AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Har du en å anbefale? Jeg har hårkrise og føler at håret mitt er ødelagt av farging. Jeg har naturlige krøller og langt hår, men synes det er vanskelig å gå med utslått hår og style det. Jeg tar imot tips med takk. Jeg har lest en del på nettet. Jeg ønsker å kunne gå med utslått hår uten å måtte bruke så lang tid om morgenen. Når jeg går til frisøren blir jeg fin den ene dagen også er det tilbake til det vanlige igjen med oppsatt hår. Jeg har også inntrykk av at krøllete hår er fremmed for dem. Anonymkode: 5d766...d5b
Cathj Skrevet 1. september 2016 #2 Skrevet 1. september 2016 Jeg har generelt veldig god erfaring med Adam&Eva-kjeden. Alle jeg har gått til der har vært flinke med krøller. Jeg har kun gått til de som er stylister og oppover, jeg ville ikke latt en lærling klippe meg.
kanelsnurr Skrevet 2. september 2016 #3 Skrevet 2. september 2016 Jeg har naturlige krøller, og er kjempefornøyd med Renate hos Karlsson Barlindhaug i Vika.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå