Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør du, når du har flyttet fra samboeren din fordi det funket dårlig og fordi du fikk følelser for en annen..

men denne andre ikke er så veldig interessert...(vondt..!) han var det før jeg flyttet, men nå driver han å dater en annen jente... av og til så har jeg bare lyst til å gå tilbake til sambo, fordi jeg savner han og er veldig glad i han, men føler at dette ikke er riktig heller..vet ikke hvor lenge det ville ha funket...alt er bare kaos og vondt...noen som har noen gode råd? trenger seriøst hjelp...kanskje har jeg gjort mitt livs største tabbe...kanskje ikke!!?? er så forvirret... :cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Du har vel ikke gjort din største tabbe, men rett og slett tatt ditt valg. Noen ganger vil valgene være bra, men i andre tilfeller dårlige, men de er tross alt valg du har tatt.

Å gå tilbake til tidligere samboer, fordi den andre ikke er like interessert er og blir patetisk. Det vil dermed si, at du velger å gå tilbake til NR 2, for han er liksom tilgjengelig for deg. Du valgte bort samboeren din, og ja jeg vet at følelser kan forandres, men i dette tilfelle får jeg en følelse, av at du rett og slett ikke ønsker å være alene.

Det beste du kan gjøre, er å få det bra med deg selv nå. Ta tiden til hjelp, å finne ut hva du egentlig har lyst til, og ikke lyst til. For du bør ikke ta noen forhastede beslutnigner nå.

Ønsker deg lykke til, go tror det beste for deg akkurat nå, er å være alene, for å finne ut hva du egentlig vil. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Sitter i litt samme båt.

Han dater ikke noen annen. Men han er ikke klar for å bli sammen med meg. Jeg har fortalt han hvordan jeg føler det. Om han har følelser for meg er litt uklart, uansett vil han ikke være sammen med meg nå sier han.

Men jeg angrer ikke på at jeg gikk fra min eks. Kan jeg finne EN annen som jeg faller for og virker mer interessant enn min eks, vil jeg også finne noen andre som kan passe meg. Å gå tilbake til eksen ville vært min tabbe oppi dette, for jeg vet jeg før eller siden ville falle for noen andre og da er det kjedelig å være i et forhold hvor jeg ikke trives som jeg må løsrive meg fra. Bedre å være ferdig løsrevet og dermed kan starte noe nytt.

Skrevet

Tusen hjertlig takk for gode svar.. det er så utroli godt å lufte litt tanker her inne..! for i min situasjon klarer jeg dessverre ikke alltid tenke helt klart..

Men må nok bare innse at jeg må finne meg selv før enn jeg går inn i et nytt forhold :)

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
Tusen hjertlig takk for gode svar.. det er så utroli godt å lufte litt tanker her inne..! for i min situasjon klarer jeg dessverre ikke alltid tenke helt klart..

Men må nok bare innse at jeg må finne meg selv før enn jeg går inn i et nytt forhold :)

ja for det blir feil som en her sa å gå tilbake til han kun fordi det ikke fungerte med denne andre fyren!

lykke til!

du kommer deg videre skal du se... ;)

Skrevet

Bruk tiden på deg selv nå. Jeg er enig med Madam Felle, gå tilbake blir for dumt. Og hvis jeg var han, ville jeg heller ikke tatt deg tilbake heller.. Men når det har gått så langt at du har gått fra han, var han helt sikkert ikke den rette for deg. Venn deg til alenetilværelsen nå, nyt det og så dukker det opp en bra mann til slutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...