AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Hei! Jeg har sturdert i 3 år der jeg har mottatt støtte fra lånekassen. I fjor studerte jeg ikke, så dermed begynte jeg å skulle nedbetale lånet. Nå i høst begynte jeg å studere igjen, og mottar da støtte fra lånekassen. Men nå ser jeg at det fortsatt står at jeg skal betale ned hver måned, samtidig som jeg får støtte! Skal man ikke automatisk slippe å betale ned på lånet når man får støtte fra de? Må nevnes at jeg bare får stipend, ikke lån. Men er litt kjedelig om jeg må bruke opp betalingsutsettelsen min nå.. Anonymkode: d0fe2...f46
ajarRun Skrevet 1. september 2016 #2 Skrevet 1. september 2016 Tenk om de hadde kundeservice som var åpen nå, som både kunne forklare dette til deg og i tillegg kunne fikse problemet. Tenk om. 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #3 Skrevet 1. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har sturdert i 3 år der jeg har mottatt støtte fra lånekassen. I fjor studerte jeg ikke, så dermed begynte jeg å skulle nedbetale lånet. Nå i høst begynte jeg å studere igjen, og mottar da støtte fra lånekassen. Men nå ser jeg at det fortsatt står at jeg skal betale ned hver måned, samtidig som jeg får støtte! Skal man ikke automatisk slippe å betale ned på lånet når man får støtte fra de? Må nevnes at jeg bare får stipend, ikke lån. Men er litt kjedelig om jeg må bruke opp betalingsutsettelsen min nå.. Anonymkode: d0fe2...f46 Om du har rett på støtte skal utbetlaingen stoppe. Ring dem du Anonymkode: 895f5...241
Pol Pot Skrevet 1. september 2016 #4 Skrevet 1. september 2016 Hvis du har blitt innvilget deltidsstøtte må du fortsette å betale ned på det gamle lånet ditt. Det er kun fulltidsstøtte som gir rente og avdragsfrihet. Les vedtaksbrevet som ligger i postkassen din. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå