AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Noen som har jobbet i bokhandel? Hva ligger lønnen på? Er det en ganske fysisk krevende jobb? Anonymkode: 88646...f19
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #2 Skrevet 1. september 2016 Jeg har jobbet i Ark, og hos dem er det lønn etter tariff. Starter på timelønn ca 150-160kr, avhengig av hvilket lønnstrinn du skal på. I tillegg får du ekstra for ubekvem arbeidstid etter kl 18 på hverdager (20kr) og på lørdager etter kl 13 (45kr) og kl 16 (90kr). Jeg vil vel ikke si at det er fysisk krevende, men du må regne med noen tunge løft av og til. Og så blir det mye ståing og gåing. Anonymkode: ce0ce...453
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #3 Skrevet 1. september 2016 Har jobbet på Norli og de følger også tariff. Ikke noe fysisk krevende. Blir mye ståing på jobb og så klart noen tunge løft, men ikke spesielt mer krevende enn f.eks i butikk. Anonymkode: e55ff...b5b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #4 Skrevet 1. september 2016 Jeg jobber i en travel bokhandel og jeg (og de fleste av mine kollegaer) ville sagt at det er en fysisk krevende jobb. Vi løper rundt hele dagen, det er svært mye lemping og løft og vi er alltid underbemannet så det blir veldig mye på hver av oss. Det er slitsomt rett og slett, i hvertfall hvis man jobber som "langtidsansatt" i full stilling. Og lønnen er ikke noe å skryte av heller. På den annen side har jeg hyggelige kollegaer og jeg er veldig glad i bøker. Anonymkode: 828d1...333
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå