AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Min guilty pleasure, spesielt når jeg er syk, er ungdomsserier, men jeg begynner å føle at jeg har sett det som er... De jeg er ferdig med er: The Fosters Pretty Little Liars (mistet interessen etter Ali kom tilbake) O.C Gossip Girl (mista interessen på halvveien) Vampire Diaries (mista interessen på halvveien) Life unexpected One Tree Hill Skins (elsker!) Switched at Birth Jeg har og prøvd noen overnaturlige serier, men tror ikke det er helt min greie. Jeg blir liksom ikke helt fenget. Så om det finnes noen gode der ute som jeg ikke har sett, så kom med de :D Anonymkode: ac003...c6a
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #2 Skrevet 1. september 2016 The lying game. Veldig bra, men serien slutter midt i.. :/ verdt en titt.. Under the dome Anonymkode: 86b80...dda
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #4 Skrevet 1. september 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: The lying game. Veldig bra, men serien slutter midt i.. :/ verdt en titt.. Under the dome Anonymkode: 86b80...dda Takk for tips! The lying Game har jeg faktisk sett, men glemt av. Det var en god serie Under the dome skal jeg undersøke! Anonymkode: ac003...c6a
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #5 Skrevet 1. september 2016 The secret life of an a american teenager Den er skikkelig dårlig, alt skal være så moralsk, men elsket den anyway haha Anonymkode: d8c38...f11
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #7 Skrevet 1. september 2016 Skulle til å opphøye Skins i det vide og det brede, men den har du jo sett allerede Men Misfits er veldig bra, og du kommer til å like det også siden du liker Skins! Misfits er litt mer pompøst (okkult), men hele kjernen av ungdomsproblemer og hvordan det er å være ungdom vises på ganske lik måte som i Skins Anonymkode: 88ffe...b9d
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #8 Skrevet 1. september 2016 Sideb du liker skins så kan det hende du liker misfits, selv om det er litt overnaturlig. Skam Freaks and geeks er jo en klassiker Anonymkode: 08e87...0b9
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #11 Skrevet 1. september 2016 Kommer Ali tilbake i PLL?? Anonymkode: a82ff...218
Kassiopeia Skrevet 1. september 2016 #12 Skrevet 1. september 2016 (endret) - Beverly hills 90210 var vel den serien som nesten oppfant sjangeren. - Dawsons creek vil for alltid være gudfaren av alle ungdomsserier. Åh som jeg elsker den! - Everwood - Freaks and geeks - Undeclared - My so called life - Party of five - Friday night life - Gilmore girls - Smallville (men den er jo overnaturlig) - Awkward - Buffy (overnaturlig) -Finding Carter - Roswell (overnaturlig) -Revenge Endret 1. september 2016 av Kassiopeia
funginger Skrevet 1. september 2016 #13 Skrevet 1. september 2016 The Inbetweeners, Fresh Meat, The 100
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #14 Skrevet 3. september 2016 Hotel Cæsar Anonymkode: 4cbb5...1e0
Gjest Magnifiq Skrevet 3. september 2016 #15 Skrevet 3. september 2016 Skam Portkode Suits Drop dead diva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå