Superlammet Skrevet 14. november 2004 #1 Skrevet 14. november 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/11/14/414548.html Er ikke overrasket over dette.. Viser nok en gang hvor korttenkte aktivister er.. De setter sitt eget og andres liv i fare av rein skjær dumhet. Jeg har iallefall null respekt for folk som holder på med dette.
Gjest Yoni Skrevet 15. november 2004 #2 Skrevet 15. november 2004 Jeg har iallefall null respekt for folk som holder på med dette. Det klarer de nok å leve med.
Gjest Valhalla Skrevet 15. november 2004 #3 Skrevet 15. november 2004 Digger når sånne ting skjer med slike idealister.
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2004 #4 Skrevet 15. november 2004 Jepp, samme kan sies om den dumme kinesiske studenten som stilte seg foran tanksen..
Superlammet Skrevet 15. november 2004 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2004 Jepp' date=' samme kan sies om den dumme kinesiske studenten som stilte seg foran tanksen.. [/quote'] Undertrykkelse av et folk kan vel neppe sammenlignes med at en oljeplattform skal taues ut på havet, men men..
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2004 #6 Skrevet 15. november 2004 Undertrykkelse av et folk kan vel neppe sammenlignes med at en oljeplattform skal taues ut på havet, men men.. Poenget er at det ofte er farlig å stikke hodet fram, og demonstrere mot noe du mener er galt. Det tryggeste er å sitte på ræva hjemme i sofaen.
Gjest Valhalla Skrevet 15. november 2004 #7 Skrevet 15. november 2004 Særlig når man kan gjøre sin "idealisme" til levebrød
Superlammet Skrevet 15. november 2004 Forfatter #8 Skrevet 15. november 2004 Og spesielt når man atpåtil setter andres liv i fare samtidig.. Om en aktivist vil pælme seg i sjøen og risikere å dø så kan jeg glatt gi faen. Men når det påvirker såpass mange andre som det gjør reagerer jeg. Det er som å stille seg forann toget for å dø, en egoistisk handling.
ivanka Skrevet 18. november 2004 #9 Skrevet 18. november 2004 som du sikkert fikk med deg døde en unggutt i forrige uke etter at toget kappet av ham bena da han demonstrerte mot en transport av atomavfall. pur egoisme.
Catzy Skrevet 19. november 2004 #10 Skrevet 19. november 2004 som du sikkert fikk med deg døde en unggutt i forrige uke etter at toget kappet av ham bena da han demonstrerte mot en transport av atomavfall. pur egoisme. Vil heller si pur Darwinisme. Folk som ikke skjønner at et veldig tungt tog ikke kan stoppe på et par kilometer, burde kanskje få svi. Satt litt på spissen, selvfølgelig. Synd at han døde. Men det gagner ikke noen bevegelser at de har skrullete folk som ikke kan tenke praktisk og realistisk. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå