Gå til innhold

Føler meg lurt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en gutt i hjembyen min når jeg var på ferie i sommer. Vi tilbrakte noen kvelder sammen og jeg begynte å like han. Han ga også uttrykk for at han likte meg veldig godt. For litt siden kom han også å besøkte meg der jeg bor og vi hadde det også da veldig hyggelig. I utgangspunktet tenkte jeg ikke å gjøre noe seriøst ut av det, men han var så sjarmerende og flink til å vise at han likte meg, så jeg begynte å like han veldig godt og. Så plutselig fikk jeg en melding om at han ikke kunne fortsette forholdet nå og en eller annen historie om hvorfor. Men han utelukket ikke at vi kunne sees i fremtiden. Syntes det hele var litt rart, samtidig som forklaringen han kom med var troverdig. Men da jeg så at sivilstatusen hans var tatt bort på Facebook fikk jeg mistanke om at noe ikke stemte. Jeg trykket litt rundt på folk som hadde vært aktiv på profilen hans og oppdaget plutselig at det stod at den ene damen var i et forhold med han. Og dette var samme dag han sendte 'forklaringen' til meg. Ble jo selvfølgelig rasende. Konfronterte han men fikk ikke noe svar. Sendte til slutt en frekk melding og da blokkerte han meg. Sendte også en melding til damen, og det viste seg da at han tydeligvis må ha gitt henne en forklaring på at jeg var forelsket i han men han hadde valgt henne. Og at han hadde vært ærlig med meg.Og at jeg liksom ikke taklet helt det da. Fikk en sånn stakkars deg melding av damen, som ikke hadde fått denne 'fantastiske' mannen, men de kunne ikke for at de var blitt forelsket. Jeg knyttet meg aldri så mye til denne fyren, men klarer ikke å slutte å irritere meg over dette! Føler meg så lurt og brukt! For det første hadde jeg aldri falt for han om ikke det var han som hadde drevet det frem og vært så 'på', for det andre blir jeg forbanna over at han har klart å overbevise en person jeg ikke kjenner en gang om at det er synd på meg, og at han har vært ærlig med meg. Sitter jo med meldinger både fra dagene før de ble sammen og på selve dagen, som viser hvor uærlig han er. Sannheten har han prøvd å skjule for meg, enten fordi han ville unngå ubehaget med å si sannheten, eller for å ha meg i bakhånd.Klarer bare ikke å forstå hva det er som driver slike menn, er de 17 år i hodet og tror de må late som de er superforelska for å få sex? Hvis man ikke er sikker på hva man vil, så trenger man vel heller ikke gi uttrykk overfor en annen om at man er det? Syns jo hele fyren er en drittsekk etter dette her, men klarer bare ikke å bli kvitt irritasjonen av å ha blitt så lurt! Hvordan skal jeg klare å bare drite i hele greien og slutte å irritere meg?

Anonymkode: d1985...824

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du bevis i form av meldinger hadde jeg tatt print screen og sendt de til henne med "her er sannheten". 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud for en bitch du er!

Anonymkode: 67cc2...ebc

Meg eller TS? Er jo opplagt her at fyren ville ha henne i bakhånd i tilfelle det ikke funka med hun andre. Like greit at hun andre får vite at hun er sammen med en løgner. Synes ikke folk skal få lyve og bedra uten konsekvenser.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner at du ble irritert, men det mest verdige å gjøre i en slik situasjon er nok å ikke foreta seg noe. Han dreit seg ut. Men når du sender han meldinger etterpå, og attpåtil meldinger til den nye dama, så fremstår du nok litt desperat. Kanskje er du ung og kanskje er det første gang du blir avvist/løyet til. Men det er faktisk sånne ting som skjer. En del gutter er unnvikende, og noen lyver for å slipper ubehageligheter. Den beste reaksjonen er å ikke gi dem noen mer oppmerksomhet.

Anonymkode: c8358...b97

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Ser ut til at du er det nest beste valget for ham, så ja du blir nok lurt dessverre 

Skrevet

Glem det!

Jo mer du styrer på jo mer desperat virker du. Han krenket deg uten tvil her.

Men tar han kontakt med deg igjen senere, må du selvfølgelig avvise ham tydelig. Det finnes jo den type personer av begge kjønn, så ha det i bakhodet når du treffer en ny. Lykke til:)

Skrevet

Jeg vurderte å sende printscreen men valgte å ikke gjøre det. Ville ikke fremstille meg selv som en drittsekk. Og når du fersker en person i å føre deg bak lyset må det vel være lov å sende en kort og frekk melding til vedkommende. Til damen la jeg det bare frem som at det var opp til henne om hun ville vite mer, men jeg ville gi beskjed . Dette synes jeg er det riktige å gjøre. Hadde det vært meg ville jeg visst det. Når hun vil tro på han uten en gang å lure på hva jeg hadde i fortelle, så gidder jeg heller ikke å tvangsinformere henne med printscreen. Hun får finne ut selv hvordan han er.

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, fiole skrev:

Glem det!

Jo mer du styrer på jo mer desperat virker du. Han krenket deg uten tvil her.

Men tar han kontakt med deg igjen senere, må du selvfølgelig avvise ham tydelig. Det finnes jo den type personer av begge kjønn, så ha det i bakhodet når du treffer en ny. Lykke til:)

Er ferdig me hele greien. Sitter bare igjen å føler irritert over at jeg ble lurt. Trodde jeg var en god menneskekjenner og har aldri blitt utsatt for dette før. Forstår bare ikke vitsen, men er jo glad for at jeg fant ut av det. Prøver han å kontakte meg vil han ikke få noe svar for å si det sånn.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ferdig me hele greien. Sitter bare igjen å føler irritert over at jeg ble lurt. Trodde jeg var en god menneskekjenner og har aldri blitt utsatt for dette før. Forstår bare ikke vitsen, men er jo glad for at jeg fant ut av det. Prøver han å kontakte meg vil han ikke få noe svar for å si det sånn.

:nigo:

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderte å sende printscreen men valgte å ikke gjøre det. Ville ikke fremstille meg selv som en drittsekk. Og når du fersker en person i å føre deg bak lyset må det vel være lov å sende en kort og frekk melding til vedkommende. Til damen la jeg det bare frem som at det var opp til henne om hun ville vite mer, men jeg ville gi beskjed . Dette synes jeg er det riktige å gjøre. Hadde det vært meg ville jeg visst det. Når hun vil tro på han uten en gang å lure på hva jeg hadde i fortelle, så gidder jeg heller ikke å tvangsinformere henne med printscreen. Hun får finne ut selv hvordan han er.

Synes du har full kontroll på det her. Noen mennesker er drittsekker, noen er naive. Umulig å omvende den ene eller redde den andre. Du har gjort ditt, nå får hun klare seg selv.

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn gjorde jeg det også når en jeg datet  viste å være I forhold. Jeg skrev kort men presist, og noe ytterst privat om fyren som helt klart identifiserte han.   Sa jeg hadde tonn med bilder, tekst, etc men fikk være opp til henne om hun ønsket dette.

Hørte aldri noe,men så de flyttet fra hverandre kort tid etter. Jeg beklaget også dypt til dama, hadde aldri I verden involvert meg om jeg visste han var I et forhold.

Det er et mellom-menneskelige krav at vi kvinner (og menn) opplyser bedratte om hva slags folk de deler livet med.

Husk : vi har kun et liv og jeg unner ikke folk å kaste bort det på noen som lyver og sviket de. Alle har rett til å ha mulighet å treffe solide og snille folk!

Anonymkode: 3c55b...5ed

• Liker 4
Skrevet

Ryddet for personangrep.

Raven Emerald, mod.

Skrevet

Hvis jeg hadde vært den nye hadde jeg gjerne ville hatt meldingene mellom deg og han..... Vil ikke oppfordre deg til å sende henne dem slik som situasjonen er nå.  Men det kunne vært det første (og eneste) du gjorde da du fant ut de var sammen.

Skrevet

Er svaret

"du vet svaret-dump

lik

personangrep?

Wtf.

Anonymkode: a5e7c...d20

Skrevet
Den ‎01‎.‎09‎.‎2016 at 23.42, AnonymBruker skrev:

Er svaret

"du vet svaret-dump han.

lik

personangrep?

Wtf.

,

Skrevet
Den 1. september 2016 at 23.32, Zouk skrev:

Hvis jeg hadde vært den nye hadde jeg gjerne ville hatt meldingene mellom deg og han..... Vil ikke oppfordre deg til å sende henne dem slik som situasjonen er nå.  Men det kunne vært det første (og eneste) du gjorde da du fant ut de var sammen.

Hvorfor skal det være det første hun gjorde? Den nye dama vil jo ikke ha dem. Nå har hun faktisk fått velge selv. 

Selv om du ville hatt dem betyr ikke det at alle andre ville det.

Anonymkode: 85a98...0f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...