AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Ser flere her på forumet skriver det. Men det lager ingen mening for meg. Også tåler jeg ikke boller.. så hvorfor skal jeg ta en? Anonymkode: 2cdd4...4a9
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #2 Skrevet 1. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser flere her på forumet skriver det. Men det lager ingen mening for meg. Også tåler jeg ikke boller.. så hvorfor skal jeg ta en? Anonymkode: 2cdd4...4a9 Ordtaket går i type, ta det med ro, slapp av, ikke vær så på det osv osv Anonymkode: 11c68...9f4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #3 Skrevet 1. september 2016 Jeg sier det når jeg er irritert og mener vedkommende bør teknke seg om en gang eller 3.. Anonymkode: a6125...5e8 1
Arabella Skrevet 1. september 2016 #4 Skrevet 1. september 2016 Et annet uttrykk i samme gate er:"(sett inn hva du vil) er en fin bil." Uttrykket er fullstendig meningsløst.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #5 Skrevet 1. september 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ordtaket går i type, ta det med ro, slapp av, ikke vær så på det osv osv Anonymkode: 11c68...9f4 Å ja haha! Men da kan man jo bare si det da. Trodde det var relatert til noe baking. Anonymkode: 2cdd4...4a9
Arabella Skrevet 1. september 2016 #6 Skrevet 1. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å ja haha! Men da kan man jo bare si det da. Trodde det var relatert til noe baking. Anonymkode: 2cdd4...4a9 Boller er et anvendelig ord, ha en bolle i ovnen for eksempel (være gravid).
Zenobia Skrevet 1. september 2016 #7 Skrevet 1. september 2016 11 minutter siden, Arabella skrev: Et annet uttrykk i samme gate er:"(sett inn hva du vil) er en fin bil." Uttrykket er fullstendig meningsløst. Det er jeg ikke enig i Når man spiser boller, er det vanskelig å snakke samtidig. Avledningsmanøver. Når man mener at den som har ytret seg (som man ber at tar seg en bolle), bør finne på noe annet. Enten fordi de er overivrige, inkompetente eller generelt skaper avsporende støy. Og mange liker boller. Det er ikke vondt ment. I hvert fall ikke fra min side 2
asterix Skrevet 1. september 2016 #8 Skrevet 1. september 2016 8 minutter siden, Arabella skrev: Et annet uttrykk i samme gate er:"(sett inn hva du vil) er en fin bil." Uttrykket er fullstendig meningsløst. Det er jo et uttrykk man bruker for å si at man regner med at den man sier det til ikke aner hva den tingen man nevner er. Hvis en jente f.eks forteller at hun venter sitt 5. barn med far nr 5 etter nok en ONS kan du si f.eks: Prevensjon er en fin bil... 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå