Gå til innhold

Pent ulltøy til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble usikker om denne skal på "mote..." eller andre steder, men prøver her hvor ekspertisen på barn er :)

Vi har to nieser, str 128 og 116, og moren ønsker seg ulltøy til dem. Skulle gjerne funnet noe pent ulltøy (ikke grått og trist), kanskje ull og silke blanding eller liknende som ikke klør - men uten at det må koste en hel formue. Har dere erfaringer/anbefalinger på hvor dette trygt kan kjøpes på nett?

Anonymkode: 41c6f...31a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hust & Claire og Joha har en del fint synes jeg, men er usikker på hvor langt de går opp i størrelse. Selges blant annet hos barnas hus, nettbutikker som Petter og Pia, Knerten og Karoline, miinto ++

Anonymkode: f4f70...063

Skrevet

Jeg synes Janus og Joha har fine ullklær, men det er ikke akkurat billig.

Anonymkode: 96cf2...681

Skrevet

Joha, hust & claire, memini og lillelam er favorittende her. Joha går ganske høyt i str mener jeg, samme med h&c. Vet også at mange er fornøyd med devold. Eldste kan man se på kari traa evt. Men billig, det er ikke ull. 

Skrevet

Wolland! Kjempekvalitet, og pent nok til å bruke som vanlige klær. Vi er superfornøyd med dette til barna, og vurderer å kjøpe noe til meg selv også. Litt dyrere enn det rimeligste av ullklær. Kan kjøpes på nett :) 

Anonymkode: 5457e...c0f

Skrevet

Hvis hun ønsker seg ull til å bruke i barnehage og på skole, så er Pierre Robert både greit i pris og i masse fine farger. Mine barn "bor" i det høst og vinter. Ikke vits å kjøpe dyrt når det gjerne slites fort i barnehagen (syns ikke PR slites særlig raskere enn annet selv om det er "billig", har prøvd mye forskjellig). 

Vi har også tykkere ullsett fra Safa, kjøpt på SparKjøp, som brukes som mellomlag utenpå tynn ull. Superfornøyd med dette også, og billig ift Nøstebarn o.l. 

Anonymkode: 52384...50e

• Liker 1
Skrevet

Hust&claire har fine ullklær. Ellers så pleier Noa Noa ha fine jenteklær i ull nå utover. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...