AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Jeg fant nettopp 4-5 gråe hår!! Kun ca 10cm av håret var grått og ikke særlig vonde å dra ut heller. Jeg har funnet 1-2 tidligere også, for noen år siden. Men nå fant jeg bare flere og flere? Begynner jeg å få grått hår allerede? Jeg er 22 år, har langt mørkt hår så det vises veldig godt også. Anonymkode: ef8f2...435
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #2 Skrevet 1. september 2016 Noen får gråe hårstrå såpass tidlig. Ei venninne av meg fant sitt første grå hår da hun var 23 og var så å si helt grå i håret da hun bikket 30. Anonymkode: 084da...78c
Gjest Tigress Skrevet 1. september 2016 #3 Skrevet 1. september 2016 Eg fekk dei første mine då eg var 18, trur eg. I dag er eg 40, og har framleis ikkje farga håret, sjølv om eg både har mørkt hår og det i tinningane til dømes er mest grått. Tru det eller ei så blir det framleis noko på meg, eg kan framleis sminke meg, gå på høge hælar og til og med få pult. Grått hår er ikkje verdas undergang.
Honey Dew Skrevet 1. september 2016 #4 Skrevet 1. september 2016 Grått hår er flott. Det er jo det unge jenter vil ha nå. Jeg har grått hår med mange sjatteringer i hvitt/grått.
Jerry Lee Skrevet 1. september 2016 #5 Skrevet 1. september 2016 Skjegget mitt har blitt grått, men ikke håret. Ikke ET hårstrå. Pussig.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #6 Skrevet 1. september 2016 Noen får det veldig tidlig. Kjenner ei som var helt grå innen hun var 20. Men det var nydelig. Hun hadde langt sølvhvitt hår. Var skikkelig fint. Anonymkode: d43fd...165
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå