Gå til innhold

Naturaktivister satte sitt eget liv i fare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har iallefall null respekt for folk som holder på med dette.

Det klarer de nok å leve med.

Gjest Valhalla
Skrevet

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Digger når sånne ting skjer med slike idealister.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp, samme kan sies om den dumme kinesiske studenten som stilte seg foran tanksen.. :roll:

Skrevet
Jepp' date=' samme kan sies om den dumme kinesiske studenten som stilte seg foran tanksen.. :roll:[/quote']

Undertrykkelse av et folk kan vel neppe sammenlignes med at en oljeplattform skal taues ut på havet, men men..

Gjest Anonymous
Skrevet

Undertrykkelse av et folk kan vel neppe sammenlignes med at en oljeplattform skal taues ut på havet, men men..

Poenget er at det ofte er farlig å stikke hodet fram, og demonstrere mot noe du mener er galt. Det tryggeste er å sitte på ræva hjemme i sofaen.

Gjest Valhalla
Skrevet

Særlig når man kan gjøre sin "idealisme" til levebrød

Skrevet

Og spesielt når man atpåtil setter andres liv i fare samtidig.. Om en aktivist vil pælme seg i sjøen og risikere å dø så kan jeg glatt gi faen. Men når det påvirker såpass mange andre som det gjør reagerer jeg. Det er som å stille seg forann toget for å dø, en egoistisk handling.

Skrevet

som du sikkert fikk med deg døde en unggutt i forrige uke etter at toget kappet av ham bena da han demonstrerte mot en transport av atomavfall.

pur egoisme.

Skrevet
som du sikkert fikk med deg døde en unggutt i forrige uke etter at toget kappet av ham bena da han demonstrerte mot en transport av atomavfall.

pur egoisme.

Vil heller si pur Darwinisme. Folk som ikke skjønner at et veldig tungt tog ikke kan stoppe på et par kilometer, burde kanskje få svi. Satt litt på spissen, selvfølgelig. Synd at han døde. Men det gagner ikke noen bevegelser at de har skrullete folk som ikke kan tenke praktisk og realistisk.

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...