AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Noen her som har vært russ og kan si noe om størrelse eller de ulike modellene? Er ca. 158 cm og ganske slank.. Veeldig usikker på om jeg skal bestille "fit" (som ser ut til å være den mest inntilsittende) eller "tradition." Ønsker at dressen skal være litt sånn passe stram, men er redd en vanlig dress blir en potetsekk på meg... Anonymkode: f0dad...a6b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #3 Skrevet 2. september 2016 Jeg er ganske sikker på at jeg hadde russeservice sin heldress girl fit i fjor. Jeg er 163 og en strl xs og hadde xs i dressen. Da satt den ganske stramt i beina (noe jeg ville) men hadde plass til hettegenser osv under. Ville valgt den strl du vanligvis bruker, alle mine venninner gjorde stort sett det. Jeg synes ikke den utvidet seg noe merkbart. Ingen av mine venninner hadde den som heter tradition men den ser ganske løs ut. De fleste skoler har avtale så både russedress og russeservice kommer en dag rundt denne tiden så man får prøvd, det kan være lurt om du har muligheten! Lykke til, russetida er kjempegøy:) Anonymkode: 4ea57...b96
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #4 Skrevet 2. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske sikker på at jeg hadde russeservice sin heldress girl fit i fjor. Jeg er 163 og en strl xs og hadde xs i dressen. Da satt den ganske stramt i beina (noe jeg ville) men hadde plass til hettegenser osv under. Ville valgt den strl du vanligvis bruker, alle mine venninner gjorde stort sett det. Jeg synes ikke den utvidet seg noe merkbart. Ingen av mine venninner hadde den som heter tradition men den ser ganske løs ut. De fleste skoler har avtale så både russedress og russeservice kommer en dag rundt denne tiden så man får prøvd, det kan være lurt om du har muligheten! Lykke til, russetida er kjempegøy:) Anonymkode: 4ea57...b96 Takk for svar!:) Blir nok fit jeg velger, hvis de får inn igjen xs. Mulig "skinny" er fin, vet du hvordan modellen sitter på? Anonymkode: f0dad...a6b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #5 Skrevet 2. september 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar!:) Blir nok fit jeg velger, hvis de får inn igjen xs. Mulig "skinny" er fin, vet du hvordan modellen sitter på? Anonymkode: f0dad...a6b Nei det vet jeg ikke:) Så og si alle jentene som hadde dress på min skole hadde girl fit faktisk og den er kjempefin! Kan ikke huske å ha sett skinny før så kanskje det er ny modell fra i år! Anonymkode: 4ea57...b96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå