Gå til innhold

Har lyst å reise bort en liten helgetur

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å reise bort en liten helgetur snart sammen med et av barna mine. Jeg lurer på om noen har tips til noen fine plasser å dra til? Tenker på Praha, Amsterdam, Paris , London, Barcelona osv. Noen som vet om en fin plass for en liten helg? 

Anonymkode: 5dc4f...cbd

Fortsetter under...

Jeg er veldig glad i mange europeiske storbyer, men for en helgetur med et barn er det vanskelig å slå London. Det er SÅ mange tilbud der, musea som er kjempespennende for barn, show/underholdning som foregår på engelsk og som barnet i skolealder vil kunne få med seg litt av. Kjempeartig å gå på de store (leke)butikkene, ta båt langs Thamesen med alle de kjente bygningene og kjøre toetasjes buss. Da jeg var med mine to små i London, varmet vi opp med filmer fra London. Husker ikke helt hva vi så, men Paddington, Harry Potter-filmene (for størstemann), Peter Pan det skal nesten godt gjøres å finne engelske barnefilmer som IKKE har med minst ett glimt av Big Ben. :) Vi var f.eks. på Natural history museum, og det var virkelig stas. Nå vet jeg ikke alder på barnet ditt, men det er mye som er lagt tilrette for barn i den byen.

Anonymkode: 41163...345

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...