Gå til innhold

Gavetips til 2 åring (gutt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal man gi en gutt som blir 2 år i bursdagsgave? Han er VELDIG intreresert i traktor, og typiske gutteting. 

Anonymkode: 5bfb2...9dd

Videoannonse
Annonse
Gjest Grastusta
Skrevet

Sjekk lekene fra Bruder. Masse å velge i, og så å si alt kan kombineres siden alt er i samme skala. Vår på 2,5 elsker dem 😊

Skrevet

Vet ikke i hvilken prisklasse du vil ligge.. men brio togbane er veldig kjekt, duplo, en bil/buss/fly/traktor, bordspill beregnet for en toåring (hvis ungen liker å sitte litt i ro), min 2 åring likte å perle (store perler), puslespill, maling, plastalin, musikkinstrumenter (kanskje ikke så gøy for foreldrene), bok med klistremerker.. det syntes min to åring i alle fall var interessant:)

Skrevet

Sønnen min fikk gravemaskin fra Cat da han ble 2, og det ble veldig populært :) ellers er det mange traktorer og maskiner å kjøpe på leketøysbutikker. Duplo er også gøy. 

Anonymkode: 19011...65a

Skrevet

Hva med en leketraktor med henger? :)

Skrevet (endret)

Jeg syns det er veldig kjekt å få ting man kan gjøre sammen. Feks spill, puslespill, maling, perling osv.

Biler, traktorer, lastebiler osv har han plenty av - og det er vel slik hos de fleste toåringer. En bursdag fikk han feks tre brannbiler.

Endret av Boxee
Skrevet

Bøker er fine gaver. Kjøp bøker som er morsomme for de voksne også, så gidder de å lese dem om igjen og om igjen (og om igjen og om igjen). Eksempel på fine bøker er Jakob og Neikob, Bukkene bruse på badeland, Pulverheksa. 

Ellers liker min toåring ting han kan sitte på og kjøre rundt med, vogner han kan trille på osv.

Skrevet

Drill eller annet verktøy fra Bosch

Ikke motorsagen for den bråker fælt. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...