Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det er 'vanlig/normalt' å bluke opp til 12 mnd. På å bli gravid, men hva er gjennomsnittet?

Anonymkode: 4cb80...50a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet at det er 'vanlig/normalt' å bluke opp til 12 mnd. På å bli gravid, men hva er gjennomsnittet?

Jeg ser for meg at gjennomsnittet er ca 3-7 mnd 

Anonymkode: 1f6e4...786

Skrevet

Jeg så liksom for meg at hvis de aller aller fleste ble gravid i løpet av 12pp. så vil 6 pp være gjennomsnittet? Jeg er egentlig i  i pp 4, men jeg hadde en kjemisk i pp 1 så egentlig 3 kanskje. Er så syyykt utålmodig!

TS

Skrevet

Husk at også alder er en faktor.

Anonymkode: 29773...fb2

Skrevet

75% blir gravide innen 6 mnd. Men alderen har mye å si. Er vel omtrent 5% mindre sjanse å bli gravid hver måned når man er 30 enn 25.

Skrevet (endret)

Jeg vet ikke hva gjennomsnittet eller medianen er, men jeg vet at det blir sagt at dersom du og partneren er normalt fertile har dere ca 20 %  sjanse for å bli gravide hver syklus. I så  fall er det litt under 50 % sjanse for at du skal ha blitt gravid innen 3 sykluser, og nærmere 60 % sjanse for at du skal ha blitt gravid innen 4 sykluser. 

Hvis du er interessert i regnestykket, har jeg lagt det ut i en eller annen tråd tidligere:

Endret av miore
Skrevet
14 timer siden, Fortunatus skrev:

75% blir gravide innen 6 mnd. Men alderen har mye å si. Er vel omtrent 5% mindre sjanse å bli gravid hver måned når man er 30 enn 25.

5 % forskjell bare på de få årene? 😱

Anonymkode: 2c818...794

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...