AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Blir så lei av meg selv, men må bare høre om andre er like teite som meg Jeg kjøper tester på nett og planlegger alltid å vente til IKM. Innen den tid er alle testene borte og jeg har gjerne bestilt nye også. Jeg tar tester opp av søpla, myser etter streker og prøver iherdig å overbevise mannen. Jeg lover meg selv å ikke teste, men blir skuffa når jeg sløser bort morgenurin. Jeg leser side opp og ned om skyggestreker og hvor sensitive tester er. Tror jeg har sett bilde av hundrevis av tester. Jeg er gal, og trenger å høre historier fra andre testetøser! Anonymkode: 9ebc8...1e6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #2 Skrevet 1. september 2016 Jeg var også testetøs. Den måneden jeg la prøvehysteriet på hylla ble jeg gravid. Før jeg testa visste jeg bare at jeg var gravid. Anonymkode: 795b5...673
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #3 Skrevet 3. september 2016 Jeg skjønner ikke hva som er så galt med å være trstetøs jeg. Jeg tester i tide og utide og er helt fornøyd med det. Jeg vil ikke gå en eneste dag som gravid uten å vite det. Anonymkode: 51905...b63 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå