lindsay Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Er det vanlig at hodebunnen fortsatt klør 7 dager etter lusekur nr 1 ? Jeg har tatt linicin solution oljen. Skal ta kur nr 2 nå om 2 dager. Jeg har gredd håret mitt med lusekam hver dag siden første kuren. Fant noen døde lus , egg og nymfer dagen etter kuren. Men etter dette har jeg ikke funnet noe mer. Jeg klør og klør, men finner ingenting i hode. Utrolig frustrerende. Føles ut som man fortsatt har lus Kan det være allergisk reaksjon etter lusebittene som fortsatt henger igjen? Noen som har opplevd det samme ? Nå skal det sies at jeg har litt sensitiv hodebunn. Den er litt tørr også. Finner en del flass på kammen når jeg grer.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #2 Skrevet 22. november 2022 lindsay skrev (På 1.9.2016 den 10.46): Er det vanlig at hodebunnen fortsatt klør 7 dager etter lusekur nr 1 ? Jeg har tatt linicin solution oljen. Skal ta kur nr 2 nå om 2 dager. Jeg har gredd håret mitt med lusekam hver dag siden første kuren. Fant noen døde lus , egg og nymfer dagen etter kuren. Men etter dette har jeg ikke funnet noe mer. Jeg klør og klør, men finner ingenting i hode. Utrolig frustrerende. Føles ut som man fortsatt har lus Kan det være allergisk reaksjon etter lusebittene som fortsatt henger igjen? Noen som har opplevd det samme ? Nå skal det sies at jeg har litt sensitiv hodebunn. Den er litt tørr også. Finner en del flass på kammen når jeg grer. Dytter Anonymkode: 752b8...582
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå