om han oppfører seg truende, voldelig eller ustabil ville jeg holdt meg unna han punktum, også som ff. Om det utelukkende står på hans bruk av rusmidler ville jeg undersøkt hvorvidt han har et ansvarlig forhold til dette, eller om han later til å ikke ha kontroll, og selvfølgelig hvilke rusmidler det er snakk om. Jeg kan godt se at du ikke ønsker å omgås en rusmisbruker, dette kan bli krevende dersom du skulle utvikle følelser, men du må første finne ut om han faktisk er en rusmisbruker, eller om han har et ansvarlig forhold til dette, slik de aller fleste har. 

Takk for utfyllende og fornuftig svar. Jeg har selv blitt bøtelagt for cannabisrøyking, og kan med det omtales som narkokriminell (har aldri solgt noe, bare så det er sagt), men er ikke et "dophue" på den måten jeg bruker begrepet her (ville ikke brukt det om deg heller), fordi jeg, som du poengterer, bruker det om personer som tar valg ifb. m. narkotika som påvirker livet deres i en negativ retning. Med "en god fot innafor rusmiljøet" viser jeg til salg og bruk av tyngre stoffer enn marihuana (ikke sprøyter), og han bærer tydelig preg av misbruk av narkotiske stoffer, så vel som av alkohol.  

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, badboned skrev:

Og menn som ligger med de de vil når de vil har som regel seriøse issues? Dersom normale menn er antifeminister som ikke tåler at jeg har hatt sex når det har passet for meg, lar jeg gledelig være å bli tatt på av de aktuelle mennene, ildtang eller ei. 

Fint, hold deg til kriminelle dophuer!

Som sagt er det tydelig at du startet denne tråden for å rettferdiggjøre dine elendige valg for deg selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Svarene gir du selv her

Anonymkode: 58d70...bc8

Skrevet

Kjønnssykdommer er en risiko uansett, narkoman eller ei. Jeg tenker at det er ditt valg hvem du har sex med, og det er jo veldig synd at han du har funnet er en kriminell narkoman. La oss si at det er han som får følelser, hva gjør du da? Hvis prevensjonen er så uheldig å svikte, slik at du blir gravid, hva gjør du da? Hvis du finner ut at han har sex med flere andre damer, ville det vært problematisk for deg? Eller hva om du finner ut at han egentlig er i et fast forhold? Men det aller viktigste er, som også andre påpeker, om du er villig til å bli dratt ned med ham om så skjer. 

Skrevet

Du skriver selv at du er typen til å forelske deg som følge av sex TS, og du tenker at det faktum at han er rusmisbruker er noe som vil hindre dette i skje, fordi fornuften din vil reagere.

Dersom du er av typen som forelsker deg i den du har jevnlig sex med, så vil nok ikke all verdens bagasje hos ham, stoppe deg fra å prøve dersom du blir forelsket. En forelskelse er ikke rasjonell, og uansett hva du tror nå, så kommer følelsene dine garantert til å få hjernen til din å kortslutte. I neste øyeblikk sitter du der med følelser du i utgangspunktet ikke hadde tenkt å få, og har i tillegg valgt verst tenkelige mann disse følelsene kunne oppstå ovenfor.

Så nei, stans det nå. For dette er en elendig ide.

Finn en sexvenn som kun kan gi deg hjertesorg dersom du får følelser. Slik det er nå legger du opp til å få både hjertesorg og en rekke andre problemer i livet ditt, muligens inkludert skumle kjønnssykdommer.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke ha kalt en som er bøtelagt for å røyke cannabis for kriminelt dophue. For å gjøre seg fortjent til en slik betegnelse, så ser jeg for meg det TS beskriver når hun utdyper.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Her kommer en oppdatering og noen svar på hittil ubesvarte spm., for de som fortsatt måtte lure: jeg er kjønnssykdomsfri, vi bruker kondom når vi ligger sammen, og det har vi gjort gjentatte ganger etter at tråden ble opprettet. Det har fungert helt fint for oss begge. Nå er ikke forholdet avsluttet enda, men jeg tør nesten svare meg selv på bekymringen jeg presenterte innledningsvis: det er mulig å ha et ff-forhold hvor ingen av partene forelsker seg(!).

Angående hans usunne livsstil: hva han gjør når vi ikke er sammen har jeg funnet ut at jeg helt fint kan la være å legge meg borti. Det var ikke såå vanskelig å unngå å bli del av av ff sitt miljø som noen spådde at det ville bli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...