Gå til innhold

Hva burde jeg pakke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal nordover i to uker og prøver å pakke ikke altfor mye da jeg sjelden får bruk for alt sammen. 
Jeg har med en denimbukse og to overdeler som jeg kan bruke til både sort og blå denim. Et skjørt og en strikkegenser. 
Skjørt og en enkel sort singlet med enten strikkegenseren over eller cardigan gjør antrekket avslappet samtidig som jeg kan føle meg pyntet. Men så er det sko og der sliter jeg. Jeg er ikke nokså lav og da har jeg hørt at lave burde gå med høye hæler og høytlivsbukse (Ja det var jeg som startet den tråden for noen dager siden. :-) )  Ser det rart ut å gå med flat hæl til skjørt og bomullskjoler om man er lav? Jeg vet ikke om jeg gidder å drasse på et ekstra par sko som veier litt bare pga det ene skjørtet og den ene bomullskjolen jeg har med.  
Jeg vurderer kjøpe meg høytlivsbukse for å gi et inntykk av lengre ben, men jeg har hørt man kan løse dette med vanlige bukser ved å velge overdeler som går litt nedfor baken? Eller er jeg helt på bærtur? :-) 

Anonymkode: 2aa0c...51d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke bekymre deg for sko-høyden, men heller om de er praktiske til det målet du har med reisen... På denne tiden er været like skiftende som inne i en bilvaskehall, så en ytterjakke som kan lukkes, tåle litt nedbør og stenge ute vind er greit å ha med. Samme med et skjerf i halsen og hansker. Ser du har skjørt og kjole og da ville jeg valgt en litt tykk strømpebukse til disse.

Litt avhengig av hvor du skal - det meste er nordover i dette landet - så ligger temperaturen nå på ca +10 grader her lengst nord, men kan krype ned til 0 grader på kvelden. Velkommen skal du være :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...