Gå til innhold

Hvorfor blokkere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig vitsen med å blokkere personer du bare får en venneforespørsel fra? Hvis du bare ikke vil være venn med dem trenger du vel ikke blokkere dem? Hva er liksom poenget?

Anonymkode: 977c8...5b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er egentlig vitsen med å blokkere personer du bare får en venneforespørsel fra? Hvis du bare ikke vil være venn med dem trenger du vel ikke blokkere dem? Hva er liksom poenget?

Anonymkode: 977c8...5b9

Når jeg får samme venneforespørsel flere ganger og ikke ønsker å være venn med så blokkerer jeg.

Anonymkode: 7e9a8...a30

Skrevet

Vedkommende har ikke lyst til å ha noe med deg å gjøre. Det er vel ganske entydig. 

Anonymkode: 99ca2...ef3

Skrevet

Litt sånn: for at du ikke skal sende meg flere eller prøve å ta kontakt igjen, så blokkerer jeg.

Anonymkode: 7e9a8...a30

Skrevet

Blokkere hvor ? kan du legge til venner i kg   ?

Anonymkode: ac125...0b5

Skrevet

Mener du på Facebook? De jeg har blokkert der er de jeg absolutt ikke ønsker noe kontakt med, sånn som eksen og hans omgangskrets feks :sprettoy:

Anonymkode: 7d93e...fdc

Skrevet

Hvorfor blokkere? Her blokkeres bare ekstreme tilfeller. Så jeg har bare blokkert en stalker. Alt annet er bare latterlig drama. Men noen liker jo drama :P 

Anonymkode: 6dba1...b70

Skrevet

Jeg blokkerer folk som sender kjedebrev, forsøker å frelse meg, folk som flørter, folk som viser en liberal holdning til våpen og narkotika samt folk som poster video av dyremishandling

Anonymkode: 23644...e56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...