Gå til innhold

Dere som er dreven med eggløsningtester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen som har erfaring med eggløsningtester kan hjelpe meg litt. Legger ved bilde av tester som jeg har tatt de 3 siste dagene. Jeg synst den i midten som jeg tok i går hadde sterkest strek, men er den positiv? Hva med den nederste som jeg tok i dag? 

Jeg merker litt murringer og at jeg er støl i nedre del av magen i dag, det begynnte jeg å kjenne i går. Eventuelt hvor ca lang tid etter en positiv test kan man ha eggløsning? Vi har ikke hatt sjangs å ha sex før i går kveld pga mannen har vært borte😜 har vi fortsatt sjangs å treffe El eventuelt?

På forhånd tusen takk for hjelpen☺️🙏🏻

image.jpeg

Anonymkode: ff88d...d31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er en av de som jeg tok som ble positiv. Jeg tok en digital eggløsningstest også på samme urin. Den ble positiv, så da vet jeg at denne også er det. Til sammenligning hvertfall :) men enig med deg i at den i midten ser sterkere ut.

image.jpeg

Skrevet
Et øyeblikk siden, Celius89 skrev:

Her er en av de som jeg tok som ble positiv. Jeg tok en digital eggløsningstest også på samme urin. Den ble positiv, så da vet jeg at denne også er det. Til sammenligning hvertfall :) men enig med deg i at den i midten ser sterkere ut.

image.jpeg

Tusen takk for svar☺️🙏🏻 De ser egentlig positiv begge to av mine da? Håper vi har hatt flaks og har en liten sjangse på å ha truffet/treffer eggløsningen denne pp'n da. Pga mannen sin jobb har vi knapt vært sammen under EL de siste 6 månedene😒

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar☺️🙏🏻 De ser egentlig positiv begge to av mine da? Håper vi har hatt flaks og har en liten sjangse på å ha truffet/treffer eggløsningen denne pp'n da. Pga mannen sin jobb har vi knapt vært sammen under EL de siste 6 månedene😒

Krysser fingrene for deg 😁😊 om ikke det går nå håper jeg dere er sammen under neste EL.😊 

Skrevet
10 timer siden, Celius89 skrev:

Krysser fingrene for deg 😁😊 om ikke det går nå håper jeg dere er sammen under neste EL.😊 

Tusen takk. I dag er El smertene borte, så regner med egget slapp i løpet av natta☺️ spent om testen i kveld er negativ. Vi er desverre ikke sammen under neste El.. 

Skrevet

I dag fikk jeg en test som jeg så vidt skimter en svak svak strek. Betyr det at egget har slippet og at eggløsningen har skjedd i natt/dag? Egget kan vel leve en stund etter det slipper?😬

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I dag fikk jeg en test som jeg så vidt skimter en svak svak strek. Betyr det at egget har slippet og at eggløsningen har skjedd i natt/dag? Egget kan vel leve en stund etter det slipper?😬

Egget lever kun 24 timer etter det har løsnet så vinduet er lite. 

Anonymkode: 6b9c8...bba

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Egget lever kun 24 timer etter det har løsnet så vinduet er lite. 

Anonymkode: 6b9c8...bba

Men det løsner vel ikke før negativ test?☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...