Gjest amtech Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Har dere som oftest sex når dere legger dere, eller andre tider på dagen?
SlemUlv Skrevet 1. september 2016 #2 Skrevet 1. september 2016 Vi har oftest spontant sex når som helst på dagen, så lenge vi er hjemme eller annet egnet sted.
stan Skrevet 1. september 2016 #3 Skrevet 1. september 2016 Om morgenen når det er helg eller fridag er vanlig. Kveld varierer veldig, selv om det skjer det og.
Gjest amtech Skrevet 1. september 2016 #4 Skrevet 1. september 2016 5 minutter siden, kattepusen skrev: Vi har oftest spontant sex når som helst på dagen, så lenge vi er hjemme eller annet egnet sted. Lurer på hva du anser som et annet egnet sted i denne sammenhengen
SlemUlv Skrevet 1. september 2016 #5 Skrevet 1. september 2016 Et øyeblikk siden, amtech skrev: Lurer på hva du anser som et annet egnet sted i denne sammenhengen For min del, BDSM klubben jeg er aktiv i 1
Gjest amtech Skrevet 1. september 2016 #6 Skrevet 1. september 2016 15 minutter siden, stan skrev: Om morgenen når det er helg eller fridag er vanlig. Kveld varierer veldig, selv om det skjer det og. Mest sex på fridager da?
LiseOslo Skrevet 1. september 2016 #7 Skrevet 1. september 2016 Ettermiddag og kveld i uka, hele dagen i helgene
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #8 Skrevet 1. september 2016 Blir mest på morgener her også. Mannen har ofte behov idet vi legger oss, men det er ofte 1-2 om natta, og da bruker jeg såpass lang tid på å bli klar (fordi det eneste jeg egentlig har lyst på da er søvn ) at vi begge foretrekker å la han ordne det på egenhånd. Såklart blir jeg med innimellom på kveldene når jeg føler det har blitt for lenge sida sist, men jeg er ikke så med da som ellers. Hans valg da, jeg er ofte klar før middagstider, eller tidlig på kvelden, men da vil han helst slappe av. Mens det stort sett er på rolige morgener og formiddager at jeg selv tar insj, da jeg absolutt foretrekker det Anonymkode: 7f1db...2a6
Gjest amtech Skrevet 1. september 2016 #9 Skrevet 1. september 2016 21 minutter siden, LiseOslo skrev: Ettermiddag og kveld i uka, hele dagen i helgene Altså to ganger hver dag, samt hele dagen i helgene? Over gjennomsnittet glad i sex eller?
LiseOslo Skrevet 1. september 2016 #10 Skrevet 1. september 2016 18 minutter siden, amtech skrev: Altså to ganger hver dag, samt hele dagen i helgene? Over gjennomsnittet glad i sex eller? OK, kanskje litt dårlig formulert: Når jeg har sex så er det enten på ettermiddag eller kveld i uka, og når som helst i helgene Men bortsett fra det: godt mulig at jeg er en del over gjennomsnittet glad i sex ja
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #11 Skrevet 1. september 2016 Morgenen før jobb, ofte i dusjen. Ellers ved lunsjtider når vi har fri, ettermiddag, kveld, men som regel ikke når vi legger oss siden jeg er stuuptrøtt da. I tillegg må jeg alltid opp på do etter sex ellers får jeg uvi, så om kvelden når jeg er trøtt er et dårlig tidspunkt. Gjerne legger jeg meg før han også. Hvis vi legger oss samtidig blir det ofte at han ordner seg selv med litt hjelp og innlevelse fra meg Anonymkode: 8254a...f8e 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #12 Skrevet 1. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Morgenen før jobb, ofte i dusjen. Ellers ved lunsjtider når vi har fri, ettermiddag, kveld, men som regel ikke når vi legger oss siden jeg er stuuptrøtt da. I tillegg må jeg alltid opp på do etter sex ellers får jeg uvi, så om kvelden når jeg er trøtt er et dårlig tidspunkt. Gjerne legger jeg meg før han også. Hvis vi legger oss samtidig blir det ofte at han ordner seg selv med litt hjelp og innlevelse fra meg Anonymkode: 8254a...f8e Meg igjen her: bruker ofte dusjen som sexarena da vi ofte har barn i senga om morgenen. I tillegg er kvelden et dårlig tidspunkt også fordi barna av og til kommer inn rundt tidspunktet vi legger oss (fridager). Anonymkode: 8254a...f8e
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #13 Skrevet 1. september 2016 Påhverdager enten på morgenen før jobb (hvis vi står opp første gang alarmen ringer ) eller på kvelden før vi legger oss. I helgen kan det være når som helst, så lenge vi begge er hjemme Anonymkode: 696ba...3f6
Katten.2.0 Skrevet 1. september 2016 #14 Skrevet 1. september 2016 Når enn situasjonen tillater det, som - med litt engasjement - er overraskende ofte.
Inwe Skrevet 2. september 2016 #15 Skrevet 2. september 2016 Når som helst egentlig. På morgenen om ikke jeg begynner sykt tidlig på jobb, på ettermiddagen, på kvelden, hele dagen på fridager osv. Ofte veldig spontant. Hender jeg må sette maten til siden for å bli med på soverommet når jeg lager mat (han har visst en greie for det) 😉
Gjest amtech Skrevet 2. september 2016 #16 Skrevet 2. september 2016 (endret) 3 timer siden, Inwe skrev: Når som helst egentlig. På morgenen om ikke jeg begynner sykt tidlig på jobb, på ettermiddagen, på kvelden, hele dagen på fridager osv. Ofte veldig spontant. Hender jeg må sette maten til siden for å bli med på soverommet når jeg lager mat (han har visst en greie for det) 😉 Så bra dere ikke lar klokka begrense når dere har sex Noen menn tenner visst på kvinner som lager mat Endret 2. september 2016 av amtech
ninuska_ Skrevet 21. september 2016 #18 Skrevet 21. september 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner ninuska_, adm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå