AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #41 Skrevet 2. september 2016 15 timer siden, badboned skrev: Tusen takk for forståelse. Basert på dine egne erfaringer med forelskelse/følelser som resultat av sex, forstår jeg godt du er skeptisk. Det har du helt rett i at jeg er selv også. Vi har jo i stor grad de samme erfaringene, og det er første gang for min del at jeg opplever å være seksuelt tiltrukket uten å være forelsket. Av tidligere erfaring veit jeg som sagt veldig tidlig etter første samleie om jeg vil forelske meg, og siden jeg ikke føler på dette nå, opplever jeg at jeg har grunn til å tro at jeg heller ikke vil bli det - så er det bare all denne forskningen som sier at kvinner ofte forelsker seg etter sex som gjør meg usikker, da. Men da burde jeg vel allerede følt på en begynnende forelskelse (som jeg vanligvis gjør), eller..? Og som du sier, nettopp fordi fallhøyden er så stor gir dette meg mer hodebry enn ved en evt. annen, stabil, ff - jeg veit jeg blir en dust når jeg er forelska, og at jeg samme hvor dumt jeg veit det er, vil involvere meg personlig i det ustabile livet hans om jeg skulle bli det. Jeg KAN ikke bli det. Nei, altså, du kan ikke vite i dag hva du føler i morgen, og det er jo positivt for din egen del at du reflekterer over problemstillinga allerede nå. Er du veldig oppmerksom på det (og helt ærlig med deg selv) til enhver tid, så oppdager du det om du begynner å få følelser du ikke ønsker å ha. Uønskede følelser er ikke problematisk, men det er hvordan du håndterer og agerer på følelsene som styrer hvordan utfallet blir. Du skal se du treffer Drømmemannen i helga, og slipper å tenke mer på denne saken. Lykke til Anonymkode: 28257...205
Gjest Coolaid Skrevet 3. september 2016 #42 Skrevet 3. september 2016 Den 1.9.2016 at 23.16, badboned skrev: Etter årevis med leiting etter en som oppfyller kravene mine til en ff, hadde det selvfølgelig vært fint om den jeg møtte ikke kom med denne ekstra lasten, men nå gjør han en gang det. Så det endelige spørsmålet blir vel om denne ekstra lasten veier så tungt at det at han oppfyller alle andre krav blir irrelevant. Igjen, det er rett og slett idiotisk og uansvarlig ovenfor deg selv og andre som du er glad i. Alle varsel lamper lyser her, rart du ikke ser det.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #43 Skrevet 3. september 2016 Den 1. september 2016 at 23.16, badboned skrev: Etter årevis med leiting etter en som oppfyller kravene mine til en ff, hadde det selvfølgelig vært fint om den jeg møtte ikke kom med denne ekstra lasten, men nå gjør han en gang det. Så det endelige spørsmålet blir vel om denne ekstra lasten veier så tungt at det at han oppfyller alle andre krav blir irrelevant. Er han sprøytenarkoman? Da har du veldig økt risiko for å få hepatitt B, hepatitt C og hiv. Anonymkode: d4d01...50d 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #44 Skrevet 3. september 2016 Den 1. september 2016 at 0.09, badboned skrev: Han går ikke inn under den kategorien. Likevel, fordi han ikke har alt på stell er det naturlig å anta at legebesøk etter hver sexpartner ikke er førstepri i livet hans. Er det ikke litt lurt å be han teste seg først? Om du tester deg etterpå og oppdager at du har herpes og hepatitt C, så er det litt for sent. Du blir ikke kvitt herpes, og hepatitt kan bare kureres av og til. Anonymkode: d4d01...50d 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #45 Skrevet 4. september 2016 Den 3.9.2016 at 15.15, AnonymBruker skrev: Er det ikke litt lurt å be han teste seg først? Om du tester deg etterpå og oppdager at du har herpes og hepatitt C, så er det litt for sent. Du blir ikke kvitt herpes, og hepatitt kan bare kureres av og til. Anonymkode: d4d01...50d Tror neppe du vil være drømmedama for en mann etter å ha vert i forhold med en slik kriminell og grensløs type....du blir merket av de både fysisk og mentalt.Hans fortid blir din fortid. Hans sykdommer kan bli dine sykdommer...noen kjønnsykdommer må du leve med for resten av livet... Kjønnsvorter er også livsvarige og du kan smitte andre igjen. Er en kortvarig og risikofylt sex nytelse verdt alt det? Anonymkode: cfd9b...463 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #46 Skrevet 4. september 2016 Kriminell og går på partydop. Jaha. Og hva tenker du den dagen han 'spør deg pent' om å gjøre ham en bitteliten illegal tjeneste eller to? - hvis ikke så sprekker han boblen overfor din sjef/arbeidsgiver? Skjerpings jente ! Anonymkode: d3015...68f 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #47 Skrevet 4. september 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror neppe du vil være drømmedama for en mann etter å ha vert i forhold med en slik kriminell og grensløs type....du blir merket av de både fysisk og mentalt.Hans fortid blir din fortid. Hans sykdommer kan bli dine sykdommer...noen kjønnsykdommer må du leve med for resten av livet... Kjønnsvorter er også livsvarige og du kan smitte andre igjen. Er en kortvarig og risikofylt sex nytelse verdt alt det? Anonymkode: cfd9b...463 Jeg ville aldri utsatt meg for den risikoen. Det er derfor jeg forsøkte å advare ts . Anonymkode: d4d01...50d 3
Gjest Mattie16 Skrevet 4. september 2016 #48 Skrevet 4. september 2016 Er ikke det skummelt mtp andre kriminelle i hans miljø? Hvis han skulle være på kant med noen? At de går på deg i stedet for han.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #49 Skrevet 5. september 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville aldri utsatt meg for den risikoen. Det er derfor jeg forsøkte å advare ts . Anonymkode: d4d01...50d Ja jeg skjønner det. Var ikke deg men ts jeg mente. Hun virker svært uansvarlig og korttenkt og utsetter seg selv for en stor helse risiko og farer bare for et kortvarig sex forhold som vil være en del av hennes mentale helse for resten av livet. Glemte å tilføye at Hpv viruset ofte smitter fra menn med mange sexpartnere i bagasjen...så det er ikke bra å ha sex med hvem som helst... Anonymkode: cfd9b...463 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #50 Skrevet 5. september 2016 Han kan være full av kjønnssykdommer. Til og med hepatitt! Slutt å ha sex med sånne folk. Det får de snille guttene til å ville bli sånn selv Anonymkode: f6694...da0 2
badboned Skrevet 31. desember 2016 Forfatter #51 Skrevet 31. desember 2016 På 4. september 2016 den 23.34, AnonymBruker skrev: Kriminell og går på partydop. Jaha. Og hva tenker du den dagen han 'spør deg pent' om å gjøre ham en bitteliten illegal tjeneste eller to? - hvis ikke så sprekker han boblen overfor din sjef/arbeidsgiver? Skjerpings jente ! Anonymkode: d3015...68f Hvilken boble? Hemmeligheten om at han er kriminell? Jeg har da, så vidt jeg vet, ikke begått et lovbrudd.
badboned Skrevet 31. desember 2016 Forfatter #52 Skrevet 31. desember 2016 På 5. september 2016 den 17.28, AnonymBruker skrev: Han kan være full av kjønnssykdommer. Til og med hepatitt! Slutt å ha sex med sånne folk. Det får de snille guttene til å ville bli sånn selv Anonymkode: f6694...da0 Jeg har sex med snille gutter også. De kan også ha kjønnssykdommer. Det kan jeg også ha. Faren for smitte er alltid der når man har sex uten kondom, uansett.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #53 Skrevet 31. desember 2016 Hvorfor gidder du ha sex med et eller annet halvkriminelt dophue fra utelivsbransjen? Alle de gutta der har jo pult alt og alle, (mulig derfor han er så flink). Men stort sett er de folka der kyniske søppelfolk du vil ha laaaangt borte fra livet ditt. Anonymkode: 7da55...e97 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #54 Skrevet 31. desember 2016 Ikke noe i veien med det. Syns de fleste svarene her er i overkant hysteriske. Regner med du er voksen nok til å stå opp for deg selv og ikke bli dratt inn i noe tull, med mindre du vil det selv. Anonymkode: 9def8...260
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #55 Skrevet 31. desember 2016 Er du så vanvittig avhengig av kuk at du ikke kan finne deg en normal, oppegående type? Hva er galt med deg? Anonymkode: e6f6a...289 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #56 Skrevet 31. desember 2016 6 timer siden, badboned skrev: Jeg har sex med snille gutter også. De kan også ha kjønnssykdommer. Det kan jeg også ha. Faren for smitte er alltid der når man har sex uten kondom, uansett. Helt sykt at du har så lav standard. En 15 år eldre bukk som er narkoman, I utelivsbransjen, ustabil og kriminell? Og du er tidlig 20 årene, har knullet maaange allerede og det uten kondom? ? Fy f, for umoden for sex. Utrolig hvor mange ord du bruker på å overbevise deg selv om at dette et meget intelligent valg. Anonymkode: 786d5...511 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #57 Skrevet 31. desember 2016 På 09/01/2016 den 23.42, Anonym90059005 skrev: Hvis du har lett i årevis etter en ff som funker, uten at du skal bli forelska, hvorfor ikke bruke litt av tiden på å finne en du kan ha et forhold med og bli forelska i? Altså en kjæreste du kan knulle på... Er ikke in å ha kjæreste. Trenden nå er å knulle følelsesløs rundt. Å skryte av det. Anonymkode: 88498...28d
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #58 Skrevet 31. desember 2016 Jeg tenkte også på dette med smitte... Regner ikke med han er sprøytenarkoman (??!), men hvis man er villig til å bruke narkotika i det hele tatt, ville jeg undret meg over hvilke andre risikoatferder han holdt på med?:/ Hvem andre ligger han med for eksempel? :/ Det hjelper vel ikke så mye å sjekke seg heller, er man først smittet sååååeee... Anonymkode: 77d39...130 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #59 Skrevet 31. desember 2016 Eneste jeg hadde bekymret meg over er om han er en ustabil type, og kan bli farlig for deg, evt. en ny kjæreste, dersom han skulle bli forelsket i deg. Hvis ikke, trekk en hette på junior og kjør på. Anonymkode: 4dd08...444
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #60 Skrevet 31. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eneste jeg hadde bekymret meg over er om han er en ustabil type, og kan bli farlig for deg, evt. en ny kjæreste, dersom han skulle bli forelsket i deg. Hvis ikke, trekk en hette på junior og kjør på. Anonymkode: 4dd08...444 Og så vil jo selvsagt ingen normal, oppegående fyr involvere seg med ei dame som holder på med slike. Er man først involvert med kriminelle dophuer så holder man seg i det miljøet. Anonymkode: e6f6a...289 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå