Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et stort problem som jeg ikke blir kvitt.

Går mye i høye hæler både på jobb og privat, bruker kun dyre hæler som er av skinn, etter kun kort tids bruk så stinker de død å pine.

Jeg kan ikke ta av meg sko for da fylles rommet av en sterk lukt, hælene stinker også og jeg føler dem er ødelagte etter kun få ukers bruk.

Er det noen som har gode forslag på hva jeg kan gjøre

Anonymkode: eda48...89a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke rart det lukter død når du bruker døde dyr på føttene dine 

Anonymkode: 48805...e6e

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke rart det lukter død når du bruker døde dyr på føttene dine 

Anonymkode: 48805...e6e

Bruker selv sko av skinn og har aldri opplevd at de har luktet vondt

Skrevet

Jeg har jobbet i skobutikk i over to år og har derfor mye erfaring på området. Som nevnt over kan fotdeodorant være en god løsning. Det forutsetter at du går barbeint og ikke med strømper. Anbefaller å prøve Bama Silky Feet. 

Personlig syns jeg barfotsåler er mer effektivt. Dette er svært tynne såler du legger i skoene. De suger til seg fukt, forhindrer vond lukt og fjerner følelsen av at det blir klamt i skoen. Her anbefaller jeg Bama Fresh Ins. 

Om du ikke skulle få noe utbytte av disse produktene kan du bruke en spray som fjerner vond lukt som allerede har oppstått i skoen. Her finnes det et bredt utvalg, både med og uten godlukt.

Alle produktene får du kjøpt hos Eurosko :)

Skrevet
2 timer siden, Viand skrev:

Jeg har jobbet i skobutikk i over to år og har derfor mye erfaring på området. Som nevnt over kan fotdeodorant være en god løsning. Det forutsetter at du går barbeint og ikke med strømper. Anbefaller å prøve Bama Silky Feet. 

Personlig syns jeg barfotsåler er mer effektivt. Dette er svært tynne såler du legger i skoene. De suger til seg fukt, forhindrer vond lukt og fjerner følelsen av at det blir klamt i skoen. Her anbefaller jeg Bama Fresh Ins. 

Om du ikke skulle få noe utbytte av disse produktene kan du bruke en spray som fjerner vond lukt som allerede har oppstått i skoen. Her finnes det et bredt utvalg, både med og uten godlukt.

Alle produktene får du kjøpt hos Eurosko :)

De fåes sikkert kjøpt i andre sko-kjeder også. Regner med at dette ikke er et forsøk på reklame, da dette ikke er tillatt her inne

Anonymkode: 65c97...9d2

Skrevet

Min erfaring er at går jeg barbent i skoene, lukter de vondt. Dette skyldes bakterier. Det finnes aktivt kull du kan legge i skoene når du ikke bruker dem, samt kan såler og fotdeo hjelpe :)

Skrevet

Det enklaste er vel rett og slett å bruke strømper. 

Skrevet

Prøv barfotsåle?:) Og så mener jeg at jeg så en reklame på sånn lukt-vekk-spray som egentlig var myntet på fotballsko, det kan kanskje være noe å prøve også?

Anonymkode: 73c88...d1a

Skrevet

Sko av ekte skinn lukter mindre enn kunststoff. 

Anonymkode: 18d8c...ad3

• Liker 1
Skrevet
Den 2. september 2016 at 12.52, AnonymBruker skrev:

De fåes sikkert kjøpt i andre sko-kjeder også. Regner med at dette ikke er et forsøk på reklame, da dette ikke er tillatt her inne

Den 2. september 2016 at 12.52, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke et forsøk på reklame, kun deling av erfaring. Alle disse produktene fåes kjøpt i så og si alle skobutikker, men jeg refererte til den eneste kjeden hvor jeg kjenner til sortimentet. Beklager om det virket slik:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...