AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Er det noen som har noen råd til en håpløs sak? Etter å ha vært utsatt for noen mindre kjekke greier så har jeg blitt fullstendig håpløs i senga. Jeg overtenker hver minste bevegelse jeg gjør og blir som oftest bare stressa og ender opp som puteprinsesse. Så derfor lurer jeg på hvordan jeg kan snu dette? Noen tips? Jeg kan ikke være kjedelig for alltid! Anonymkode: 475a5...82a
Whoops Skrevet 1. september 2016 #2 Skrevet 1. september 2016 Det snur du ved å være sammen med noen som liker deg akkurat slik du er og som du stoler på. Å være "god i senga" betyr ikke å være vill og sexy, men å være en god match med den man deler senga med.. mentalt. 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #3 Skrevet 1. september 2016 Et øyeblikk siden, Whoops skrev: Det snur du ved å være sammen med noen som liker deg akkurat slik du er og som du stoler på. Å være "god i senga" betyr ikke å være vill og sexy, men å være en god match med den man deler senga med.. mentalt. Jeg har vært sammen med en slik lenge. Han er ikke kjæresten min, men vi har holdt på en stund. Vi kan le og tøyse og ha det kjempegøy sammen i senga, men jeg får ikke til å prestere noe mer for det:-/ ayns det er utrolig kjipt for både meg og partner! /TS Anonymkode: 475a5...82a
Whoops Skrevet 1. september 2016 #4 Skrevet 1. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært sammen med en slik lenge. Han er ikke kjæresten min, men vi har holdt på en stund. Vi kan le og tøyse og ha det kjempegøy sammen i senga, men jeg får ikke til å prestere noe mer for det:-/ ayns det er utrolig kjipt for både meg og partner! /TS Anonymkode: 475a5...82a Hva skal du prestere? Og han han uttrykt at han synes det er kjipt? Jeg går ut i fra at han vet om det du har vært utsatt for og forstår. Jeg er sikker på at dette kan ta lang tid og jeg tror ikke at det skjer underverker selv etter år med tålmodighet, men det viktigste er at du ikke har noen forventninger til at du skal "prestere". Det er kanskje en greie om man har bare en natt å gjøre det på, men ikke i et fast forhold. 1
Cronosgjesten Skrevet 1. september 2016 #5 Skrevet 1. september 2016 3 timer siden, Whoops skrev: Hva skal du prestere? Og han han uttrykt at han synes det er kjipt? Jeg går ut i fra at han vet om det du har vært utsatt for og forstår. Jeg er sikker på at dette kan ta lang tid og jeg tror ikke at det skjer underverker selv etter år med tålmodighet, men det viktigste er at du ikke har noen forventninger til at du skal "prestere". Det er kanskje en greie om man har bare en natt å gjøre det på, men ikke i et fast forhold. Nemlig! Har dere det fint med både nytelse og latter, hva mer er det du tenker du skal få til? Kommer han? Kommer du? Da er det jo bare snakk om å finne ut av detaljer som begge synes er OK.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #6 Skrevet 1. september 2016 "Å være god i senga" handler mer om kommunikasjon og match mellom sengepartnerene, ikke om triks og "moves". Anonymkode: f91aa...ed3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #7 Skrevet 1. september 2016 1 time siden, Cronosgjesten skrev: Nemlig! Har dere det fint med både nytelse og latter, hva mer er det du tenker du skal få til? Kommer han? Kommer du? Da er det jo bare snakk om å finne ut av detaljer som begge synes er OK. Jeg føler bare veldig på at jeg også vi gi han en god opplevelse. At han skal slippe å jobbe hele tiden, og at jeg kan få han til å føle seg slik han får meg til å føle meg. Det handler om at jeg er veldig glad i å kunne gi en partner mye glede, men nå stopper det bare opp. Og det går ganske kraftig ut over selvfølelsen. /TS Anonymkode: 475a5...82a
Cronosgjesten Skrevet 1. september 2016 #8 Skrevet 1. september 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler bare veldig på at jeg også vi gi han en god opplevelse. At han skal slippe å jobbe hele tiden, og at jeg kan få han til å føle seg slik han får meg til å føle meg. Det handler om at jeg er veldig glad i å kunne gi en partner mye glede, men nå stopper det bare opp. Og det går ganske kraftig ut over selvfølelsen. /TS Anonymkode: 475a5...82a Du må nesten bare spørre hva han liker, merke deg hva han åpenbart liker at du gjør, og kombinere det du lærer ☺️ Man er dårlig i senga hvis man ikke viser partneren hva man liker også. Og alle er forskjellige. Snakk om det. Jeg tror det går bra, du åpner deg her. Bare tør å gjøre det samme til ham.
Gjest Coolaid Skrevet 1. september 2016 #9 Skrevet 1. september 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har noen råd til en håpløs sak? Etter å ha vært utsatt for noen mindre kjekke greier så har jeg blitt fullstendig håpløs i senga. Jeg overtenker hver minste bevegelse jeg gjør og blir som oftest bare stressa og ender opp som puteprinsesse. Så derfor lurer jeg på hvordan jeg kan snu dette? Noen tips? Jeg kan ikke være kjedelig for alltid! Anonymkode: 475a5...82a 1. Bli forelsket og bli elsket tilbake. 2. Ha sex sammen med den du er glad i og føler deg trygg med. 3. Du er omtrent like god i sengen som alle andre. Dette handler om helt andre ting enn selve sexen.
Whoops Skrevet 1. september 2016 #10 Skrevet 1. september 2016 Jeg vet ikke om det bare er fordi jeg er gammel og "satt", men jeg liker ikke helt lyden av "en jeg har holdt på med en stund". Det høres ut som det ikke er trygt og nødvendigvis holdbart i lengden. Er dette en person du håper å holde sammen med? Er det noe du kan gjøre for å få litt fastere rammer rundt det i så fall? For meg er det et must at jeg ser en fremtid i forholdet og virkelig vil satse på personen. Har jeg ikke tro på det fungerer det sjelden i senga heller. Greit nok at mange har glede av å "holde på med" folk, men om man ikke er trygg på seg selv er det kanskje ikke det rette å gjøre. Å vite at man "har" den andre personen, mer enn når det passer seg sånn, gir mye mer trygghet og tillit enn noen som potensielt kan "holde på med" andre ved siden av og/eller forsvinne ut av bildet på et blunk. I alle fall om denne ordningen går over lang tid. En ting er å "hold på" i noen få uker, til man finner ut om man vil være sammen, en annen ting er å ha en sånn halvveis ordning i en liten evighet. Nå snakker jeg bare for meg selv altså.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå