Gå til innhold

Hvor mye pc-tid gir du deg selv pr. Dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: bd14a...8bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så mye jeg vil? Eh?

• Liker 1
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Så mye som jeg har tid til. Alltid forskjellig fra dag til dag, men blir kanskje et par tre timer på kvelden.

Skrevet

Jeg setter ikke slike grenser for meg selv. Dersom man føler for å gjøre det er man kanskje i overkant avhengig??

Skrevet

Blir nok 2-3 timer hver dag når alle andre gjøremål er gjort 

Anonymkode: aae54...949

Skrevet

Eg ville kjedet meg ihjel dersom eg skulle begrenset meg, så eg gir meg selv akkurat så mye tid som eg ønsker.

Skrevet

Jeg ser ikke på TV, og har stasjonær PC så bruker ikke sofaen. Har ikke spisebord e.l. for øyeblikket så spiser foran dataen også. Har en jobb som gjør at jeg jobber hjemmefra på - ja, du gjettet riktig - dataen. Det betyr at jeg bruker mesteparten, kanskje aller meste, av fritiden min på dataen. Usikker på hvor lenge det er sånn nøyaktig, kanskje 10-12 timer?

Skrevet

Sitter på pc'n så lenge jeg føler for. Det er ikke noen spesiell tid jeg gir meg selv. En dag kan jeg sitte der i 5 minutter mens en annen kan jeg sitte der i 10-11 timer. 

Anonymkode: ef30c...6ae

Skrevet
22 timer siden, PaperFlower skrev:

Jeg ser ikke på TV, og har stasjonær PC så bruker ikke sofaen. Har ikke spisebord e.l. for øyeblikket så spiser foran dataen også. Har en jobb som gjør at jeg jobber hjemmefra på - ja, du gjettet riktig - dataen. Det betyr at jeg bruker mesteparten, kanskje aller meste, av fritiden min på dataen. Usikker på hvor lenge det er sånn nøyaktig, kanskje 10-12 timer?

Jeg gjør litt av det samme. :) 

Bare at jeg har en bærbar datamaskin, ett nettbrett, og en mobiltelefon. :tongue:

Anonymkode: 01ff0...bd8

Skrevet

Er det vanlig å ha en fastsatt tid på PC-bruk? 

Anonymkode: 09101...831

Skrevet

"Det er 9 555 menn som har Dag som første fornavn" (kilde: SSB).

Jeg vil gi meg selv 2 timer pr. Dag, noe som gir 19110 timer.

Anonymkode: f3103...0da

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...