Gå til innhold

Dere som fyrer med ved, har dere ordnet med årets?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme jævla diskusjonen vær år, jeg vil bestille og få stablet opp. Mannen mener vi har SÅ god tid og det ender alltid (ja, alltid) med at vi står ute iskalde og stabler veden med snø på bakken. Og siden mannen venter lenge får vi alltid dårlig ved som ikke er tørr nok.

Har lyst til å ordne det selv men mannen gir meg ikke nummeret for det er "hans ansvar" som han sier. 

Noen tips, jeg er så frustrert over at dette gjentar seg år eller år etter år. 

Anonymkode: 63791...480

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil han vente så får han stå ute alene å fryse når han plutselig oppdager at det er midt pæ vinteren 

Anonymkode: 554b9...d15

• Liker 1
Skrevet

Ja, den er i hus. Kan ikke du ringe noen andre som selger ved siden mannen ikke vil gi deg telefonnummeret?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme jævla diskusjonen vær år, jeg vil bestille og få stablet opp. Mannen mener vi har SÅ god tid og det ender alltid (ja, alltid) med at vi står ute iskalde og stabler veden med snø på bakken. Og siden mannen venter lenge får vi alltid dårlig ved som ikke er tørr nok.

Har lyst til å ordne det selv men mannen gir meg ikke nummeret for det er "hans ansvar" som han sier. 

Noen tips, jeg er så frustrert over at dette gjentar seg år eller år etter år. 

Anonymkode: 63791...480

All ved blir hogd på våren, helt uavhengig av når dere kjøper den. Så at den ikke er tørr nok er nok bare noe du innbiller deg, men at det er ufyselig å stå ute i høstregn, vind og kanskje snø, det er jeg enig i. 

Men det er vel bare å bla opp i lokalavisen og finne en annonse for ved til salgs og ta en tlf, så er problemet løst. 

Anonymkode: 2f085...5ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...